Ed Sheeran bedoel je toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
En wat een ongelooflijke zoetsappige kutmuziek, brrr
Hmm, had dat van hem niet verwacht, jammer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks gerucht, on stage op een groot festival.
hij was toch vrij racistisch bezig van 1976 tot 1978?quote:
Jaquote:
goedzoquote:
Jep, Engeland alleen voor blanken, in het kort.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij was toch vrij racistisch bezig van 1976 tot 1978?
over immigratie enzo?
dat is dan weer jammer, maar slechte publiciteit is ook publiciteit...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, Engeland alleen voor blanken, in het kort.
Na 100 jaar Clapton ben ik wel klaar met 'm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is dan weer jammer, maar slechte publiciteit is ook publiciteit...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:53 schreef DeensZweet het volgende:
Edje maakt alleen maar pretentieuze kutmuziek om in de broekjes te komen van 15-jarige meisjes.
Tears in Heaven blijft voor mij een schitterend nummer, while my guitar gently wheeps met de Beatles is ook mooi, voor de rest vind ik het ook wel vervelen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na 100 jaar Clapton ben ik wel klaar met 'm.
Birdy idem dito.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
En wat een ongelooflijke zoetsappige kutmuziek, brrr
tegenwoordig komt er niemand meer met iets origineelsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Birdy idem dito.
Ongepaste artiestennaam voor een lethargische badkamerartiest van nog geen 16 jaar die niet eens haar eigen nummers kan schrijven. Amuzikaal, bijkans ongeletterd, toch nog miljoenen gekken die haar cd's kopen.
Die mogen een enkeltje Nyagan (Siberië, red.) krijgen. Conform hun originele bandnaam...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je bent zeker ook fan van One Direction ?
maar origineel kan ook negatief zijnquote:
HAHAHAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die mogen een enkeltje Nyagan (Siberië, red.) krijgen. Conform hun originele bandnaam...
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig is Gaga lesbisch, zelfs mijn biseksuele hond zou zelfmoord plegen als hij met haar in één kamer zat.
Origineel in outfits, ja, maar de muziek is net zo 13 in een dozijn als de rest wat tegenwoordig uitkomt.quote:
True.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Origineel in outfits, ja, maar de muziek is net zo 13 in een dozijn als de rest wat tegenwoordig uitkomt.
Ik heb liever dit soort lawaai, dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef loveyourlife het volgende:
Ed Sheeran is de geniaalste leukste mooiste beste geweldigste zanger ooit. Al die troep die jullie luisteren is niet een een honderdste deel van de kwaliteit van Edward. Jullie moeten jullie schamen dat jullie over zo slecht over Eddie praten. Ik weet niet waar jullie het lef vandaan halen stelletje respectloze mensen. Ed Sheeran verdient het om geliefd te zijn. Vreselijk om te lezen hoe sommige over hem praten.
The Suburbsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:54 schreef Nober het volgende:
Ik luister van alles want er zijn zoveel releases dat ik mij (gelukkig) niet hoef te richten op pop.
Ik vind het wel erg jammer dat Arctic Monkeys niet meer zo geweldig is als in de periode 2005 tot 2008. Maar met Joe Bonamassa, Arcade Fire, Israel Nash Gripka, Gillian Welch, Bon Iver en vele anderen heb je genoeg keus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |