Whehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon m'n tranen nog net weg knipperen, buuf niet
Ja ach, zo nu en dan even de sentimentele en emotionele muts uithangen is ook niet ergquote:
Dat vind ik van een ander nooit erg, maar ik wil dat nu zelf niet. Comedies zijn beter op het momentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja ach, zo nu en dan even de sentimentele en emotionele muts uithangen is ook niet erg
Ik hoef zulk soort films ook even een tijdje niet meer te zien hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik van een ander nooit erg, maar ik wil dat nu zelf niet. Comedies zijn beter op het moment![]()
Komt wel een keer weer, dan ga ik ook weer liggen janken om zielige films of romantisch gezemel
Eng mag je ook houden; de bank staat hier tegen de muur en ik kan er niet achter gaan zitten... Daarnaast hoor ik, na het kijken van zo'n film, de hele nacht rare geluiden, dat moet ik zeker niet gaan kijken als ik alleen ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoef zulk soort films ook even een tijdje niet meer te zien hoorIk knal er morgen of zondag wel iets stoers of engs in
Dat heb ik ook wel eens hoor, dat ik eerder schrik van een ander dan van wat er gebeurt in de film, maar hey, als je je comfi en vertrouwd bij elkaar, who cares?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eng mag je ook houden; de bank staat hier tegen de muur en ik kan er niet achter gaan zitten... Daarnaast hoor ik, na het kijken van zo'n film, de hele nacht rare geluiden, dat moet ik zeker niet gaan kijken als ik alleen ben.
Ook niet samen, ik schrik nogal luid. Mensen vliegen eerder van mijn schrikreactie tegen het plafond dan van de film
Momenteel niemand waarmee ik dat zou willen delen... Ooit wel eens 2 jongens tegen het plafond aan laten vliegen bij IT. Lachen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens hoor, dat ik eerder schrik van een ander dan van wat er gebeurt in de film, maar hey, als je je comfi en vertrouwd bij elkaar, who cares?
Family Guy is en blijft geniaalquote:
In jou altijd babyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN????
het is nog geen 20:00quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaienquote:
Goed topic:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik om 20u maar ff keihard wat nazimuziek ga draaien
sarcasme niet herkennenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
Maisquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet er nou per se om 8u sochtends mais worden ingezaaid?![]()
Die heeft het lang volgehoudenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed topic:
Mensen die spotten met Dodenherdenking
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcasme niet herkennen
haha, amper een minuut open geweest. daar gaat je lolletje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |