Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef alors het volgende:
Die vraag van die commentator aan die veteraan'Been here before?'
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef alors het volgende:
Die vraag van die commentator aan die veteraan'Been here before?'
quote:
Serieus, ze hebben een vaste dag waarop ze neuken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh nee, het is donderdagDan gaan m'n bovenburen weer nueqen
Altijd hetzelfde... en ik ben al zo moe, kom ik weer niet in slaap
Ik denk dat het komt omdat zij een kind heeft van een andere man en het kind dan bij de echte vader is zeg maar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Serieus, ze hebben een vaste dag waarop ze neuken?Wat een spannende relatie zullen ze hebben..
Denk je dat hij geen echte kapitein is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat zij een kind heeft van een andere man en het kind dan bij de echte vader is zeg maar...
Nou ja, ik denk dat de meeste stelletjes jaloers zijn op 1 keer per week gegarandeerd
Misschien heb ik geluk en is ze ongesteld en vaart hij niet door de rode zee: RUSTWEEK!
of een vampier....lekker slobberenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk je dat hij geen echte kapitein is?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een vampier....lekker slobberen![]()
ik ben er weer! en niet lang want ik ga zo weer voor de buis hangen
ik ga 2 of 3 comedys kijken, ps3 spelen en 1 of 2 filmpjes. weet nog niet welke. wordt weer lastminute beslissenquote:
Geen idee wat ik ga doen, kan ook zo een uurtje m'n ogen dichtgooienquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga 2 of 3 comedys kijken, ps3 spelen en 1 of 2 filmpjes. weet nog niet welke. wordt weer lastminute beslissen
nee, dat niet. dan slaap ik vannacht nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen, kan ook zo een uurtje m'n ogen dichtgooien
Oh, ik ben weer te vroeg?quote:
Das kut en herkenbaar, hoef je geen programmeur voor te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Civilian het volgende:
Blergh, klaar met werken. Kan eindelijk naar huis!
Perfectionisme zuigt, als programmeur zijnde. Helaas is het tegelijkertijd ook wel weer handig![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
Ik gooi er maar even een post tussendoor, die kop van Dave Grohl heb ik al vaak genoeg op rij gezien nu...
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?quote:
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is van alle markten thuis! Zou hij ook koekjes kunnen bakken?
Daar kun je toch geen koekjes op bakken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft dit mengpaneeltje gekocht toen de Sound City Studios op commercieel gebied dicht ging:
[ afbeelding ]
Wees blij dat je de tijd hebt om het perfectionistisch af te maken, dat is bij mij vaak erg lastig door harde deadlines en het feit dat ik alles in m'n eentje doe qua programmeerwerk...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef Civilian het volgende:
Blergh, klaar met werken. Kan eindelijk naar huis!
Perfectionisme zuigt, als programmeur zijnde. Helaas is het tegelijkertijd ook wel weer handig![]()
Neen, hier ben ik ook niet kapot vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |