SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Confidence through competence![]()
Misschien op Snakeyquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ongetrainde bejaarden toepassing hebben op ons...![]()
Ze hebben 2 groepen getest.quote:In Sweden, the volunteers were healthy and active young men, primarily college students who regularly worked out but didn’t necessarily compete.![]()
Is dat de nieuwe landspedofiel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor Snakey (no homo)
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe landspedofiel landsnecrofiel?Confidence through competence![]()
2quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?![]()
![]()
Mja, 4 of 5 inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?![]()
Dumbbell bench pressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?
Weighted push ups
Dips
Das eigenlijk alles wel
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Me too.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sterker ben dan de gemiddelde 30er.
--
Vandaag na maanden modderen eindelijk weer eens een echt goede training (borst + triceps) gehad, o.a. evenaring PR dumbbell press (10x42kg, na 10x34 en 10x40). Ooit liep mijn borst achter, nu is het de spiergroep die het beste gaat.![]()
5 dagen keihard gezopen etc. bij vrienden in Groningen. Slecht gegeten en bar weinig slaap. Vroeger had me dit niks geboeid, maar voel me nu toch zo schuldig...![]()
Holy moses. Ik was laatst al blij dat ik 8x37,5 kilo drukte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Me too.
--
Vandaag na maanden modderen eindelijk weer eens een echt goede training (borst + triceps) gehad, o.a. evenaring PR dumbbell press (10x42kg, na 10x34 en 10x40). Ooit liep mijn borst achter, nu is het de spiergroep die het beste gaat.![]()
![]()
8x38kg hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Holy moses. Ik was laatst al blij dat ik 8x37,5 kilo drukte.![]()
![]()
![]()
mwah dan zie je vrienden 50kg doenquote:![]()
Dan voel je je weer erg klein....![]()
Maar wij liggen tenminste op dezelfde lijn![]()
![]()
Ik weet dat dit eerder gevraagd is, maar die db press, per arm of in totaal?
This isn't even my final form.![]()
per dumbell.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Levolution het volgende:
Ik weet dat dit eerder gevraagd is, maar die db press, per arm of in totaal?
19kg is wel erg weinig![]()
![]()
Ik ken het. Denk je stoer 90 - 100kg te kunnen benchen, komt de volgende en die zegt dat ik het kan laten hangen. Dat was min of meer zijn warming up...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah dan zie je vrienden 50kg doen![]()
Dan voel je je weer erg klein....![]()
Maar wij liggen tenminste op dezelfde lijn![]()
En daarna knalt ie door naar de 150kg. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik zoiets ooit zou drukken.![]()
![]()
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?![]()
haha echt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken het. Denk je stoer 90 - 100kg te kunnen benchen, komt de volgende en die zegt dat ik het kan laten hangen. Dat was min of meer zijn warming up...![]()
En daarna knalt ie door naar de 150kg. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik zoiets ooit zou drukken.![]()
![]()
Zonder gewicht kan je niet slijpen aan je lichaamquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?![]()
![]()
Powerlifters onder andere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vanaf nu elke maandag een megabak pastasalade maken voor de lunch van de rest van de week. Wat een topidee.and then...![]()
Benchpressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Incline bench
Flyes
Chestpress machine (op andere handgrepen voor binnenkant spieren)![]()
8x Mr Olympia Ronnie Coleman (Cum Laude afgestudeerd in accounting btwquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?) squatte 800 lb voor meerdere reps.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
(op andere handgrepen voor binnenkant spieren)![]()
![]()
Bench pressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Incline press
Decline dumbell press
(Cable) flys
Nu we het toch over borst hebben, gister kwam er een fitness instructeur naar me toe, ik was rustig bezig met mn cable flys, en dacht wtf moet je van me?
Maar goed, hij zei dus dat ik het helemaaaal verkeerd deed, en ik het volgens hem perse zo moest doen:
Let even niet op techiek of gewicht ofzo, het gaat even om het idee.
Je armen horizontaal naar elkaar toe brengen, rechte rug.
Alleen die dingen die je kan stellen moest ik wel hoog laten? dat vond ik al raar.. maar goed,
Ik doe de oefening altijd zo:
Een stap naar voren, licht voorover gebogen en armen meer naar beneden brengen.
Zo heb ik het geleerd van een aantal grote gasten op mn andere sportschool, en vind ik ook fijner dan die andere, maar wat is jullie mening hierover?![]()
Op zondag zit er dan een fantastisch laagje gratis schimmelkaas opquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
Vanaf nu elke maandag een megabak pastasalade maken voor de lunch van de rest van de week. Wat een topidee.![]()
Dat die instructeur waarschijnlijk net zijn diploma A heeft gehaald en dus maar een oefening of 10 uit zijn hoofd weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Toverbal0 het volgende:
Zo heb ik het geleerd van een aantal grote gasten op mn andere sportschool, en vind ik ook fijner dan die andere, maar wat is jullie mening hierover?![]()
![]()
Wel invriezen hequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
Vanaf nu elke maandag een megabak pastasalade maken voor de lunch van de rest van de week. Wat een topidee.![]()
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen
Kokosmelk!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Op zondag zit er dan een fantastisch laagje gratis schimmelkaas opquote:and then...![]()
Daar ga ik van over me nek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Kokosmelk!![]()
![]()
ik had vanmiddag striae op mn linker forearm, rood, duidelijke ''scheur'' over een lengte van ong. 12cm.
stond op t punt te vertrekken om boodschappen te doen dus ik dacht, ik maak later wel een foto. en nu is het bijna helemaal weggevaagd.
wat is deze ? is dit normaal ?![]()
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12047443/__Verhoogd_testosteron_fans_PSV__.html
Klinkt zo tegenstrijdig "verhoogde testosteron- en cortisolspiegel".![]()
Aware me plxquote:
Maarja je hebt van die horizontale en verticale handgrepen, ik pak dan altijd die verticale.![]()
Ga ik ook doen, maar even een paar mooie recepten opzoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
![]()
Koffiemelk. Ingedikte melk, dus zelfde waardes in minder ml (8.2% ewit, 150 cals per 100 mlquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Kokosmelk!)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Pastasalade met rookworst is een aanrader.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar even een paar mooie recepten opzoeken.and then...![]()
Binnenkant borst trainen kan nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aware me plx
Maarja je hebt van die horizontale en verticale handgrepen, ik pak dan altijd die verticale.![]()
Okay dat wist ik niet, zo'n dude vertelde me dat wanneer je die handgrepen pakt je een meer inwaartse beweging maakt. Klonk opzich wel logisch, vooral omdat ik de dag erna veel meer spierpijn rond m'n borstbeen had.quote:
Hoe pak je dat dan aan, gewoon borst trainen en dan groeien ze vanzelf meer naar binnen toe naarmate ze meer ontwikkelt zijn? Het komt bij mij nog niet bij elkaar zegmaar binnenin.![]()
Is gewoon de aanhechtingen, genetics dus. Enige wat je kunt doen is meer massa toevoegen aan de twee heads van de pectoralis major.
Maar ook dan zul je dit soort dingen gewoon houden. Geen big deal van maken, je verandert er niets aan.![]()
![]()
Massa moet sowieso, heb het idee dat mijn borst een beetje achterblijft. Niet dat het echt heel erg te zeggen is na 2 1/2 maand serieus liften, maar mijn delts zijn bijvoorbeeld echt gegroeid, net als m'n traps. Borst is nog een beetje noob.
Maarja, ik heb sowieso zo'n kutchest omdat ik een licht deukje in mijn borstbeen heb. Het is wel minimaal gelukkig maar heb het idee dat het mijn aanhechtingen in de weg zit.
![]()
Boeie, ik en Franco Columbo (trainingspartner van Arnold) hebben ook zo'n kuiltjequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Massa moet sowieso, heb het idee dat mijn borst een beetje achterblijft. Niet dat het echt heel erg te zeggen is na 2 1/2 maand serieus liften, maar mijn delts zijn bijvoorbeeld echt gegroeid, net als m'n traps. Borst is nog een beetje noob.
Maarja, ik heb sowieso zo'n kutchest omdat ik een licht deukje in mijn borstbeen heb. Het is wel minimaal gelukkig maar heb het idee dat het mijn aanhechtingen in de weg zit.
![]()
![]()
Deze Griekse proteinz.
Deze Apollo-abz. (full homo)
Deze Griekse alles.
Erg tevreden en een schril contrast met zomer 2010.Al wel goed verbrand door de Griekse zon, knieën en quads zijn niet gewend zo veel zon te krijgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 02-05-2012 22:35:53 (:')))) ]![]()
Is dat nou schaamhaar op die 2de foto?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Griekse proteinz.
[ afbeelding ]
Deze Apollo-abz. (full homo)
[ afbeelding ]
Deze Griekse alles.
[ afbeelding ]
Erg tevreden en een schril contrast met zomer 2010.Al wel goed verbrand door de Griekse zon, knieën en quads zijn niet gewend zo veel zon te krijgen.
![]()
![]()
haha foto edit
4x 120kg deadlift stiff leg gehaald![]()
Daarvoor nog 2 setjes van 100kg...
Weer pr.
Doe t pas paar weken maargoed![]()
![]()
Zo, heb een set van 3 deload sessies (SS) ingezet. Alles -10%. Kan wel wat rust gebruiken en zat tegen een plateau aan met veel lifts.
Is het de bedoeling dat ik na de deload week direct verder ga waar ik was gebleven, of bouw je rustig weer op naar je oude niveau?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Goed zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
4x 120kg deadlift stiff leg gehaald![]()
Daarvoor nog 2 setjes van 100kg...
Weer pr.
Doe t pas paar weken maargoed
Ik heb de laaste maanden m'n vorm aangepast. Ik deed het te ver naar voren geleund, en omdat ik vrij lang ben krijg je dan rare effecten als je zwaar gaat. Het houdt je ook tegen.
Maandag 8x160kg gehaald, maar dan wel met 1x herpakken. (kut grip).
Nu nog spierpijn in m'n onderarmen lol.
Nu doe ik het veel beter langs m'n schenen en over m'n knieen trekken.
Na het tweede setje liep het bloed van m'n schenen af lol.
Zojuist lifting hooks besteld trouwens. Ben benieuwd.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 03-05-2012 07:55:24 ]![]()
Doe je de normale of stiff leg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb de laaste maanden m'n vorm aangepast. Ik deed het te ver naar voren geleund, en omdat ik vrij lang ben krijg je dan rare effecten als je zwaar gaat. Het houdt je ook tegen.
Vorige week 8x160kg gehaald, maar dan wel met 1x herpakken. (kut grip).
Nu doe ik het veel beter langs m'n schenen en over m'n knieen trekken.
Na het tweede setje liep het bloed van m'n schenen af lol.
Zojuist lifting hooks besteld trouwens. Ben benieuwd.
Want ik ben ook lang en ga gewoon ver naar voren...
Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.
8x160kg is trouwens wel sick![]()
![]()
Normale doe ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Doe je de normale of stiff leg?
[ afbeelding ]
Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.
Je kont naar achter steken, onder en boven rug recht, naar voren/omhoog kijken, je schouderbladen naar achter samen trekken zodat je schouders wijt staan, en aan je traps hangen. Je core aanspannen, en dan de bar langs je schenen omhoog trekken. Als je een stuk over je knieen bent, vanuit je heupen naar voren duwen.
Ik ga juist bol met m'n bovenrug als ik de bar te ver van me af heb. En heb dan het gevoel dat ik naarvoren kukkel. Terwijl je zwaartepunt juist op je hielen moet zitten, en niet op je tenen.
Je onderrug mag je zelfs iets hol trekken als je dat kan.
Die gast uit dat gephotoshopte plaatje kijkt verkeerd waardoor je je schouderbladen niet goed hebt, en je rug bijna horizontaal is. En je moet/mag veel dieper met je reet als dat hij doet.
Ik kijk altijd in een spiegel naast me zodat je jezelf van de zijkant ziet voor je begint, en doe dan 1 of 2 deadliftsts zonder bar in m'n handen.
Niet constant naar opzij kijken tijden het liften, want dat is verneukeratief voor je nek.
160kg 8x maar dan ben ik wel dood hoor. hehe. Maar ik heb het hier nog niemand zien doen idd.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat bij de laaste 2 reps de vorm wel een stuk minder wordt lol.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 03-05-2012 08:43:47 ]![]()
Hoe dichter de barbell tegen je lichaam hoe meer je kan tillen (hefboomeffect, en zwaartepunt is dan precies op het middden van je voet, ipv voor je), hoe minder je energie kwijt bent aan het stabilizeren van de barbel en de barbel legt minder afstand af (rechte lijn naar boven ipv een boog). Maar bij de SLDL is het punt niet zo zwaar mogelijk gaan, en omdat je je heupen niet beweegt zal dit niet een natuurlijke beweging zijn. Daarom gaat de barbell voor je uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Doe je de normale of stiff leg?
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens veel videos/tutorials waarin staat dat SLDL = Romanian deadlift, die videos/tutorials mag je overslaan want die zijn onjuist. Verder zijn er 500.000 mensen met 500.000 verschillende ideen over hoe de SLDL gaat, dat komt naar mijn idee vooral omdat het geen efficiente of natuurlijke oefening is. Het is een oefening voor je hamstrings dus en al die verschillende manieren oefenen dat. Als het een oefening voor kracht was zou je zien dat er maar 1 manier zou zijn om het te doen.
over het algemeen, en van bronnen die ik vertrouw (ipv fancy musclemags)
Romanian deadlift: je rug bljift recht, je maakt kleinere ROM, je heupen bewegen naar achteren. Stiff Leg deadlift: je rug gaat krom op het laagste punt.
"Wat?" hoor ik je zeggen?
bron 1 2 3
[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 03-05-2012 09:23:35 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
250 ml melkquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef Warsaw het volgende:
Kan iemand het recept van de havermoutpannenkoeken nog eens posten? :$
100 gram havermout
2 eieren
een snufje zout
een flinke theelepel kaneel
een beetje lijnzaad
even in de blender en bakken maar.
Ze waren wel wat aan de droge kant, maar met een beetje stroop zeer goed te doen. Je kan er ook nog een paar plakken ontbijtspek onder bakken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zit hier niet teveel suiker in?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Kokosmelk!![]()
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Normale doe ik.
Je kont naar achter steken, onder en boven rug recht, naar voren/omhoog kijken, je schouderbladen naar achter samen trekken zodat je schouders wijt staan, en aan je traps hangen. Je core aanspannen, en dan de bar langs je schenen omhoog trekken. Als je een stuk over je knieen bent, vanuit je heupen naar voren duwen.
Ik ga juist bol met m'n bovenrug als ik de bar te ver van me af heb. En heb dan het gevoel dat ik naarvoren kukkel. Terwijl je zwaartepunt juist op je hielen moet zitten, en niet op je tenen.
Je onderrug mag je zelfs iets hol trekken als je dat kan.
Die gast uit dat gephotoshopte plaatje kijkt verkeerd waardoor je je schouderbladen niet goed hebt, en je rug bijna horizontaal is. En je moet/mag veel dieper met je reet als dat hij doet.
Ik kijk altijd in een spiegel naast me zodat je jezelf van de zijkant ziet voor je begint, en doe dan 1 of 2 deadliftsts zonder bar in m'n handen.
Niet constant naar opzij kijken tijden het liften, want dat is verneukeratief voor je nek.
160kg 8x maar dan ben ik wel dood hoor. hehe. Maar ik heb het hier nog niemand zien doen idd.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat bij de laaste 2 reps de vorm wel een stuk minder wordt lol.
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.
Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houdenNiet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalquote:en het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dat lijkt me idd. een stuk praktischer zo'n trapbar. Maar uiteindelijk is het wat je dan kwa gewicht kan natuurlijk niet meer te vergelijken met een deadlift met een Olybar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dus
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.
Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houden
[..]
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalen het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Maargoed we zijn ook niet aan het trainen voor olympische spelen gewicht heffen lol.![]()
Zit daar niet heel veel verzadigd vet in, of ben ik nu in de war met kokosolie? Ik weet wel, in je bulk zijn verzadigde vetten niet zo'n gek idee ivm de testosteronspiegel (zit zelf ook volop aan de volle melk), maar het lijkt me toch niet echt gezond i.v.m LDL cholesterol en dus de gezondheid van je hart en vaten als je massaal kokos-spul weg gaat zitten tanken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
Kokosmelk!
[ Bericht 7% gewijzigd door star_gazer op 03-05-2012 09:44:42 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wel goede tip, zat al beetje te puzzelen hoe ik aan de 2700 kcal moest komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalen het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
![]()
![]()
Je moet ook geen 3 liter op een dag nemen, 1 blik/pak is 400 ml en kan net ff die 700 makkelijke Kcal zijn die je nodig hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit daar niet heel veel verzadigd vet in, of ben ik nu in de war met kokosolie? Ik weet wel, in je bulk zijn verzadigde vetten niet zo'n gek idee ivm de testosteronspiegel (zit zelf ook volop aan de volle melk), maar het lijkt me toch niet echt gezond i.v.m LDL cholesterol en dus de gezondheid van je hart en vaten als je massaal kokos-spul weg gaat zitten tanken.quote:De kokosnoot bestaat voor ongeveer 90% uit verzadigd vet. Is verzadigd vet dan gezond? Ja, het verzadigde vet uit een kokosnoot is gezond. Dit zit hem in de opbouw van het vet. Kokosolie bestaat uit middellangeketen vetzuren (de zogeheten MCT's). De meeste andere (dierlijke) verzadigde vetten bevatten voornamelijk langeketen vetzuren die moeilijk afbreekbaar zijn. MCT's bestaan uit kleinere moleculen en worden bijna net zo snel opgenomen als koolhydraten. Daarna worden ze meteen naar de lever getransporteerd waar ze voor een snelle energie bron zorgen. Hierdoor wordt er minder vetmassa aangemaakt in tegenstelling tot wat de langeketen verzadigde vetten doen, die moeilijk afbreekbaar zijn en voor meer vet opslag zorgen. Kokosolie verhoogt tevens de werking van de schildklier waardoor de stofwisseling omhoog gaat. En het verbetert de opname van diverse mineralen zoals calcium en magnesium alsmede de in vet oplosbare vitamines A, D, E en K en ook dat werkt op de lange duur gezondheids bevorderend.
[ Bericht 33% gewijzigd door kidkash19 op 03-05-2012 10:01:12 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Gewoon bij een horeca groothandel halen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Snakey wanneer neem je nou die eiwitten uit een flesje mee uit Spanje?![]()
Lekker trouwens.
voorbeeld: http://www.vantilburgzuiv(...)ductenvoorhoreca.phpA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Wat 1517 zegt. Ik herinner me nu dat ik ze bij de Makro heb gezien. Erg handig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Lekker trouwens.![]()
![]()
alsjeblieft zeg. Wat heeft een flesje eiwitten nou voor nut? Nog steeds mensen die geloven dat eigeel slecht is? Bizar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Lekker trouwens.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Het is ook niet slecht voor je. Ik geloof dat het enige waar je rekening mee moet houden is dat je het eigeel niet te hard bakt, kookt, whatever, omdat je dan het cholesterol in het eigeel beschadigd wat weer wel slecht voor je schijnt te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Wat heeft een flesje eiwitten nou voor nut? Nog steeds mensen die geloven dat eigeel slecht is? Bizar...
Maar ik ben niet zo'n held met kennis van voeding, dus iemand anders kan er vast veel nuttiger dingen over zeggen.![]()
Niks mis met eigeel, maar caloriewise is een eitje maar 33% eiwit en 65%~ vet en nog klein beetje carbs, dus niet heel goeie macros als het je daar om te doen is. Eiwit daarentegen is 100% proteine (en water!)![]()
Ik wist trouwens niet wat me overkwam vanmorgen. Ik was wat langer bezig dan normaal en ik was al eens gewaarschuwd om niet tussen ongeveer 9 en 11 uur te gaan trainen om de drukte. Blijkt dat dan alle moeders hun kinderen naar school hebben gebracht en dan in een stampede de gym binnen komen rennen.![]()
Maar, vanaf dat moment is er dus geen vrije barbell meer te vinden omdat ze allemaal squaten,dead liften, clean n push presses doen. Was echt bizar om te zien.![]()
![]()
Kan ik whey meenemen in het vliegtuig als ik zondag maar Kreta ga, of wordt ik dan aangehouden voor drugssmokkel?
Er is sowieso geen enkele test waarop het positief scoort natuurlijk en cocaïne ruikt ook niet naar banaan, maar misschien wordt je in eerste instantie wel uit de rij gepikt omdat ze een zak wit poeder vinden.![]()
Geen probleem. Ik heb in januari 2,5kg meegenomen van Nederland naar Spanje. Wel in m'n koffer voor het laadruim trouwens. Misschien dat ze wel moeite hebben met poeder in het vliegtuig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kan ik whey meenemen in het vliegtuig als ik zondag maar Kreta ga, of wordt ik dan aangehouden voor drugssmokkel?
Er is sowieso geen enkele test waarop het positief scoort natuurlijk en cocaïne ruikt ook niet naar banaan, maar misschien wordt je in eerste instantie wel uit de rij gepikt omdat ze een zak wit poeder vinden.![]()
Heb ff een blikje Kokosmelk drink (dus geen pure kokosmelk) erbij gepakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Voedingswaarde per 100ml;
Energie: 55kcal
Eiwitten: 0.53 gr
Vet: 1,6 gr (waarvan verzadigd 1,5gr)
Carbs: 9,7 gr (waarvan suikers 9,6gr)
Zout (![]()
![]()
) 17,8 mg
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Er is sowieso geen enkele test waarop het positief scoort natuurlijk en cocaïne ruikt ook niet naar banaan, maar misschien wordt je in eerste instantie wel uit de rij gepikt omdat ze een zak wit poeder vinden.Thnx voor de tip Sneekquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef Snakey het volgende:
Geen probleem. Ik heb in januari 2,5kg meegenomen van Nederland naar Spanje. Wel in m'n koffer voor het laadruim trouwens. Misschien dat ze wel moeite hebben met poeder in het vliegtuig.
quote:![]()
Zien ze er een beetje uit of zijn het allemaal zeekoeien met een kort pittig kapsel ? Lekker gek doen en gezellig sporten met de vriendinnetjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef seto het volgende:
Whey kan wel, met creatine word je ter plekke geëxecuteerd..
![]()
Nein. Korte pittige kapsel komen hiet niet voor. Nou ja, wel natuurlijk want er zijn hier ook genoeg nederlanders en engelsen. maar de spaanse dames hebben zo goed als allemaal lang haar, en zijn er niet om gezellig te sporten maar om te werken in de gym. Ik durf wel te stellen dat zo'n 90% van de vrouwen er hier goed uitziet, fysiek dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef Weissman het volgende:
Zien ze er een beetje uit of zijn het allemaal zeekoeien met een kort pittig kapsel ? Lekker gek doen en gezellig sporten met de vriendinnetjes
Het zijn wel bitches met een attitude trouwens.![]()
![]()
90%? No nigga.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nein. Korte pittige kapsel komen hiet niet voor. Nou ja, wel natuurlijk want er zijn hier ook genoeg nederlanders en engelsen. maar de spaanse dames hebben zo goed als allemaal lang haar, en zijn er niet om gezellig te sporten maar om te werken in de gym. Ik durf wel te stellen dat zo'n 90% van de vrouwen er hier goed uitziet, fysiek dan.
Het zijn wel bitches met een attitude trouwens.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Met zo'n snorretje op de bovenlip?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef Snakey het volgende:
Het zijn wel bitches met een attitude trouwens.
Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: