jij bent zwak in discussies, vervolgens vergeet je Clocks en Viva la Vida te noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Paradise is wel goed maar ik vind fix you and every teardrop is a waterfall iets te rustig.
Ed is gewoon beter, punt.
En dan Coldplay noemen. Nog zo'n overrated gedrocht.quote:
wie wil jij noemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En dan Coldplay noemen. Nog zo'n overrated gedrocht.
Ik ben moe. Sorry dat ik dan geen lange discussies aanga.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij bent zwak in discussies, vervolgens vergeet je Clocks en Viva la Vida te noemen
daarmee maak je jezelf alleen maar meer en meer belachelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben moe. Sorry dat ik dan geen lange discussies aanga.
neequote:
Van muziek van tegenwoordig? Eigenlijk niemand. Muziek is dood.quote:
Claptons racismequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Lidlchips het volgende:
Eric Claptons gitaarspel
Eric Claptons songwriting
heb je hem van Fok! geband ofzo?quote:
vlucht maar hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:08 schreef loveyourlife het volgende:
Ik ga slapen lieve FOK!ers (en TBakkert) doeg
Jij bent niet lief.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vlucht maar hoor
ik ben dan ook uitzonderlijk..
tegen mensen die muziek verkrachten niet neequote:
Ik heb het over de eckte Eric Claptonquote:
dat weet ik heus wel,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het over de eckte Eric Clapton
Ken je klassiekers, hij is vreselijk tekeer gegaan over 'de zwartjes' jaren geleden.
nope, maar uiteindelijk heeft het me wel weer beter laten voelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg! Was dit topic alleen maar om dat meisje te lokken?
Jij bent er, jij bent een meisje, gelukt, toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef yvonne het volgende:
Zeg! Was dit topic alleen maar om dat meisje te lokken?
Oh ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik heus wel,
maar ik ben nu toch al aardig op dreef, dus vandaar
Niks gerucht, on stage op een groot festival.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jij bent er, jij bent een meisje, gelukt, toch?
Daarbij, dat van Clapton, dat zijn toch meer geruchten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |