abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:47:43 #51
69994 seto
-|||--------|||-
pi_111052593
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Aware me plx

Maarja je hebt van die horizontale en verticale handgrepen, ik pak dan altijd die verticale.
Binnenkant borst trainen kan niet
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_111053983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef seto het volgende:

[..]

Binnenkant borst trainen kan niet
Okay dat wist ik niet, zo'n dude vertelde me dat wanneer je die handgrepen pakt je een meer inwaartse beweging maakt. Klonk opzich wel logisch, vooral omdat ik de dag erna veel meer spierpijn rond m'n borstbeen had.

Hoe pak je dat dan aan, gewoon borst trainen en dan groeien ze vanzelf meer naar binnen toe naarmate ze meer ontwikkelt zijn? Het komt bij mij nog niet bij elkaar zegmaar binnenin.
pi_111054934
Is gewoon de aanhechtingen, genetics dus. Enige wat je kunt doen is meer massa toevoegen aan de twee heads van de pectoralis major.

Maar ook dan zul je dit soort dingen gewoon houden. Geen big deal van maken, je verandert er niets aan. :)
pi_111055455
Hoelang kun je havermout pannekoeken bewaren? En is het koud ook lekker?
pi_111055480
Massa moet sowieso, heb het idee dat mijn borst een beetje achterblijft. Niet dat het echt heel erg te zeggen is na 2 1/2 maand serieus liften, maar mijn delts zijn bijvoorbeeld echt gegroeid, net als m'n traps. Borst is nog een beetje noob.

Maarja, ik heb sowieso zo'n kutchest omdat ik een licht deukje in mijn borstbeen heb. Het is wel minimaal gelukkig maar heb het idee dat het mijn aanhechtingen in de weg zit :P .
pi_111055667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Massa moet sowieso, heb het idee dat mijn borst een beetje achterblijft. Niet dat het echt heel erg te zeggen is na 2 1/2 maand serieus liften, maar mijn delts zijn bijvoorbeeld echt gegroeid, net als m'n traps. Borst is nog een beetje noob.

Maarja, ik heb sowieso zo'n kutchest omdat ik een licht deukje in mijn borstbeen heb. Het is wel minimaal gelukkig maar heb het idee dat het mijn aanhechtingen in de weg zit :P .
Boeie, ik en Franco Columbo (trainingspartner van Arnold) hebben ook zo'n kuiltje :P

pi_111055808
Mooi om te zien dat er toch nog hoop is. Nu maar ff flink massa bouwen dan :P .
pi_111061721
Deze Griekse proteinz.

Deze Apollo-abz. (full homo)

Deze Griekse alles.

Erg tevreden en een schril contrast met zomer 2010. :') Al wel goed verbrand door de Griekse zon, knieën en quads zijn niet gewend zo veel zon te krijgen. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzermaus op 02-05-2012 22:35:53 (:')))) ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:26:58 #59
187510 IrCute
Americunt
pi_111062750
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Griekse proteinz.

[ afbeelding ]

Deze Apollo-abz. (full homo)

[ afbeelding ]

Deze Griekse alles.

[ afbeelding ]

Erg tevreden en een schril contrast met zomer 2010. :') Al wel goed verbrand door de Griekse zon, knieën en quads zijn niet gewend zo veel zon te krijgen. ;(
Is dat nou schaamhaar op die 2de foto? _O-
pi_111062820
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dat of zijn vriend die hem aan het pijpen is.. (full homo stond er)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:31:21 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_111062991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef IrCute het volgende:

[..]

Nee, dat is Ernie die op zijn staak zit. :')
pi_111063028
Kan best, maar is aannemelijker dat het de rand van de broek is. Get at me bwoyz.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 22:58:35 #63
230491 Zith
pls tip
pi_111064690
haha foto edit 8-)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_111065221
Kan iemand het recept van de havermoutpannenkoeken nog eens posten? :$
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:25:33 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_111066268
*) *) *) panzer
Confidence through competence
pi_111066616
4x 120kg deadlift stiff leg gehaald *O*
Daarvoor nog 2 setjes van 100kg...

Weer pr.
Doe t pas paar weken maargoed :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 01:38:23 #67
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_111070934
Zo, heb een set van 3 deload sessies (SS) ingezet. Alles -10%. Kan wel wat rust gebruiken en zat tegen een plateau aan met veel lifts.

Is het de bedoeling dat ik na de deload week direct verder ga waar ik was gebleven, of bouw je rustig weer op naar je oude niveau?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 3 mei 2012 @ 07:47:59 #68
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_111072855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
4x 120kg deadlift stiff leg gehaald *O*
Daarvoor nog 2 setjes van 100kg...

Weer pr.
Doe t pas paar weken maargoed :')
Goed zo.

Ik heb de laaste maanden m'n vorm aangepast. Ik deed het te ver naar voren geleund, en omdat ik vrij lang ben krijg je dan rare effecten als je zwaar gaat. Het houdt je ook tegen.

Maandag 8x160kg gehaald, maar dan wel met 1x herpakken. (kut grip).
Nu nog spierpijn in m'n onderarmen lol.

Nu doe ik het veel beter langs m'n schenen en over m'n knieen trekken.
Na het tweede setje liep het bloed van m'n schenen af lol.

Zojuist lifting hooks besteld trouwens. Ben benieuwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 03-05-2012 07:55:24 ]
pi_111072914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Goed zo.

Ik heb de laaste maanden m'n vorm aangepast. Ik deed het te ver naar voren geleund, en omdat ik vrij lang ben krijg je dan rare effecten als je zwaar gaat. Het houdt je ook tegen.

Vorige week 8x160kg gehaald, maar dan wel met 1x herpakken. (kut grip).

Nu doe ik het veel beter langs m'n schenen en over m'n knieen trekken.
Na het tweede setje liep het bloed van m'n schenen af lol.

Zojuist lifting hooks besteld trouwens. Ben benieuwd.
Doe je de normale of stiff leg?
Want ik ben ook lang en ga gewoon ver naar voren...

Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.

8x160kg is trouwens wel sick >:)
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:36:39 #70
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_111073335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.

Normale doe ik.

Je kont naar achter steken, onder en boven rug recht, naar voren/omhoog kijken, je schouderbladen naar achter samen trekken zodat je schouders wijt staan, en aan je traps hangen. Je core aanspannen, en dan de bar langs je schenen omhoog trekken. Als je een stuk over je knieen bent, vanuit je heupen naar voren duwen.

Ik ga juist bol met m'n bovenrug als ik de bar te ver van me af heb. En heb dan het gevoel dat ik naarvoren kukkel. Terwijl je zwaartepunt juist op je hielen moet zitten, en niet op je tenen.
Je onderrug mag je zelfs iets hol trekken als je dat kan.

Die gast uit dat gephotoshopte plaatje kijkt verkeerd waardoor je je schouderbladen niet goed hebt, en je rug bijna horizontaal is. En je moet/mag veel dieper met je reet als dat hij doet.

Ik kijk altijd in een spiegel naast me zodat je jezelf van de zijkant ziet voor je begint, en doe dan 1 of 2 deadliftsts zonder bar in m'n handen.
Niet constant naar opzij kijken tijden het liften, want dat is verneukeratief voor je nek.

160kg 8x maar dan ben ik wel dood hoor. hehe. Maar ik heb het hier nog niemand zien doen idd.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat bij de laaste 2 reps de vorm wel een stuk minder wordt lol.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 03-05-2012 08:43:47 ]
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 08:42:27 #71
230491 Zith
pls tip
pi_111073385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe dichter de barbell tegen je lichaam hoe meer je kan tillen (hefboomeffect, en zwaartepunt is dan precies op het middden van je voet, ipv voor je), hoe minder je energie kwijt bent aan het stabilizeren van de barbel en de barbel legt minder afstand af (rechte lijn naar boven ipv een boog). Maar bij de SLDL is het punt niet zo zwaar mogelijk gaan, en omdat je je heupen niet beweegt zal dit niet een natuurlijke beweging zijn. Daarom gaat de barbell voor je uit.

Ik zie trouwens veel videos/tutorials waarin staat dat SLDL = Romanian deadlift, die videos/tutorials mag je overslaan want die zijn onjuist. Verder zijn er 500.000 mensen met 500.000 verschillende ideen over hoe de SLDL gaat, dat komt naar mijn idee vooral omdat het geen efficiente of natuurlijke oefening is. Het is een oefening voor je hamstrings dus en al die verschillende manieren oefenen dat. Als het een oefening voor kracht was zou je zien dat er maar 1 manier zou zijn om het te doen.

over het algemeen, en van bronnen die ik vertrouw (ipv fancy musclemags)
Romanian deadlift: je rug bljift recht, je maakt kleinere ROM, je heupen bewegen naar achteren. Stiff Leg deadlift: je rug gaat krom op het laagste punt.

"Wat?" hoor ik je zeggen?
bron 1 2 3

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 03-05-2012 09:23:35 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:44:20 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_111073406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef Warsaw het volgende:
Kan iemand het recept van de havermoutpannenkoeken nog eens posten? :$
250 ml melk
100 gram havermout
2 eieren
een snufje zout
een flinke theelepel kaneel
een beetje lijnzaad
even in de blender en bakken maar.

Ze waren wel wat aan de droge kant, maar met een beetje stroop zeer goed te doen. Je kan er ook nog een paar plakken ontbijtspek onder bakken :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:23:58 #73
69994 seto
-|||--------|||-
pi_111074118
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen

Kokosmelk!
Zit hier niet teveel suiker in?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:25:52 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_111074155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Normale doe ik.

Je kont naar achter steken, onder en boven rug recht, naar voren/omhoog kijken, je schouderbladen naar achter samen trekken zodat je schouders wijt staan, en aan je traps hangen. Je core aanspannen, en dan de bar langs je schenen omhoog trekken. Als je een stuk over je knieen bent, vanuit je heupen naar voren duwen.

Ik ga juist bol met m'n bovenrug als ik de bar te ver van me af heb. En heb dan het gevoel dat ik naarvoren kukkel. Terwijl je zwaartepunt juist op je hielen moet zitten, en niet op je tenen.
Je onderrug mag je zelfs iets hol trekken als je dat kan.

Die gast uit dat gephotoshopte plaatje kijkt verkeerd waardoor je je schouderbladen niet goed hebt, en je rug bijna horizontaal is. En je moet/mag veel dieper met je reet als dat hij doet.

Ik kijk altijd in een spiegel naast me zodat je jezelf van de zijkant ziet voor je begint, en doe dan 1 of 2 deadliftsts zonder bar in m'n handen.
Niet constant naar opzij kijken tijden het liften, want dat is verneukeratief voor je nek.

160kg 8x maar dan ben ik wel dood hoor. hehe. Maar ik heb het hier nog niemand zien doen idd.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat bij de laaste 2 reps de vorm wel een stuk minder wordt lol.
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dus
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.

Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houden

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef seto het volgende:

[..]

Zit hier niet teveel suiker in?
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcal :) en het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:32:58 #75
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_111074324
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dus
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.

Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houden

[..]

Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcal :) en het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Dat lijkt me idd. een stuk praktischer zo'n trapbar. Maar uiteindelijk is het wat je dan kwa gewicht kan natuurlijk niet meer te vergelijken met een deadlift met een Olybar.

Maargoed we zijn ook niet aan het trainen voor olympische spelen gewicht heffen lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')