Binnenkant borst trainen kan nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aware me plx
Maarja je hebt van die horizontale en verticale handgrepen, ik pak dan altijd die verticale.
Okay dat wist ik niet, zo'n dude vertelde me dat wanneer je die handgrepen pakt je een meer inwaartse beweging maakt. Klonk opzich wel logisch, vooral omdat ik de dag erna veel meer spierpijn rond m'n borstbeen had.quote:
Boeie, ik en Franco Columbo (trainingspartner van Arnold) hebben ook zo'n kuiltjequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Massa moet sowieso, heb het idee dat mijn borst een beetje achterblijft. Niet dat het echt heel erg te zeggen is na 2 1/2 maand serieus liften, maar mijn delts zijn bijvoorbeeld echt gegroeid, net als m'n traps. Borst is nog een beetje noob.
Maarja, ik heb sowieso zo'n kutchest omdat ik een licht deukje in mijn borstbeen heb. Het is wel minimaal gelukkig maar heb het idee dat het mijn aanhechtingen in de weg zit.
Is dat nou schaamhaar op die 2de foto?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
Deze Griekse proteinz.
[ afbeelding ]
Deze Apollo-abz. (full homo)
[ afbeelding ]
Deze Griekse alles.
[ afbeelding ]
Erg tevreden en een schril contrast met zomer 2010.Al wel goed verbrand door de Griekse zon, knieën en quads zijn niet gewend zo veel zon te krijgen.
Goed zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef DeRakker. het volgende:
4x 120kg deadlift stiff leg gehaald![]()
Daarvoor nog 2 setjes van 100kg...
Weer pr.
Doe t pas paar weken maargoed
Doe je de normale of stiff leg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik heb de laaste maanden m'n vorm aangepast. Ik deed het te ver naar voren geleund, en omdat ik vrij lang ben krijg je dan rare effecten als je zwaar gaat. Het houdt je ook tegen.
Vorige week 8x160kg gehaald, maar dan wel met 1x herpakken. (kut grip).
Nu doe ik het veel beter langs m'n schenen en over m'n knieen trekken.
Na het tweede setje liep het bloed van m'n schenen af lol.
Zojuist lifting hooks besteld trouwens. Ben benieuwd.
Normale doe ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Doe je de normale of stiff leg?
Want ik ben ook lang en ga gewoon ver naar voren...
[ afbeelding ]
Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.
8x160kg is trouwens wel sick![]()
Hoe dichter de barbell tegen je lichaam hoe meer je kan tillen (hefboomeffect, en zwaartepunt is dan precies op het middden van je voet, ipv voor je), hoe minder je energie kwijt bent aan het stabilizeren van de barbel en de barbel legt minder afstand af (rechte lijn naar boven ipv een boog). Maar bij de SLDL is het punt niet zo zwaar mogelijk gaan, en omdat je je heupen niet beweegt zal dit niet een natuurlijke beweging zijn. Daarom gaat de barbell voor je uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Doe je de normale of stiff leg?
Want ik ben ook lang en ga gewoon ver naar voren...
[ afbeelding ]
Ik heb het idee wanneer ik m langs mn schenen laat gaan ik een bolle rug krijg... of ik moet mijn benen teveel buigen.
8x160kg is trouwens wel sick![]()
250 ml melkquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef Warsaw het volgende:
Kan iemand het recept van de havermoutpannenkoeken nog eens posten? :$
Zit hier niet teveel suiker in?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen
Kokosmelk!
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Normale doe ik.
Je kont naar achter steken, onder en boven rug recht, naar voren/omhoog kijken, je schouderbladen naar achter samen trekken zodat je schouders wijt staan, en aan je traps hangen. Je core aanspannen, en dan de bar langs je schenen omhoog trekken. Als je een stuk over je knieen bent, vanuit je heupen naar voren duwen.
Ik ga juist bol met m'n bovenrug als ik de bar te ver van me af heb. En heb dan het gevoel dat ik naarvoren kukkel. Terwijl je zwaartepunt juist op je hielen moet zitten, en niet op je tenen.
Je onderrug mag je zelfs iets hol trekken als je dat kan.
Die gast uit dat gephotoshopte plaatje kijkt verkeerd waardoor je je schouderbladen niet goed hebt, en je rug bijna horizontaal is. En je moet/mag veel dieper met je reet als dat hij doet.
Ik kijk altijd in een spiegel naast me zodat je jezelf van de zijkant ziet voor je begint, en doe dan 1 of 2 deadliftsts zonder bar in m'n handen.
Niet constant naar opzij kijken tijden het liften, want dat is verneukeratief voor je nek.
160kg 8x maar dan ben ik wel dood hoor. hehe. Maar ik heb het hier nog niemand zien doen idd.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat bij de laaste 2 reps de vorm wel een stuk minder wordt lol.
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalquote:
Dat lijkt me idd. een stuk praktischer zo'n trapbar. Maar uiteindelijk is het wat je dan kwa gewicht kan natuurlijk niet meer te vergelijken met een deadlift met een Olybar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dus
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.
Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houden
[..]
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalen het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |