Ik luister sinds een paar minuten, maar heb het niet gemist idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
Tv kijken, ik vind de radio niet zoveel aan vanavond.
iddquote:
We hebben dinsdag net een nieuwe release gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...
Hey comazuiper.quote:
ik heb eerder een volle blaas dan dat ik in coma ligquote:
ik ben net pas terug popje. ik kom meestal laat nog ff binnenvallen. dan is de film afgelopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Begin te denken dat jullie een hekel aan me hebben; topic ligt de halve avond op z'n gat en nadat ik wegga wordt het drukker...
Was niet persoonlijk aan iemand bedoeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net pas terug popje. ik kom meestal laat nog ff binnenvallen. dan is de film afgelopen
Doe s niet zo gekquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Begin te denken dat jullie een hekel aan me hebben; topic ligt de halve avond op z'n gat en nadat ik wegga wordt het drukker...
Dan mag je je ondertitel wel eens veranderenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb eerder een volle blaas dan dat ik in coma lig
shandypantspisser is ook zo sneuquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je je ondertitel wel eens veranderen
Dan doe je 'Shandyspuiter' ofzo..quote:
haha, ja, dan lijkt het net een soort heroinequote:
Is de schuld van het tijdstip.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
juist! dat nare tijdstip! straf moet het hebbenquote:
ze draaien Bloodhound Gang? had ik een shirt van toen ik op de Havo zat....geloof niet dat de docenten het echt konden waarderenquote:
Jij bent oud!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze draaien Bloodhound Gang? had ik een shirt van toen ik op de Havo zat....geloof niet dat de docenten het echt konden waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |