Als je van 'talent' zou houden, zou je niet naar Ed Sheeran luisteren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hoi,
Er zijn mensen die verder kijken dan naar alleen het uiterlijk van artiesten, zoals 'talent', ooit van gehoord?
mvg
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als je van 'talent' zou houden, zou je niet naar Ed Sheeran luisteren.
Kunnen afwassen, koken, het volkslied zingen en tegelijkertijd mij pijpen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?
Dat idee heb ik ook vaak bij FOK!ers.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Poemgirl het volgende:
Ed SheeranHij zingt beter live dan op z'n album, en dat valt niet over veel artiesten te zeggen.
[..]
Hoezo ontdekt in Amerika? Ed Sheeran is gewoon Brits hoor![]()
En van die mensen die hem slecht vinden omdat ie nu beroemd is en "mainstream" isHij heeft nog genoeg EP's waar de meeste "radioluisteraars" nog nooit van gehoord hebben, dus ga daar maar hipster mee doen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Hij bespeelt zelf gitaar, schrijft alles zelf, zingt erg zuiver. Hij is 1 van de weinige artiesten van rond deze tijd waar ik naar luister. Wat is voor jou talent?
Het is zulke simpele 13 in een dozijn muziek. Maar ja, dat is dezelfde reden dat Adele zo enorm populair is. Ik vind het te makkelijk, en te weinig inhoud hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Vergeleken met sommige andere populaire artiesten hebben zijn liedjes nog redelijk wat inhoud. Maarja, dat ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het is zulke simpele 13 in een dozijn muziek. Maar ja, dat is dezelfde reden dat Adele zo enorm populair is. Ik vind het te makkelijk, en te weinig inhoud hebben.
Nick Drakequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat is dus het tragische. Iedereen vindt zo'n knul maar diep en met gevoelige teksten, maar het is helemaal niets nieuws. Artiesten als wijlen Nick Drake en Jeff Buckley maakten in hetzelfde straatje muziek, maar dan een stuk intelligenter en authentieker, zonder allemaal overgeproduceerde kakshit.
oja, dat is een ED Sheeran fan he?quote:
ff dm sturen naar haar om haar in dit topic te kijgen?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
Ed Sheeran is de geniaalste leukste mooiste beste geweldigste zanger ooit. Al die troep die jullie luisteren is niet een een honderdste deel van de kwaliteit van Edward. Jullie moeten jullie schamen dat jullie over zo slecht over Eddie praten. Ik weet niet waar jullie het lef vandaan halen stelletje respectloze mensen. Ed Sheeran verdient het om geliefd te zijn. Vreselijk om te lezen hoe sommige over hem praten.
Dit kan toch niet gemeend zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
Ed Sheeran is de geniaalste leukste mooiste beste geweldigste zanger ooit. Al die troep die jullie luisteren is niet een een honderdste deel van de kwaliteit van Edward. Jullie moeten jullie schamen dat jullie over zo slecht over Eddie praten. Ik weet niet waar jullie het lef vandaan halen stelletje respectloze mensen. Ed Sheeran verdient het om geliefd te zijn. Vreselijk om te lezen hoe sommige over hem praten.
ze is op mijn DM afgekomen, zo te zien werkt hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet gemeend zijn?![]()
zulke singer-songwriters vind je in ieder gehucht
Ed Sheeran is speciaal. Zijn muziek heeft betekenis.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit kan toch niet gemeend zijn?![]()
zulke singer-songwriters vind je in ieder gehucht
Nee ik verveelde me en keek in de klaagbaak en toen zag ik dit topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze is op mijn DM afgekomen, zo te zien werkt het
2 woorden:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ed Sheeran is speciaal. Zijn muziek heeft betekenis.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me en keek in de klaagbaak en toen zag ik dit topic.
Lego House gaat over een stuk gelopen relatie en dat ze het weer opnieuw gaan proberen. Dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
2 woorden:
Lego House![]()
verder:
Goede troll!
Ed Sheeran!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lelijk kan een persoon toch niet zijn
dus wat ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:27 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Lego House gaat over een stuk gelopen relatie en dat ze het weer opnieuw gaan proberen. Dus.
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Het heeft betekenis.En het is een prachtig liedje.
stop, je verkracht mijn topique(die toch al niet veel voorstelde)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef loveyourlife het volgende:
And it's dark in a cold december but I've got you to keep me warm.
quote:
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.
Dat is geen onomstotelijk feit.
Zijn stem is niet echt speciaal...
Ed Sheeran
Don't feed the troll manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het heeft geen betekenis waar ik me toe aangetrokken voel, daarbij vind jij het een prachtig liedje.
Dat is geen onomstotelijk feit.
Zijn stem is niet echt speciaal...
Ed Sheeran
Heey!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!![]()
Mensen die geen fan zijn van Ed Sheeran.![]()
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Als jij zijn muziek niet kan waarderen dan heb ik daar maar een ding op te zeggen __________!!![]()
Mensen die geen fan zijn van Ed Sheeran.![]()
heb je gelijk in...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.
Wat?quote:
Ik vind de beatles ook wel goed maar niet echt mijn smaak. Ik waardeer Ed Sheeran gewoon heel erg om zijn muziek. Het maakt me gewoon boos als mensen slecht over hem praten. Dan beledigen ze mij ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ed Sheeran is de grootste ooit. Fuck de Beatles of wie dan ook. Ed, mothafuckin, Sheeran, alles wat ik nodig heb.
grap is dus dat je niet naar moderne muziek HOEFT te luisteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast ziet er niet uit maar zijn Album en zijn muziek stijgt boven de normale moderne kut muziek uit.,
Hoe oud ben jij wel niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
grap is dus dat je niet naar moderne muziek HOEFT te luisteren.
ik luister alleen Beatles etc. omdat ik weet dat ik na elk modern liedje toch weer teleurgesteld op mijn stoeltje zit
Beatles en Ed Sheeran zijn zelfde genre...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:35 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik vind de beatles ook wel goed maar niet echt mijn smaak. Ik waardeer Ed Sheeran gewoon heel erg om zijn muziek. Het maakt me gewoon boos als mensen slecht over hem praten. Dan beledigen ze mij ook.
ik ben maar 14quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |