sorry, lees anders TT, ik verander het welquote:
het gaat me eigenlijk ook niet zo om de liedjes, maar de uitstraling van die gozerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Scuidward het volgende:
A-Team is wel ok toch. Die nieuwe clip zuigt wel.
kan wel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat is toch die kerel die wij leuk moesten vinden van 3FM tijdens Serious Request?
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.quote:
dank voor de waardering,quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.
Terechte klacht dus.
Hoi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank voor de waardering,
hopen dat er oo nog wat fans van hem komen, kunnen we lachen
ik ben niet een fan maar ik zie nou niet direct het kwaad in die gozer. Zijn er niet veel klachtwaardigere artiesten zoals skrillex ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dank voor de waardering,
hopen dat er oo nog wat fans van hem komen, kunnen we lachen
daar word ik niet mee geconfronteerd, dus is geen topic voor nodigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik ben niet een fan maar ik zie nou niet direct het kwaad in die gozer. Zijn er niet veel klachtwaardigere artiesten zoals skrillex ofzo?
Vertel eens hoe je geconfronteerd wordt, jochie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar word ik niet mee geconfronteerd, dus is geen topic voor nodig
Ik luister bijv. naar muziek in mediatheek op schoolquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je geconfronteerd wordt, jochie.
quote:
wat voor muziek stond er bij jou op?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik luister bijv. naar muziek in mediatheek op school
klasgenoot: wat is dit voor kutmuziek?
ik:
klasgenoot: laat me je echte muziek horen. *klasgenoot zoekt liedje van ed sheeran*
ik:
waarschijnlijk deathmetal oid, zoals een echte FOK!ker betaamd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat voor muziek stond er bij jou op?
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat voor muziek stond er bij jou op?
Dat is dus het tragischequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
Geen wonder dat hij het kutmuziek vind, je moet het niet allemaal tegelijk beluisteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |