quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
Ik gooi er maar even een post tussendoor, die kop van Dave Grohl heb ik al vaak genoeg op rij gezien nu...
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?quote:
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?
Daar kun je toch geen koekjes op bakken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:
[ afbeelding ]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Civilian het volgende:
Blergh, klaar met werken. Kan eindelijk naar huis!
Perfectionisme zuigt, als programmeur zijnde. Helaas is het tegelijkertijd ook wel weer handig![]()
Neen, hier ben ik ook niet kapot vanquote:
Ik luister sinds een paar minuten, maar heb het niet gemist idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
Tv kijken, ik vind de radio niet zoveel aan vanavond.
iddquote:
We hebben dinsdag net een nieuwe release gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...
Hey comazuiper.quote:
ik heb eerder een volle blaas dan dat ik in coma ligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |