Dat is dus het tragischequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
Geen wonder dat hij het kutmuziek vind, je moet het niet allemaal tegelijk beluisteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles, Queen, Elvis Presley, Led Zeppelin, Eric Clapton etc...
Is dit 'm echt of gewoon een willekeurige ginger?quote:
Dit is 'm echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is dit 'm echt of gewoon een willekeurige ginger?
En hij heeft dus ook nog fans?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is 'm echt![]()
http://www.google.nl/sear(...)uhT7quBoqO4gTpvbTSCA
nee, maar hij keek al een tijdje mee en ik luisterde het achter elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij het kutmuziek vind, je moet het niet allemaal tegelijk beluisteren.
Ben geen fan van pop-muziek dus The Beatles, Queen en Elvis Presley zijn ook gewoon kut. Led Zeppelin heb ik mij niet in verdiept en ook niet in Clapton, denk dat ik niets mis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar hij keek al een tijdje mee en ik luisterde het achter elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3FM hé, Eric Corton ging dat kennelijk promoten volgens de OP, Eric houdt zelf van The Doors en Foo Fighters dus ik denk dat hij een slechte drug genomen heeft, kan gebeuren.quote:
Hahaha, welke muziek luister je zelf graag?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn vriend vind het helemaal leuk deze gozer,
kan de liedjes nu al niet meer uitstaan maar elke keer moeten ze toch weer aan. :|
En dan roepen ze hier vrouwen muziek...
Hoezo ontdekt in Amerika? Ed Sheeran is gewoon Brits hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die ene DJ die altijd naar Afrika gaat met een RayBan zonnebril op, die had hem ontdekt in Amerika ofzo en toen moest ie maar effe naar Nederland komen voor Serious Request. En nu is hij dus stoer.
Terechte klacht dus.
Hoi,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |