4 mei Internationale Star Wars dagquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij meeAltijd leuk ook om dingen een tweede leven te geven. Heb 't ook al laten doen (laten we wel wezen, paps doet 't allemaal
) met een tafel, twee stoelen en een barkruk. Ja, ik heb een barkruk
6 mei wordt mijn dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4 mei Internationale Star Wars dag
5 mei Bevrijdingsdag
6 mei Anti dieet dag
8 mei, dag van de beroerte, dan krijgt iedereen een beroerte of wat?quote:
Is 14 mei ook "een dag van"??quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
8 mei, dag van de beroerte, dan krijgt iedereen een beroerte of wat?
9 mei dag van europa!
Ik heb sowieso nog een oud tv-meubel in de kelder staan (doet daar nu dienst als opslag) die vast wel door kan als gangkastje oid ooit, als ik weer geld en inkomen heb om te verhuizen that is, en een nachtkastje. Ik ben op dit moment vooral helemaal klaar met het Leen Bakker/Kwantum-beuken dat ik nog steeds hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je kan vaak nog heel wat tofs maken van oude dingen. Ik heb mezelf er de tijd niet voor gegund toen m'n ex wegrende met de hele inboedel, heb alle meubels bij Leen Bakker, Kwantum en Ikea gehaald. En een bank bij Seats & Sofa's. De kasten heb ik wel allemaal zelf in elkaar gezet (alleen, want ik ben een topper qua klussen) en gelakt
12 mei: dag van de verplegingquote:
En de 14e niet??quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12 mei: dag van de verpleging
13 mei: moederdag
Ja, daar zou ik ook op uitgekeken raken... Moet zeggen dat het Mexicaans grenen me nog geen seconde verveelt na 6 jaar en ik ben op het moment ook dol op dat hele donkere kastenspul van Ikea. Call me cheap, ik vind het echt tofquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog een oud tv-meubel in de kelder staan (doet daar nu dienst als opslag) die vast wel door kan als gangkastje oid ooit, als ik weer geld en inkomen heb om te verhuizen that is, en een nachtkastje. Ik ben op dit moment vooral helemaal klaar met het Leen Bakker/Kwantum-beuken dat ik nog steeds heb
Oh, dat wordt een grootse viering, ik voel het nu al!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Mijn dag is de 'Dag van de President' in Botswana
Dat zwart, zwart/bruine? Heb ik ook wat van klaar liggen, met dank aan m'n zusje die er klaar mee wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook op uitgekeken raken... Moet zeggen dat het Mexicaans grenen me nog geen seconde verveelt na 6 jaar en ik ben op het moment ook dol op dat hele donkere kastenspul van Ikea. Call me cheap, ik vind het echt tof
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
Oh, gezellige dag heb ikInternationale herdenkingsdag van de Holocaust en Auswitzherdenking.
Ja, ik heb er 2 boekenkasten van, mooi spulquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zwart, zwart/bruine? Heb ik ook wat van klaar liggen, met dank aan m'n zusje die er klaar mee was
Op wit zie je ook redelijk snel stof liggen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 2 boekenkasten van, mooi spul![]()
Alleen wel vervelend met stof. En kattenpootjes![]()
De meeste kasten hier zijn van hout (grenen), zie je alleen wat op liggen als de zon erop schijnt. Sinds ik dat weet ben ik een gothic en breng ik mijn dagen in het donker doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op wit zie je ook redelijk snel stof liggen hoorIk doe mezelf wat aan met veel dingen in een witte kleur
Ik wel. Stof heeft niks te maken met huisstofmijt, waar ik allergisch voor ben, en toch zit dat als een soort vaste combinatie in m'n hoofd. Wel makkelijk, houd ik 't automatisch schoon hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste kasten hier zijn van hout (grenen), zie je alleen wat op liggen als de zon erop schijnt. Sinds ik dat weet ben ik een gothic en breng ik mijn dagen in het donker door![]()
Zonder gekheid; je ziet overal wel stof op. Stoor me er alleen niet zo snel aan
Ter ere van mij vieren ze de nationale feestdag op Trinidad & Tobagoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
Oh, gezellige dag heb ikInternationale herdenkingsdag van de Holocaust en Auswitzherdenking.
Zou voor mij ook beter zijn als ik het vaker zou doen, scheelt ergernis als ik er te lang niets aan doe en een enorme schop onder m'n hol als ik het zat ben. Volgende week maar eens goed aan de slag, komende zondag gaan we mijn gang afmaken qua sauswerk. Fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel. Stof heeft niks te maken met huisstofmijt, waar ik allergisch voor ben, en toch zit dat als een soort vaste combinatie in m'n hoofd. Wel makkelijk, houd ik 't automatisch schoon hier
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ter ere van mij vieren ze de nationale feestdag op Trinidad & Tobago
De dag dat éénjarige plantjes weer naar buiten mogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leuk
Jij bent ook het ijskonijn van dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leuk
Oh, dit jaar eindigt ijsheiligen op mijn verjaardag, ik wist niet dat dat versprong...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De dag dat éénjarige plantjes weer naar buiten mogen
En bedankt, lamlulquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent ook het ijskonijn van dit topic natuurlijk
bye bye man bye byequote:
Daarom had ik gisteren een heerlijk dagje vrijquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
Tis vakantie zeker, een hoop jongelui zo laat nog 's avonds op de radio.
Heerlijk inderdaad. Enneh, geniet ervan hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom had ik gisteren een heerlijk dagje vrij![]()
Heb ook echt de hele week geen bal voor school gedaan, fijn. Krijg steeds meer zin in de zomervakantie, alleen maar werk en verder niets
Met bijna volle teugenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Enneh, geniet ervan hè
Zeg, gekkie, je mag jezelf die tijd wel eens gunnen! Volgens mij vergeet je dat wel eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Met bijna volle teugen![]()
Morgen en vrijdag werken, kom zaterdag uit de slaapdienst. dan heb ik alweer 2 dagen vrij en dan heb ik het nog niet eens over die week vakantie vanaf de 14e![]()
![]()
Wel eens? Zeg maar gerust altijd, weet van gekkigheid niet eens meer wat ik met al die vrije tijd moet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, gekkie, je mag jezelf die tijd wel eens gunnen! Volgens mij vergeet je dat wel eens
Goed, tijd om naar bed te gaan, morgen nog wat opruim- en schoonmaakklusjes in de planning staanTrusten alvast!
Hahaha, das tof, je reageert ook gewoon gelijk!!quote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hahaha, das tof, je reageert ook gewoon gelijk!!
Nouja, de meeste mensen zouden er doorheen slapenquote:
Ik ook, mijndes uurtje later..quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:08 schreef minthy het volgende:
Als het bij alleen dit gerommel blijft, ga ik weer slapen hoor! Wekker gaat om 7.15...![]()
Ik voel een katerige dagdienst aankomen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, mijndes uurtje later..
Tot vanochtend
Was het om half 6 ja? Heb in Dasoo 6u gezegd... Wist het niet meer, man wat was ik pissigquote:
5.36u toen ik wakker werd. 6u ging ik weer slapen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Was het om half 6 ja? Heb in Dasoo 6u gezegd... Wist het niet meer, man wat was ik pissig
Ik heb tussen de buien m'n ogen even dicht gehad, na die van 5.30 niet meer... Was bang dat ik me zou verslapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
5.36u toen ik wakker werd. 6u ging ik weer slapen.
Werksequote:Op donderdag 3 mei 2012 08:29 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, ik hoop dat m'n humeur wat opgeklaard is tegen de tijd dat ik daar ben![]()
Tot later
Wat een rare brilquote:
twitter:jigalkrant twitterde op woensdag 02-05-2012 om 17:20:26Ziezo. Papa heeft die brave, saaie #AH mini's eens fijn opgepimpt. Tis ff knutselen, maar dan heb je ook wat. http://t.co/gACVWaQI reageer retweet
Die zal idd wel weer geactiveerd worden... Ook alweer 9 jaar geleden dat ik die foto maakte.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef borisz het volgende:
Ohja morgen krijgen we de foto van Roel weer te zien. Tenminste als je op één van die twee minuten op fok! bent.
Ohja, mooie!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal idd wel weer geactiveerd worden... Ook alweer 9 jaar geleden dat ik die foto maakte.
Ja, maar het is lekker rustigquote:
Koffie draaien, lekker ouderwets...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar het is lekker rustig
Draai de koffie, maar er zijn maar 2 personen![]()
Het koffieuurtjequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Koffie draaien, lekker ouderwets...
[ afbeelding ]
Dat is de absolute waarheid! Het had de dag alleen nog meer glans gegeven als we er nog "een dag van" bij hadden gekregenquote:
Het is Onafhankelijkheidsdag in Israël en het is een (de?) nationale feestdag van Paraguay.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is de absolute waarheid! Het had de dag alleen nog meer glans gegeven als we er nog "een dag van" bij hadden gekregen
Inderdaad. De muziek is ook beter moet ik zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Michiel Veenstra is in elk geval wel verfrissend anders, vergeleken met Ekdom.
Kijk, wat een feest!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is Onafhankelijkheidsdag in Israël en het is een (de?) nationale feestdag van Paraguay.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef minthy het volgende:
En ik zie dat Roel zo aardig is geweest om opvang te regelen voor Dagoduck en Rubbereend
Dat dus...quote:
Dat is dat verschrikkelijke Babysitters Circus alquote:
Nee, maar Hauspie klinkt als een Amerikaanse fabrikant van authentieke Duitse appeltaart.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef borisz het volgende:
Zo case af voor morgen. Kennen we Lernout & Hauspie nog? Nou daar moeten we wat over vertellen in de zin van corporate gouvernance.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar Hauspie klinkt als een Amerikaanse fabrikant van authentieke Duitse appeltaart.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar Hauspie klinkt als een Amerikaanse fabrikant van authentieke Duitse appeltaart.
Nee, maar Racoon welquote:
Topplaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Civilian het volgende:
We zaten net met een aantal collega's ineens te denken aan "Wat is dat ene nummer nou, met dat A ring ting ting ting, a ring ting ting".. Geen ideeMaar dat bleek deze dus te zijn.
Nostalgie
Zojuist een playlist van de top 50 van 1995 aangemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Topplaat
Net als deze van de QOTSA uiteraard
Is sommige muziek al zo oud ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zojuist een playlist van de top 50 van 1995 aangemaaktBest leuke nummers nog!
Voor de Spotifiers: http://open.spotify.com/u(...)SjWfxYjEDwRERJ8kL4Qo
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef alors het volgende:
Die vraag van die commentator aan die veteraan'Been here before?'
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef alors het volgende:
Die vraag van die commentator aan die veteraan'Been here before?'
quote:
Serieus, ze hebben een vaste dag waarop ze neuken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh nee, het is donderdagDan gaan m'n bovenburen weer nueqen
Altijd hetzelfde... en ik ben al zo moe, kom ik weer niet in slaap
Ik denk dat het komt omdat zij een kind heeft van een andere man en het kind dan bij de echte vader is zeg maar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Serieus, ze hebben een vaste dag waarop ze neuken?Wat een spannende relatie zullen ze hebben..
Denk je dat hij geen echte kapitein is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat zij een kind heeft van een andere man en het kind dan bij de echte vader is zeg maar...
Nou ja, ik denk dat de meeste stelletjes jaloers zijn op 1 keer per week gegarandeerd
Misschien heb ik geluk en is ze ongesteld en vaart hij niet door de rode zee: RUSTWEEK!
of een vampier....lekker slobberenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk je dat hij geen echte kapitein is?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een vampier....lekker slobberen![]()
ik ben er weer! en niet lang want ik ga zo weer voor de buis hangen
ik ga 2 of 3 comedys kijken, ps3 spelen en 1 of 2 filmpjes. weet nog niet welke. wordt weer lastminute beslissenquote:
Geen idee wat ik ga doen, kan ook zo een uurtje m'n ogen dichtgooienquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga 2 of 3 comedys kijken, ps3 spelen en 1 of 2 filmpjes. weet nog niet welke. wordt weer lastminute beslissen
nee, dat niet. dan slaap ik vannacht nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen, kan ook zo een uurtje m'n ogen dichtgooien
Oh, ik ben weer te vroeg?quote:
Das kut en herkenbaar, hoef je geen programmeur voor te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Civilian het volgende:
Blergh, klaar met werken. Kan eindelijk naar huis!
Perfectionisme zuigt, als programmeur zijnde. Helaas is het tegelijkertijd ook wel weer handig![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
Ik gooi er maar even een post tussendoor, die kop van Dave Grohl heb ik al vaak genoeg op rij gezien nu...
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?quote:
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?
Daar kun je toch geen koekjes op bakken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:
[ afbeelding ]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Civilian het volgende:
Blergh, klaar met werken. Kan eindelijk naar huis!
Perfectionisme zuigt, als programmeur zijnde. Helaas is het tegelijkertijd ook wel weer handig![]()
Neen, hier ben ik ook niet kapot vanquote:
Ik luister sinds een paar minuten, maar heb het niet gemist idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
Tv kijken, ik vind de radio niet zoveel aan vanavond.
iddquote:
We hebben dinsdag net een nieuwe release gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...
Hey comazuiper.quote:
ik heb eerder een volle blaas dan dat ik in coma ligquote:
ik ben net pas terug popje. ik kom meestal laat nog ff binnenvallen. dan is de film afgelopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Begin te denken dat jullie een hekel aan me hebben; topic ligt de halve avond op z'n gat en nadat ik wegga wordt het drukker...
Was niet persoonlijk aan iemand bedoeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net pas terug popje. ik kom meestal laat nog ff binnenvallen. dan is de film afgelopen
Doe s niet zo gekquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Begin te denken dat jullie een hekel aan me hebben; topic ligt de halve avond op z'n gat en nadat ik wegga wordt het drukker...
Dan mag je je ondertitel wel eens veranderenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb eerder een volle blaas dan dat ik in coma lig
shandypantspisser is ook zo sneuquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je je ondertitel wel eens veranderen
Dan doe je 'Shandyspuiter' ofzo..quote:
haha, ja, dan lijkt het net een soort heroinequote:
Is de schuld van het tijdstip.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
juist! dat nare tijdstip! straf moet het hebbenquote:
ze draaien Bloodhound Gang? had ik een shirt van toen ik op de Havo zat....geloof niet dat de docenten het echt konden waarderenquote:
Jij bent oud!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze draaien Bloodhound Gang? had ik een shirt van toen ik op de Havo zat....geloof niet dat de docenten het echt konden waarderen
haha, denk dat ik dat shirt zo rond 1998 ben gaan dragen en ik heb het nu nog. maar draag het niet meer....beetje voorbeeldfunctie op mn werk. heb ook een keer commentaar gehad op mijn Fuck Google, Ask Me shirt.....en mijn Hellraisershirt heb ik ook nooit op t werk gedragenquote:
you blocked me on FB? you're going to die!quote:
Jij bent jong.quote:
twitter:jellebc twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:56:18Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Brit: 'Quiet night'. Groninger: 'Kwait ook naait'. reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jellebc twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:56:18Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Brit: 'Quiet night'. Groninger: 'Kwait ook naait'. reageer retweet
Ik heb je niet eens op FBquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you blocked me on FB? you're going to die!
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga, zoals mijn ouders zouden zeggen, "van platsem"
welterusten
Een Groninger en een Brit wandelen door het bos. De Groninger struikelt over een boomstam. De Brit: "How do you feel?" Groninger: "Plat op mien bek."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben nog wakkerquote:
Yayquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een Groninger en een Brit wandelen door het bos. De Groninger struikelt over een boomstam. De Brit: "How do you feel?" Groninger: "Plat op mien bek."
[..]
Ik ben nog wakker
Whehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon m'n tranen nog net weg knipperen, buuf niet
Ja ach, zo nu en dan even de sentimentele en emotionele muts uithangen is ook niet ergquote:
Dat vind ik van een ander nooit erg, maar ik wil dat nu zelf niet. Comedies zijn beter op het momentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja ach, zo nu en dan even de sentimentele en emotionele muts uithangen is ook niet erg
Ik hoef zulk soort films ook even een tijdje niet meer te zien hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik van een ander nooit erg, maar ik wil dat nu zelf niet. Comedies zijn beter op het moment![]()
Komt wel een keer weer, dan ga ik ook weer liggen janken om zielige films of romantisch gezemel
Eng mag je ook houden; de bank staat hier tegen de muur en ik kan er niet achter gaan zitten... Daarnaast hoor ik, na het kijken van zo'n film, de hele nacht rare geluiden, dat moet ik zeker niet gaan kijken als ik alleen ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef zulk soort films ook even een tijdje niet meer te zien hoorIk knal er morgen of zondag wel iets stoers of engs in
Dat heb ik ook wel eens hoor, dat ik eerder schrik van een ander dan van wat er gebeurt in de film, maar hey, als je je comfi en vertrouwd bij elkaar, who cares?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eng mag je ook houden; de bank staat hier tegen de muur en ik kan er niet achter gaan zitten... Daarnaast hoor ik, na het kijken van zo'n film, de hele nacht rare geluiden, dat moet ik zeker niet gaan kijken als ik alleen ben.
Ook niet samen, ik schrik nogal luid. Mensen vliegen eerder van mijn schrikreactie tegen het plafond dan van de film
Momenteel niemand waarmee ik dat zou willen delen... Ooit wel eens 2 jongens tegen het plafond aan laten vliegen bij IT. Lachen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor, dat ik eerder schrik van een ander dan van wat er gebeurt in de film, maar hey, als je je comfi en vertrouwd bij elkaar, who cares?
Family Guy is en blijft geniaalquote:
In jou altijd babyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN????
het is nog geen 20:00quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaienquote:
Goed topic:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaien
sarcasme niet herkennenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
Maisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet er nou per se om 8u sochtends mais worden ingezaaid?![]()
Die heeft het lang volgehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcasme niet herkennen
haha, amper een minuut open geweest. daar gaat je lolletje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Daarom ben ik eigenlijk helemaal van 3FM afgestapt. Ik luister nog sporadisch naar Coen en Sander of Ekdom maar voor de rest zoek ik mijn heil ergens anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
Trainstraks nog even I Follow Rovers in willekeurige uitvoering draaien en Jason Mraz en we zijn compleet
Ik luister ook meestal alleen @Work en C&S, omdat daar dan nog wel eens wat anders wordt gedraaid, maar blijkbaar moeten ook daar platen die al maanden op high rotation staan nog een keer voorbijkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom ben ik eigenlijk helemaal van 3FM afgestapt. Ik luister nog sporadisch naar Coen en Sander of Ekdom maar voor de rest zoek ik mijn heil ergens anders.
Special thanks to ome Wilbert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal alleen @Work en C&S, omdat daar dan nog wel eens wat anders wordt gedraaid, maar blijkbaar moeten ook daar platen die al maanden op high rotation staan nog een keer voorbijkomentreurig wel.
Hoi Roelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
Trainstraks nog even I Follow Rovers in willekeurige uitvoering draaien en Jason Mraz en we zijn compleet
geen idee, ik multi-task gewoon als een vrouwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Hoe luisteren jullie dan allemaal radio? Zo ingespannen dat je alles hoort?Tot er hier een paar keer commentaar op de zogenaamde 'guilty pleasure' kwam, wist ik niet eens dat er een 'guilty pleasure' was.
Dat je dat kanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
geen idee, ik multi-task gewoon als een vrouw
Via luidsprekersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Hoe luisteren jullie dan allemaal radio? Zo ingespannen dat je alles hoort?Tot er hier een paar keer commentaar op de zogenaamde 'guilty pleasure' kwam, wist ik niet eens dat er een 'guilty pleasure' was.
Druk, maar helaas zit ik al een beetje in de vrijdagmiddagmodusquote:
Die modus sla ik vandaag over, mag werken tot middernachtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Druk, maar helaas zit ik al een beetje in de vrijdagmiddagmodus
Ook lekker hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Die modus sla ik vandaag over, mag werken tot middernacht
Betaalt goed uit, ortquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook lekker haha
Ben nu met een stukje code bezig om medicijngebruik te berekenen.. Heel veel rekenwerkDat werkt echt niet op een vrijdag haha
Komt doordat ik meepost, iedereen gaat voor mij op de loop. Wordt me weer eens temeer duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt doordat ik meepost, iedereen gaat voor mij op de loop. Wordt me weer eens temeer duidelijk
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt doordat ik meepost, iedereen gaat voor mij op de loop. Wordt me weer eens temeer duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |