Dat lijkt me idd. een stuk praktischer zo'n trapbar. Maar uiteindelijk is het wat je dan kwa gewicht kan natuurlijk niet meer te vergelijken met een deadlift met een Olybar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik zo blij ben met onze trapbar, meest natuurlijk houding die er is, alsof je 2 zware boodschappen tassen tilt een stuk minder nadenken dus
Paar weken geleden een kleine verrekking gehad in mn heup door gripverlies maar afgelopen zaterdag 6x190 gedaan dus bijna op mn oude niveau.
Spiegel kijken doe ik eigenlijk nooit met de zwaardere gewichten, blik strak omhoog houden om die rug recht te houden
[..]
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalen het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Zit daar niet heel veel verzadigd vet in, of ben ik nu in de war met kokosolie? Ik weet wel, in je bulk zijn verzadigde vetten niet zo'n gek idee ivm de testosteronspiegel (zit zelf ook volop aan de volle melk), maar het lijkt me toch niet echt gezond i.v.m LDL cholesterol en dus de gezondheid van je hart en vaten als je massaal kokos-spul weg gaat zitten tanken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen
Kokosmelk!
Wel goede tip, zat al beetje te puzzelen hoe ik aan de 2700 kcal moest komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
Niet als je gewoon de goede pakt en ff het label leest, 400 ml is al gauw 700 Kcalen het zijn nog natuurlijke goede vetten ook
Je moet ook geen 3 liter op een dag nemen, 1 blik/pak is 400 ml en kan net ff die 700 makkelijke Kcal zijn die je nodig hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit daar niet heel veel verzadigd vet in, of ben ik nu in de war met kokosolie? Ik weet wel, in je bulk zijn verzadigde vetten niet zo'n gek idee ivm de testosteronspiegel (zit zelf ook volop aan de volle melk), maar het lijkt me toch niet echt gezond i.v.m LDL cholesterol en dus de gezondheid van je hart en vaten als je massaal kokos-spul weg gaat zitten tanken.
quote:De kokosnoot bestaat voor ongeveer 90% uit verzadigd vet. Is verzadigd vet dan gezond? Ja, het verzadigde vet uit een kokosnoot is gezond. Dit zit hem in de opbouw van het vet. Kokosolie bestaat uit middellangeketen vetzuren (de zogeheten MCT's). De meeste andere (dierlijke) verzadigde vetten bevatten voornamelijk langeketen vetzuren die moeilijk afbreekbaar zijn. MCT's bestaan uit kleinere moleculen en worden bijna net zo snel opgenomen als koolhydraten. Daarna worden ze meteen naar de lever getransporteerd waar ze voor een snelle energie bron zorgen. Hierdoor wordt er minder vetmassa aangemaakt in tegenstelling tot wat de langeketen verzadigde vetten doen, die moeilijk afbreekbaar zijn en voor meer vet opslag zorgen. Kokosolie verhoogt tevens de werking van de schildklier waardoor de stofwisseling omhoog gaat. En het verbetert de opname van diverse mineralen zoals calcium en magnesium alsmede de in vet oplosbare vitamines A, D, E en K en ook dat werkt op de lange duur gezondheids bevorderend.
Gewoon bij een horeca groothandel halen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Snakey wanneer neem je nou die eiwitten uit een flesje mee uit Spanje?![]()
Lekker trouwens.
Wat 1517 zegt. Ik herinner me nu dat ik ze bij de Makro heb gezien. Erg handig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Lekker trouwens.
alsjeblieft zeg. Wat heeft een flesje eiwitten nou voor nut? Nog steeds mensen die geloven dat eigeel slecht is? Bizar...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef seto het volgende:
Lekker trouwens.
Het is ook niet slecht voor je. Ik geloof dat het enige waar je rekening mee moet houden is dat je het eigeel niet te hard bakt, kookt, whatever, omdat je dan het cholesterol in het eigeel beschadigd wat weer wel slecht voor je schijnt te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Wat heeft een flesje eiwitten nou voor nut? Nog steeds mensen die geloven dat eigeel slecht is? Bizar...
Geen probleem. Ik heb in januari 2,5kg meegenomen van Nederland naar Spanje. Wel in m'n koffer voor het laadruim trouwens. Misschien dat ze wel moeite hebben met poeder in het vliegtuig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kan ik whey meenemen in het vliegtuig als ik zondag maar Kreta ga, of wordt ik dan aangehouden voor drugssmokkel?
Er is sowieso geen enkele test waarop het positief scoort natuurlijk en cocaïne ruikt ook niet naar banaan, maar misschien wordt je in eerste instantie wel uit de rij gepikt omdat ze een zak wit poeder vinden.
Heb ff een blikje Kokosmelk drink (dus geen pure kokosmelk) erbij gepakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef kidkash19 het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Kan ik whey meenemen in het vliegtuig als ik zondag maar Kreta ga, of wordt ik dan aangehouden voor drugssmokkel?
Er is sowieso geen enkele test waarop het positief scoort natuurlijk en cocaïne ruikt ook niet naar banaan, maar misschien wordt je in eerste instantie wel uit de rij gepikt omdat ze een zak wit poeder vinden.
Thnx voor de tip Sneekquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef Snakey het volgende:
Geen probleem. Ik heb in januari 2,5kg meegenomen van Nederland naar Spanje. Wel in m'n koffer voor het laadruim trouwens. Misschien dat ze wel moeite hebben met poeder in het vliegtuig.
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef seto het volgende:
Whey kan wel, met creatine word je ter plekke geëxecuteerd.
Nein. Korte pittige kapsel komen hiet niet voor. Nou ja, wel natuurlijk want er zijn hier ook genoeg nederlanders en engelsen. maar de spaanse dames hebben zo goed als allemaal lang haar, en zijn er niet om gezellig te sporten maar om te werken in de gym. Ik durf wel te stellen dat zo'n 90% van de vrouwen er hier goed uitziet, fysiek dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef Weissman het volgende:
Zien ze er een beetje uit of zijn het allemaal zeekoeien met een kort pittig kapsel ? Lekker gek doen en gezellig sporten met de vriendinnetjes
90%? No nigga.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nein. Korte pittige kapsel komen hiet niet voor. Nou ja, wel natuurlijk want er zijn hier ook genoeg nederlanders en engelsen. maar de spaanse dames hebben zo goed als allemaal lang haar, en zijn er niet om gezellig te sporten maar om te werken in de gym. Ik durf wel te stellen dat zo'n 90% van de vrouwen er hier goed uitziet, fysiek dan.
Het zijn wel bitches met een attitude trouwens.
Met zo'n snorretje op de bovenlip?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef Snakey het volgende:
Het zijn wel bitches met een attitude trouwens.
Waarmee ik bedoel een normaal tot goed figuur.quote:
Nee, hoewel echte spaanse wel iets behaarder dan gemiddeld zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met zo'n snorretje op de bovenlip?
Je doet ook cardio als je nog slaapt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef kevin_ het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel beter ik me voel als ik 's ochtends als ik wakker ben cardio doe op lege maag. Heerlijk.
Ik voel me dan de hele dag loom, vind het veel chiller om het 's avonds laat te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef kevin_ het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel beter ik me voel als ik 's ochtends als ik wakker ben cardio doe op lege maag. Heerlijk.
quote:
Wat vreemd. Ik doe het meestal een uur of iets langer en ik voel me dan een versnelling hoger gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik voel me dan de hele dag loom, vind het veel chiller om het 's avonds laat te doen.
De een krijgt er echt vreselijke honger van en de ander hoeft de komende paar uur niet te eten. Zelf werkt sporten vaak als cafeïne bij mij wat betreft mijn eetlust.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Maar ik doe ook alles het liefst in de ochtend op een nuchtere maag. Ik moet daarna wel meteen eten though.
Man man denk aan je grip-gains!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef seto het volgende:
Bespaart me weer 5 seconden per ei dat ik dan moet breken.
die heb ik nog nooit gehoord... Heb je daar een bron oid van?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is ook niet slecht voor je. Ik geloof dat het enige waar je rekening mee moet houden is dat je het eigeel niet te hard bakt, kookt, whatever, omdat je dan het cholesterol in het eigeel beschadigd wat weer wel slecht voor je schijnt te zijn.
Maar ik ben niet zo'n held met kennis van voeding, dus iemand anders kan er vast veel nuttiger dingen over zeggen.
Hoe gaat het met je oly lifts eigenlijk?quote:
Yep: http://www.brain-food.nl/cholesterol.htmquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef mister_popcorn het volgende:
die heb ik nog nooit gehoord... Heb je daar een bron oid van?
Als iemand deze paper kan / wil zoeken en plaatsen komen we een stukkie verder:quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep: http://www.brain-food.nl/cholesterol.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |