In jou altijd babyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN????
het is nog geen 20:00quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaienquote:
Goed topic:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaien
sarcasme niet herkennenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
Maisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet er nou per se om 8u sochtends mais worden ingezaaid?![]()
Die heeft het lang volgehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcasme niet herkennen
haha, amper een minuut open geweest. daar gaat je lolletje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Daarom ben ik eigenlijk helemaal van 3FM afgestapt. Ik luister nog sporadisch naar Coen en Sander of Ekdom maar voor de rest zoek ik mijn heil ergens anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
Trainstraks nog even I Follow Rovers in willekeurige uitvoering draaien en Jason Mraz en we zijn compleet
Ik luister ook meestal alleen @Work en C&S, omdat daar dan nog wel eens wat anders wordt gedraaid, maar blijkbaar moeten ook daar platen die al maanden op high rotation staan nog een keer voorbijkomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom ben ik eigenlijk helemaal van 3FM afgestapt. Ik luister nog sporadisch naar Coen en Sander of Ekdom maar voor de rest zoek ik mijn heil ergens anders.
Special thanks to ome Wilbert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal alleen @Work en C&S, omdat daar dan nog wel eens wat anders wordt gedraaid, maar blijkbaar moeten ook daar platen die al maanden op high rotation staan nog een keer voorbijkomentreurig wel.
Hoi Roelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
Trainstraks nog even I Follow Rovers in willekeurige uitvoering draaien en Jason Mraz en we zijn compleet
geen idee, ik multi-task gewoon als een vrouwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Hoe luisteren jullie dan allemaal radio? Zo ingespannen dat je alles hoort?Tot er hier een paar keer commentaar op de zogenaamde 'guilty pleasure' kwam, wist ik niet eens dat er een 'guilty pleasure' was.
Dat je dat kanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
geen idee, ik multi-task gewoon als een vrouw
Via luidsprekersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Hoe luisteren jullie dan allemaal radio? Zo ingespannen dat je alles hoort?Tot er hier een paar keer commentaar op de zogenaamde 'guilty pleasure' kwam, wist ik niet eens dat er een 'guilty pleasure' was.
Druk, maar helaas zit ik al een beetje in de vrijdagmiddagmodusquote:
Die modus sla ik vandaag over, mag werken tot middernachtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Druk, maar helaas zit ik al een beetje in de vrijdagmiddagmodus
Ook lekker hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Die modus sla ik vandaag over, mag werken tot middernacht
Betaalt goed uit, ortquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ook lekker haha
Ben nu met een stukje code bezig om medicijngebruik te berekenen.. Heel veel rekenwerkDat werkt echt niet op een vrijdag haha
Komt doordat ik meepost, iedereen gaat voor mij op de loop. Wordt me weer eens temeer duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt doordat ik meepost, iedereen gaat voor mij op de loop. Wordt me weer eens temeer duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |