De oude Arctic Monkeys!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:54 schreef Nober het volgende:
Ik luister van alles want er zijn zoveel releases dat ik mij (gelukkig) niet hoef te richten op pop.
Ik vind het wel erg jammer dat Arctic Monkeys niet meer zo geweldig is als in de periode 2005 tot 2008. Maar met Joe Bonamassa, Arcade Fire, Israel Nash Gripka, Gillian Welch, Bon Iver en vele anderen heb je genoeg keus.
You and I, het nummer met Richard Hawley, is toch wel een pittig lekker nummer, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De oude Arctic Monkeys!
Hun nieuwere liedjes![]()
'net'? dat hij in tegenstelling tot andere artiesten nog goede muziek maakt en werkelijk kan zingen in tegenstelling tot de populaire rotzooi zie Rihanna als voorbeeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat vind je net zo goed aan hem dan?
quote:
idd echt iemand die je normaal altijd uitlacht, echt zo'n provinciaaltje als deadprez ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het gaat me eigenlijk ook niet zo om de liedjes, maar de uitstraling van die gozer
quote:Op zaterdag 18 april 2015 07:37 schreef geen_friet_wel_patat het volgende:
[..]
idd echt iemand die je normaal altijd uitlacht, echt zo'n provinciaaltje als deadprez ofzo
Echt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Aardige zanger, komt in interviews sympathiek over.
Maar hij wordt gehyped, en dan vindt iedereen hem natuurlijk weer gauw slecht, want dat is lekker hip en origineel.
Terechte kickquote:Op maandag 15 mei 2017 16:08 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic. Vieze grafmuziek van die tyfusginger met z'n krentenbaardhoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |