Top40 meuk normale muziek noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast ziet er niet uit maar zijn Album en zijn muziek stijgt boven de normale moderne kut muziek uit.,
Ik weet het niet, het spreekt me gewoon niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Beatles en Ed Sheeran zijn zelfde genre...
hoe kan het dan niet jouw smaak zijn?
je bent zeker ook fan van One Direction ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het spreekt me gewoon niet zoveel aan.
The Script daarintegen wel , zij zijn ook héél héél goed.
God nee. Ik vind ze echt een kutband. Harry is wel knap en Zayn ook maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent zeker ook fan van One Direction ?
Ze is alleen fan van die net-nietbandjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent zeker ook fan van One Direction ?
je zei net dat je Ed knap vond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
God nee. Ik vind ze echt een kutband. Harry is wel knap en Zayn ook maar daar blijft het bij.
she must be kiddingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je zei net dat je Ed knap vond.
Troll zwz
Knap want rood haar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
je zei net dat je Ed knap vond.
Troll zwz
Ubertroll,quote:
we menen het, en je hebt zelf geneens rood haarquote:
Goed argumentquote:
Was van plan het te verven, toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we menen het, en je hebt zelf geneens rood haar
dus toch een echte Sheeran fan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:46 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Was van plan het te verven, toch niet gedaan.
ronduit sneu dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dus toch een echte Sheeran fan?
doet ie handig zeg, nou snap ik waarom die troll fan isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja, maar Eddie mikt op dat publiek he
Ik ben een échte fan hoor alleen vind ik rood haar als het geverfd is niet zo mooi. Dan ben je nep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
dus toch een echte Sheeran fan?
waarom verf juist jij het dan niet rood?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik ben een échte fan hoor alleen vind ik rood haar als het geverfd is niet zo mooi. Dan ben je nep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |