Je doet ook cardio als je nog slaapt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef kevin_ het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel beter ik me voel als ik 's ochtends als ik wakker ben cardio doe op lege maag. Heerlijk.
Ik voel me dan de hele dag loom, vind het veel chiller om het 's avonds laat te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef kevin_ het volgende:
Ik was even vergeten hoeveel beter ik me voel als ik 's ochtends als ik wakker ben cardio doe op lege maag. Heerlijk.
quote:
Wat vreemd. Ik doe het meestal een uur of iets langer en ik voel me dan een versnelling hoger gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik voel me dan de hele dag loom, vind het veel chiller om het 's avonds laat te doen.
De een krijgt er echt vreselijke honger van en de ander hoeft de komende paar uur niet te eten. Zelf werkt sporten vaak als cafeïne bij mij wat betreft mijn eetlust.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Maar ik doe ook alles het liefst in de ochtend op een nuchtere maag. Ik moet daarna wel meteen eten though.
Man man denk aan je grip-gains!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef seto het volgende:
Bespaart me weer 5 seconden per ei dat ik dan moet breken.
die heb ik nog nooit gehoord... Heb je daar een bron oid van?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is ook niet slecht voor je. Ik geloof dat het enige waar je rekening mee moet houden is dat je het eigeel niet te hard bakt, kookt, whatever, omdat je dan het cholesterol in het eigeel beschadigd wat weer wel slecht voor je schijnt te zijn.
Maar ik ben niet zo'n held met kennis van voeding, dus iemand anders kan er vast veel nuttiger dingen over zeggen.
Hoe gaat het met je oly lifts eigenlijk?quote:
Yep: http://www.brain-food.nl/cholesterol.htmquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef mister_popcorn het volgende:
die heb ik nog nooit gehoord... Heb je daar een bron oid van?
Als iemand deze paper kan / wil zoeken en plaatsen komen we een stukkie verder:quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep: http://www.brain-food.nl/cholesterol.htm
35 ekkies voor een abbo, of de 1e pagina die ik kan lezen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:24 schreef Snakey het volgende:
http://www.springerlink.com/content/v7023781n128855n/
Jah, ik wilde het even snel doen maar dit was niet voldoende. Ik heb geen tijd nu, moet een zooi werk voor morgen de deur uit hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
35 ekkies voor een abbo, of de 1e pagina die ik kan lezen...
Dan vind ik deze leuker.quote:
Dit is een bodybuilders topic, geen powerlifting topic.quote:
ff 35 ekkies betaaldquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
35 ekkies voor een abbo, of de 1e pagina die ik kan lezen...
no u didn't... toegang via je bieb oid?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Zith het volgende:
[..]
ff 35 ekkies betaald
https://docs.google.com/open?id=0B7pMNsJO18GWUEhrV1FvVnUtdkk
Powerliften =/= gewichtheffen [/mierenneuk]quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is een bodybuilders topic, geen powerlifting topic.
Dus hier zitten alleen mensen die 10kg willen curlen met 50cm armen? Ik wil zelf buff en sterk worden. Volgens mij ben ik niet de enige in dit topic die dat wil.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is een bodybuilders topic, geen powerlifting topic.
Je wijkt dan wel een beetje van de norm af, maar je kan inderdaad ook groot worden door je puur op kracht te richten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef bascross het volgende:
Dus hier zitten alleen mensen die 10kg willen curlen met 50cm armen? Ik wil zelf buff en sterk worden. Volgens mij ben ik niet de enige in dit topic die dat wil.
Uhm word je dat dan niet automatisch als je sterker word, is dat niet gewoon een logisch gevolg? Ik bedoel ik heb me ook nooit gericht op bodybuilden maar ben toch wel degelijk groter gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef seto het volgende:
[..]
Je wijkt dan wel een beetje van de norm af, maar je kan inderdaad ook groot worden door je puur op kracht te richten.
Isley van /fit/ als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Niet zozeer aesthetic as fuck, maar wel intimiderend as fuck (imo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |