Ik bedoelde upper limitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
euro of 40/50
als je het minimumloon verdient denk ik
Een leven is overrated.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef strawberry_hill het volgende:
had ik maar een leven.
same shit different day
dan heb je iig geen tijd om je te vervelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een leven is overrated.
Vooral als je van die weken hebt dat je geen enkele avond thuis bent. Dat trek ik echt slecht.
Ik zit meer aan het andere eind van het spectrum.. ben eerder overspannen dan dat ik mij verveel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dan heb je iig geen tijd om je te vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit meer aan het andere eind van het spectrum.. ben eerder overspannen dan dat ik mij verveel.
So much to do in so little time.ghehe dat het heb ik met soggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon ik maar cijfers krijgen voor doelloos FOK!keni'm just a figment of your imagination
Ik geef je een 3,5.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ghehe dat het heb ik met soggen
kon ik maar cijfers krijgen voor doelloos FOK!ken
tss zomaar nja hoger dan mijn studieresultatenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tss zomaar nja hoger dan mijn studiereslultaten
Wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tss zomaar nja hoger dan mijn studieresultaten
Ik zit in de ICT.. ik vervuil het internet, zorg ervoor dat servers trager of helemaal niet meer werken, telefoons en tablets onbruikbaar worden, managers beroertes krijgen en soms zeur ik ook nog om meer salaris.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |