sorry, lees anders TT, ik verander het welquote:
het gaat me eigenlijk ook niet zo om de liedjes, maar de uitstraling van die gozerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Scuidward het volgende:
A-Team is wel ok toch. Die nieuwe clip zuigt wel.
kan wel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat is toch die kerel die wij leuk moesten vinden van 3FM tijdens Serious Request?
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.quote:
dank voor de waardering,quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.
Terechte klacht dus.
Hoi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank voor de waardering,
hopen dat er oo nog wat fans van hem komen, kunnen we lachen
ik ben niet een fan maar ik zie nou niet direct het kwaad in die gozer. Zijn er niet veel klachtwaardigere artiesten zoals skrillex ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank voor de waardering,
hopen dat er oo nog wat fans van hem komen, kunnen we lachen
daar word ik niet mee geconfronteerd, dus is geen topic voor nodigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik ben niet een fan maar ik zie nou niet direct het kwaad in die gozer. Zijn er niet veel klachtwaardigere artiesten zoals skrillex ofzo?
Vertel eens hoe je geconfronteerd wordt, jochie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar word ik niet mee geconfronteerd, dus is geen topic voor nodig
Ik luister bijv. naar muziek in mediatheek op schoolquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je geconfronteerd wordt, jochie.
quote:
wat voor muziek stond er bij jou op?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik luister bijv. naar muziek in mediatheek op school
klasgenoot: wat is dit voor kutmuziek?
ik:
klasgenoot: laat me je echte muziek horen. *klasgenoot zoekt liedje van ed sheeran*
ik:
waarschijnlijk deathmetal oid, zoals een echte FOK!ker betaamd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat voor muziek stond er bij jou op?
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat voor muziek stond er bij jou op?
Dat is dus het tragischequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
Geen wonder dat hij het kutmuziek vind, je moet het niet allemaal tegelijk beluisteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
Is dit 'm echt of gewoon een willekeurige ginger?quote:
Dit is 'm echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is dit 'm echt of gewoon een willekeurige ginger?
En hij heeft dus ook nog fans?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is 'm echt![]()
http://www.google.nl/sear(...)uhT7quBoqO4gTpvbTSCA
nee, maar hij keek al een tijdje mee en ik luisterde het achter elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij het kutmuziek vind, je moet het niet allemaal tegelijk beluisteren.
Ben geen fan van pop-muziek dus The Beatles, Queen en Elvis Presley zijn ook gewoon kut. Led Zeppelin heb ik mij niet in verdiept en ook niet in Clapton, denk dat ik niets mis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar hij keek al een tijdje mee en ik luisterde het achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3FM hé, Eric Corton ging dat kennelijk promoten volgens de OP, Eric houdt zelf van The Doors en Foo Fighters dus ik denk dat hij een slechte drug genomen heeft, kan gebeuren.quote:
Hahaha, welke muziek luister je zelf graag?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn vriend vind het helemaal leuk deze gozer,
kan de liedjes nu al niet meer uitstaan maar elke keer moeten ze toch weer aan. :|
En dan roepen ze hier vrouwen muziek...
Hoezo ontdekt in Amerika? Ed Sheeran is gewoon Brits hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.
Terechte klacht dus.
Hoi,quote:
Als je van 'talent' zou houden, zou je niet naar Ed Sheeran luisteren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hoi,
Er zijn mensen die verder kijken dan naar alleen het uiterlijk van artiesten, zoals 'talent', ooit van gehoord?
mvg
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als je van 'talent' zou houden, zou je niet naar Ed Sheeran luisteren.
Kunnen afwassen, koken, het volkslied zingen en tegelijkertijd mij pijpen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?
Dat idee heb ik ook vaak bij FOK!ers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Poemgirl het volgende:
Ed SheeranHij zingt beter live dan op z'n album, en dat valt niet over veel artiesten te zeggen.
[..]
Hoezo ontdekt in Amerika? Ed Sheeran is gewoon Brits hoor![]()
En van die mensen die hem slecht vinden omdat ie nu beroemd is en "mainstream" isHij heeft nog genoeg EP's waar de meeste "radioluisteraars" nog nooit van gehoord hebben, dus ga daar maar hipster mee doen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?
Het is zulke simpele 13 in een dozijn muziek. Maar ja, dat is dezelfde reden dat Adele zo enorm populair is. Ik vind het te makkelijk, en te weinig inhoud hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Vergeleken met sommige andere populaire artiesten hebben zijn liedjes nog redelijk wat inhoud. Maarja, dat ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het is zulke simpele 13 in een dozijn muziek. Maar ja, dat is dezelfde reden dat Adele zo enorm populair is. Ik vind het te makkelijk, en te weinig inhoud hebben.
Nick Drakequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat is dus het tragische. Iedereen vindt zo'n knul maar diep en met gevoelige teksten, maar het is helemaal niets nieuws. Artiesten als wijlen Nick Drake en Jeff Buckley maakten in hetzelfde straatje muziek, maar dan een stuk intelligenter en authentieker, zonder allemaal overgeproduceerde kakshit.
oja, dat is een ED Sheeran fan he?quote:
ff dm sturen naar haar om haar in dit topic te kijgen?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
Ed Sheeran is de geniaalste leukste mooiste beste geweldigste zanger ooit. Al die troep die jullie luisteren is niet een een honderdste deel van de kwaliteit van Edward. Jullie moeten jullie schamen dat jullie over zo slecht over Eddie praten. Ik weet niet waar jullie het lef vandaan halen stelletje respectloze mensen. Ed Sheeran verdient het om geliefd te zijn. Vreselijk om te lezen hoe sommige over hem praten.
Dit kan toch niet gemeend zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
Ed Sheeran is de geniaalste leukste mooiste beste geweldigste zanger ooit. Al die troep die jullie luisteren is niet een een honderdste deel van de kwaliteit van Edward. Jullie moeten jullie schamen dat jullie over zo slecht over Eddie praten. Ik weet niet waar jullie het lef vandaan halen stelletje respectloze mensen. Ed Sheeran verdient het om geliefd te zijn. Vreselijk om te lezen hoe sommige over hem praten.
ze is op mijn DM afgekomen, zo te zien werkt hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet gemeend zijn?![]()
zulke singer-songwriters vind je in ieder gehucht
Ed Sheeran is speciaal. Zijn muziek heeft betekenis.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet gemeend zijn?![]()
zulke singer-songwriters vind je in ieder gehucht
Nee ik verveelde me en keek in de klaagbaak en toen zag ik dit topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze is op mijn DM afgekomen, zo te zien werkt het
2 woorden:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ed Sheeran is speciaal. Zijn muziek heeft betekenis.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me en keek in de klaagbaak en toen zag ik dit topic.
Lego House gaat over een stuk gelopen relatie en dat ze het weer opnieuw gaan proberen. Dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
2 woorden:
Lego House![]()
verder:
Goede troll!
Ed Sheeran!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lelijk kan een persoon toch niet zijn
dus wat ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Lego House gaat over een stuk gelopen relatie en dat ze het weer opnieuw gaan proberen. Dus.
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het heeft betekenis.En het is een prachtig liedje.
stop, je verkracht mijn topique(die toch al niet veel voorstelde)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef loveyourlife het volgende:
And it's dark in a cold december but I've got you to keep me warm.
quote:
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.
Dat is geen onomstotelijk feit.
Zijn stem is niet echt speciaal...
Ed Sheeran
Don't feed the troll manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.
Dat is geen onomstotelijk feit.
Zijn stem is niet echt speciaal...
Ed Sheeran
Heey!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!![]()
Mensen die geen fan zijn van Ed Sheeran.![]()
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!![]()
Mensen die geen fan zijn van Ed Sheeran.![]()
heb je gelijk in...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.
Wat?quote:
Ik vind de beatles ook wel goed maar niet echt mijn smaak. Ik waardeer Ed Sheeran gewoon heel erg om zijn muziek. Het maakt me gewoon boos als mensen slecht over hem praten. Dan beledigen ze mij ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.
grap is dus dat je niet naar moderne muziek HOEFT te luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast ziet er niet uit maar zijn Album en zijn muziek stijgt boven de normale moderne kut muziek uit.,
Hoe oud ben jij wel niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
grap is dus dat je niet naar moderne muziek HOEFT te luisteren.
ik luister alleen Beatles etc. omdat ik weet dat ik na elk modern liedje toch weer teleurgesteld op mijn stoeltje zit
Beatles en Ed Sheeran zijn zelfde genre...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind de beatles ook wel goed maar niet echt mijn smaak. Ik waardeer Ed Sheeran gewoon heel erg om zijn muziek. Het maakt me gewoon boos als mensen slecht over hem praten. Dan beledigen ze mij ook.
ik ben maar 14quote:
Top40 meuk normale muziek noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast ziet er niet uit maar zijn Album en zijn muziek stijgt boven de normale moderne kut muziek uit.,
Ik weet het niet, het spreekt me gewoon niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles en Ed Sheeran zijn zelfde genre...
hoe kan het dan niet jouw smaak zijn?
je bent zeker ook fan van One Direction ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het spreekt me gewoon niet zoveel aan.
The Script daarintegen wel , zij zijn ook héél héél goed.
God nee. Ik vind ze echt een kutband. Harry is wel knap en Zayn ook maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent zeker ook fan van One Direction ?
Ze is alleen fan van die net-nietbandjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je zei net dat je Ed knap vond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
God nee. Ik vind ze echt een kutband. Harry is wel knap en Zayn ook maar daar blijft het bij.
she must be kiddingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je zei net dat je Ed knap vond.
Troll zwz
Knap want rood haar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je zei net dat je Ed knap vond.
Troll zwz
Ubertroll,quote:
we menen het, en je hebt zelf geneens rood haarquote:
Goed argumentquote:
Was van plan het te verven, toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we menen het, en je hebt zelf geneens rood haar
dus toch een echte Sheeran fan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Was van plan het te verven, toch niet gedaan.
ronduit sneu dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dus toch een echte Sheeran fan?
doet ie handig zeg, nou snap ik waarom die troll fan isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar Eddie mikt op dat publiek he
Ik ben een échte fan hoor alleen vind ik rood haar als het geverfd is niet zo mooi. Dan ben je nep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dus toch een echte Sheeran fan?
waarom verf juist jij het dan niet rood?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben een échte fan hoor alleen vind ik rood haar als het geverfd is niet zo mooi. Dan ben je nep.
grappug!!!1!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom verf juist jij het dan niet rood?
klopt..quote:
Wacht, werkt dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef DeensZweet het volgende:
Edje maakt alleen maar pretentieuze kutmuziek om in de broekjes te komen van 15-jarige meisjes.
samen een boyband oprichten?quote:
Ken je Gers Pardoelquote:
Fuck dat, ik ben mijn haar al rood aan het verven, gitaartje erbij.quote:
Goed puntquote:
Ik heb niet te zeggen tegen Edward haters.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt..
verder nog iets nuttigs te zeggen?
troll is wel stil aan het worden he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Fuck dat, ik ben mijn haar al rood aan het verven, gitaartje erbij.
mijn leven is inderdaad heel fijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik heb niet te zeggen tegen Edward haters.![]()
Doei, fijn leven verder.
moet ik nu medelijden hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ben moe maar ik moet nog mijn nagels lakken.
Rood?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:59 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ben moe maar ik moet nog mijn nagels lakken.
Ohja? Noem er een.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:00 schreef ovoxo het volgende:
Hij is best een overrated artiest, er zijn wel betere dan hem.
because you...quote:
Ik heb een camera in je kamer geinstalleerd.quote:
Coldplay is beter...quote:
had ik eigenlijk ook niet moeten doen, maar ach...quote:
dankquote:
Natuurlijk werkt dat. Het meisje hier is 14 lentes jong, maar daar doet Ed ook niet moeilijk over hoor.quote:
Paradise is wel goed maar ik vind fix you and every teardrop is a waterfall iets te rustig.quote:
jij bent zwak in discussies, vervolgens vergeet je Clocks en Viva la Vida te noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Paradise is wel goed maar ik vind fix you and every teardrop is a waterfall iets te rustig.
Ed is gewoon beter, punt.
En dan Coldplay noemen. Nog zo'n overrated gedrocht.quote:
wie wil jij noemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan Coldplay noemen. Nog zo'n overrated gedrocht.
Ik ben moe. Sorry dat ik dan geen lange discussies aanga.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij bent zwak in discussies, vervolgens vergeet je Clocks en Viva la Vida te noemen
daarmee maak je jezelf alleen maar meer en meer belachelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben moe. Sorry dat ik dan geen lange discussies aanga.
neequote:
Van muziek van tegenwoordig? Eigenlijk niemand. Muziek is dood.quote:
Claptons racismequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Lidlchips het volgende:
Eric Claptons gitaarspel
Eric Claptons songwriting
heb je hem van Fok! geband ofzo?quote:
vlucht maar hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:08 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga slapen lieve FOK!ers (en TBakkert) doeg
Jij bent niet lief.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vlucht maar hoor
ik ben dan ook uitzonderlijk..
tegen mensen die muziek verkrachten niet neequote:
Ik heb het over de eckte Eric Claptonquote:
dat weet ik heus wel,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het over de eckte Eric Clapton
Ken je klassiekers, hij is vreselijk tekeer gegaan over 'de zwartjes' jaren geleden.
nope, maar uiteindelijk heeft het me wel weer beter laten voelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg! Was dit topic alleen maar om dat meisje te lokken?
Jij bent er, jij bent een meisje, gelukt, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg! Was dit topic alleen maar om dat meisje te lokken?
Oh ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik heus wel,
maar ik ben nu toch al aardig op dreef, dus vandaar
Niks gerucht, on stage op een groot festival.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jij bent er, jij bent een meisje, gelukt, toch?
Daarbij, dat van Clapton, dat zijn toch meer geruchten?
Ed Sheeran bedoel je toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
En wat een ongelooflijke zoetsappige kutmuziek, brrr
Hmm, had dat van hem niet verwacht, jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks gerucht, on stage op een groot festival.
hij was toch vrij racistisch bezig van 1976 tot 1978?quote:
Jaquote:
goedzoquote:
Jep, Engeland alleen voor blanken, in het kort.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij was toch vrij racistisch bezig van 1976 tot 1978?
over immigratie enzo?
dat is dan weer jammer, maar slechte publiciteit is ook publiciteit...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, Engeland alleen voor blanken, in het kort.
Na 100 jaar Clapton ben ik wel klaar met 'm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer, maar slechte publiciteit is ook publiciteit...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef DeensZweet het volgende:
Edje maakt alleen maar pretentieuze kutmuziek om in de broekjes te komen van 15-jarige meisjes.
Tears in Heaven blijft voor mij een schitterend nummer, while my guitar gently wheeps met de Beatles is ook mooi, voor de rest vind ik het ook wel vervelen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 100 jaar Clapton ben ik wel klaar met 'm.
Birdy idem dito.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
En wat een ongelooflijke zoetsappige kutmuziek, brrr
tegenwoordig komt er niemand meer met iets origineelsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Birdy idem dito.
Ongepaste artiestennaam voor een lethargische badkamerartiest van nog geen 16 jaar die niet eens haar eigen nummers kan schrijven. Amuzikaal, bijkans ongeletterd, toch nog miljoenen gekken die haar cd's kopen.
Die mogen een enkeltje Nyagan (Siberië, red.) krijgen. Conform hun originele bandnaam...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar origineel kan ook negatief zijnquote:
HAHAHAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mogen een enkeltje Nyagan (Siberië, red.) krijgen. Conform hun originele bandnaam...
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.
Origineel in outfits, ja, maar de muziek is net zo 13 in een dozijn als de rest wat tegenwoordig uitkomt.quote:
True.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Origineel in outfits, ja, maar de muziek is net zo 13 in een dozijn als de rest wat tegenwoordig uitkomt.
Ik heb liever dit soort lawaai, dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
The Suburbsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:54 schreef Nober het volgende:
Ik luister van alles want er zijn zoveel releases dat ik mij (gelukkig) niet hoef te richten op pop.
Ik vind het wel erg jammer dat Arctic Monkeys niet meer zo geweldig is als in de periode 2005 tot 2008. Maar met Joe Bonamassa, Arcade Fire, Israel Nash Gripka, Gillian Welch, Bon Iver en vele anderen heb je genoeg keus.
De oude Arctic Monkeys!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:54 schreef Nober het volgende:
Ik luister van alles want er zijn zoveel releases dat ik mij (gelukkig) niet hoef te richten op pop.
Ik vind het wel erg jammer dat Arctic Monkeys niet meer zo geweldig is als in de periode 2005 tot 2008. Maar met Joe Bonamassa, Arcade Fire, Israel Nash Gripka, Gillian Welch, Bon Iver en vele anderen heb je genoeg keus.
You and I, het nummer met Richard Hawley, is toch wel een pittig lekker nummer, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De oude Arctic Monkeys!
Hun nieuwere liedjes![]()
'net'? dat hij in tegenstelling tot andere artiesten nog goede muziek maakt en werkelijk kan zingen in tegenstelling tot de populaire rotzooi zie Rihanna als voorbeeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat vind je net zo goed aan hem dan?
quote:
idd echt iemand die je normaal altijd uitlacht, echt zo'n provinciaaltje als deadprez ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het gaat me eigenlijk ook niet zo om de liedjes, maar de uitstraling van die gozer
quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:37 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
[..]
idd echt iemand die je normaal altijd uitlacht, echt zo'n provinciaaltje als deadprez ofzo
Echt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Aardige zanger, komt in interviews sympathiek over.
Maar hij wordt gehyped, en dan vindt iedereen hem natuurlijk weer gauw slecht, want dat is lekker hip en origineel.
Terechte kickquote:Op maandag 15 mei 2017 16:08 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic. Vieze grafmuziek van die tyfusginger met z'n krentenbaardhoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |