ok typisch een echte FOK!ker het internet trollen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit in de ICT.. ik vervuil het internet, zorg ervoor dat servers trager of helemaal niet meer werken, telefoons en tablets onbruikbaar worden, managers beroertes krijgen en soms zeur ik ook nog om meer salaris.
Veel plezier. Dit de vakantie met Newb?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op vakantie
Voor het eerst in meer dan een jaar meer dan 2 dagen achter elkaar vrij
waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op vakantie
Voor het eerst in meer dan een jaar meer dan 2 dagen achter elkaar vrij
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Dit de vakantie met Newb?
je hebt dus wel vriendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.
Ik heb op zich weinig moeite met sociaal doen.. het is meer dat ik er vaak geen zin in heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok typisch een echte FOK!ker het internet trollen..
ondanks mijn sociale studie heb ik het sociale gevoel van een Fok!ker ,much worse
de ironie
bij mij is het omgekeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb op zich weinig moeite met sociaal doen.. het is meer dan ik er vaak geen zin in heb.
Er zijn betere tijden geweest dat ik elke week uitging, genoeg vrienden had en bijna elke avond na mijn werk wel wat te doen had. Maar om de 1 of andere reden heb ik er dan na een tijd geen zin meer in en ga ik als een kluizenaar thuis zitten
Leuk. Waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.
Laten we hopen dat het niet toiletdame isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bij mij is het omgekeerd
forever high school de kneus van de klas,nog steeds
ik vraag me af wat mijn voorland is
Naar de Hoge Veluwe vlak bij Apeldoornquote:
1e breek me de bek niet open..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet toiletdame is
SPH.. moet je dan ook een portfolio maken enzo? In welk jaar zit je?
Voorland?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bij mij is het omgekeerd
forever high school de kneus van de klas,nog steeds.kneus in alles eig liefde,vriendschappen,prestaties, ook op FOK!
ik vraag me af wat mijn voorland is
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
1e breek me de bek niet open..
die mensen kunnen me niet luchten of zien inc de leraren en mijn mentor+opleidingsmanager
ik zie mijn toekomst somber in
toekomstquote:
like i said: forever high schoolquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Je kijkt steeds in de koelkast of er écht geen pak melk staat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef twi het volgende:
De melk is op, paniek, zonder gebruikelijk ontbijt de deur uit. OCD kicking in
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je kijkt steeds in de koelkast of er écht geen pak melk staat?
Als ook volwassenen je uitkotsen is het niet meer dat je gewoon een kneus bent, dan moet je wel echt gaar zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
like i said: forever high school
de eeuwige kneus
ik dacht dat het over zou gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |