4 mei Internationale Star Wars dagquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij meeAltijd leuk ook om dingen een tweede leven te geven. Heb 't ook al laten doen (laten we wel wezen, paps doet 't allemaal
) met een tafel, twee stoelen en een barkruk. Ja, ik heb een barkruk
6 mei wordt mijn dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4 mei Internationale Star Wars dag
5 mei Bevrijdingsdag
6 mei Anti dieet dag
8 mei, dag van de beroerte, dan krijgt iedereen een beroerte of wat?quote:
Is 14 mei ook "een dag van"??quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
8 mei, dag van de beroerte, dan krijgt iedereen een beroerte of wat?
9 mei dag van europa!
Ik heb sowieso nog een oud tv-meubel in de kelder staan (doet daar nu dienst als opslag) die vast wel door kan als gangkastje oid ooit, als ik weer geld en inkomen heb om te verhuizen that is, en een nachtkastje. Ik ben op dit moment vooral helemaal klaar met het Leen Bakker/Kwantum-beuken dat ik nog steeds hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je kan vaak nog heel wat tofs maken van oude dingen. Ik heb mezelf er de tijd niet voor gegund toen m'n ex wegrende met de hele inboedel, heb alle meubels bij Leen Bakker, Kwantum en Ikea gehaald. En een bank bij Seats & Sofa's. De kasten heb ik wel allemaal zelf in elkaar gezet (alleen, want ik ben een topper qua klussen) en gelakt
12 mei: dag van de verplegingquote:
En de 14e niet??quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12 mei: dag van de verpleging
13 mei: moederdag
Ja, daar zou ik ook op uitgekeken raken... Moet zeggen dat het Mexicaans grenen me nog geen seconde verveelt na 6 jaar en ik ben op het moment ook dol op dat hele donkere kastenspul van Ikea. Call me cheap, ik vind het echt tofquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog een oud tv-meubel in de kelder staan (doet daar nu dienst als opslag) die vast wel door kan als gangkastje oid ooit, als ik weer geld en inkomen heb om te verhuizen that is, en een nachtkastje. Ik ben op dit moment vooral helemaal klaar met het Leen Bakker/Kwantum-beuken dat ik nog steeds heb
Oh, dat wordt een grootse viering, ik voel het nu al!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Mijn dag is de 'Dag van de President' in Botswana
Dat zwart, zwart/bruine? Heb ik ook wat van klaar liggen, met dank aan m'n zusje die er klaar mee wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook op uitgekeken raken... Moet zeggen dat het Mexicaans grenen me nog geen seconde verveelt na 6 jaar en ik ben op het moment ook dol op dat hele donkere kastenspul van Ikea. Call me cheap, ik vind het echt tof
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
Oh, gezellige dag heb ikInternationale herdenkingsdag van de Holocaust en Auswitzherdenking.
Ja, ik heb er 2 boekenkasten van, mooi spulquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zwart, zwart/bruine? Heb ik ook wat van klaar liggen, met dank aan m'n zusje die er klaar mee was
Op wit zie je ook redelijk snel stof liggen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 2 boekenkasten van, mooi spul![]()
Alleen wel vervelend met stof. En kattenpootjes![]()
De meeste kasten hier zijn van hout (grenen), zie je alleen wat op liggen als de zon erop schijnt. Sinds ik dat weet ben ik een gothic en breng ik mijn dagen in het donker doorquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op wit zie je ook redelijk snel stof liggen hoorIk doe mezelf wat aan met veel dingen in een witte kleur
Ik wel. Stof heeft niks te maken met huisstofmijt, waar ik allergisch voor ben, en toch zit dat als een soort vaste combinatie in m'n hoofd. Wel makkelijk, houd ik 't automatisch schoon hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste kasten hier zijn van hout (grenen), zie je alleen wat op liggen als de zon erop schijnt. Sinds ik dat weet ben ik een gothic en breng ik mijn dagen in het donker door![]()
Zonder gekheid; je ziet overal wel stof op. Stoor me er alleen niet zo snel aan
Ter ere van mij vieren ze de nationale feestdag op Trinidad & Tobagoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
Oh, gezellige dag heb ikInternationale herdenkingsdag van de Holocaust en Auswitzherdenking.
Zou voor mij ook beter zijn als ik het vaker zou doen, scheelt ergernis als ik er te lang niets aan doe en een enorme schop onder m'n hol als ik het zat ben. Volgende week maar eens goed aan de slag, komende zondag gaan we mijn gang afmaken qua sauswerk. Fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel. Stof heeft niks te maken met huisstofmijt, waar ik allergisch voor ben, en toch zit dat als een soort vaste combinatie in m'n hoofd. Wel makkelijk, houd ik 't automatisch schoon hier
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ter ere van mij vieren ze de nationale feestdag op Trinidad & Tobago
De dag dat éénjarige plantjes weer naar buiten mogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leuk
Jij bent ook het ijskonijn van dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Op die van mij begint ijsheiligen, ook leuk
Oh, dit jaar eindigt ijsheiligen op mijn verjaardag, ik wist niet dat dat versprong...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De dag dat éénjarige plantjes weer naar buiten mogen
En bedankt, lamlulquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent ook het ijskonijn van dit topic natuurlijk
bye bye man bye byequote:
Daarom had ik gisteren een heerlijk dagje vrijquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
Tis vakantie zeker, een hoop jongelui zo laat nog 's avonds op de radio.
Heerlijk inderdaad. Enneh, geniet ervan hèquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom had ik gisteren een heerlijk dagje vrij![]()
Heb ook echt de hele week geen bal voor school gedaan, fijn. Krijg steeds meer zin in de zomervakantie, alleen maar werk en verder niets
Met bijna volle teugenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Enneh, geniet ervan hè
Zeg, gekkie, je mag jezelf die tijd wel eens gunnen! Volgens mij vergeet je dat wel eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Met bijna volle teugen![]()
Morgen en vrijdag werken, kom zaterdag uit de slaapdienst. dan heb ik alweer 2 dagen vrij en dan heb ik het nog niet eens over die week vakantie vanaf de 14e![]()
![]()
Wel eens? Zeg maar gerust altijd, weet van gekkigheid niet eens meer wat ik met al die vrije tijd moet doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, gekkie, je mag jezelf die tijd wel eens gunnen! Volgens mij vergeet je dat wel eens
Goed, tijd om naar bed te gaan, morgen nog wat opruim- en schoonmaakklusjes in de planning staanTrusten alvast!
Hahaha, das tof, je reageert ook gewoon gelijk!!quote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hahaha, das tof, je reageert ook gewoon gelijk!!
Nouja, de meeste mensen zouden er doorheen slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |