per dumbell.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Levolution het volgende:
Ik weet dat dit eerder gevraagd is, maar die db press, per arm of in totaal?
Ik ken het. Denk je stoer 90 - 100kg te kunnen benchen, komt de volgende en die zegt dat ik het kan laten hangen. Dat was min of meer zijn warming up...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah dan zie je vrienden 50kg doen![]()
Dan voel je je weer erg klein....![]()
Maar wij liggen tenminste op dezelfde lijn
haha echt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken het. Denk je stoer 90 - 100kg te kunnen benchen, komt de volgende en die zegt dat ik het kan laten hangen. Dat was min of meer zijn warming up...![]()
En daarna knalt ie door naar de 150kg. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik zoiets ooit zou drukken.
Zonder gewicht kan je niet slijpen aan je lichaamquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?
Powerlifters onder andere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
Wel bijzonder, zijn er ook bodybuilders die puur op statistieken trainen ? Dacht dat bodybuilden toch puur en alleen ging om het slijpen van je lichaam ?
Benchpressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?
8x Mr Olympia Ronnie Coleman (Cum Laude afgestudeerd in accounting btwquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef obsama het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
(op andere handgrepen voor binnenkant spieren)
Bench pressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?
Op zondag zit er dan een fantastisch laagje gratis schimmelkaas opquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
Vanaf nu elke maandag een megabak pastasalade maken voor de lunch van de rest van de week. Wat een topidee.
Dat die instructeur waarschijnlijk net zijn diploma A heeft gehaald en dus maar een oefening of 10 uit zijn hoofd weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Toverbal0 het volgende:
Zo heb ik het geleerd van een aantal grote gasten op mn andere sportschool, en vind ik ook fijner dan die andere, maar wat is jullie mening hierover?
Wel invriezen hequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
Vanaf nu elke maandag een megabak pastasalade maken voor de lunch van de rest van de week. Wat een topidee.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Op zondag zit er dan een fantastisch laagje gratis schimmelkaas op
quote:
Daar ga ik van over me nek.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen
Kokosmelk!
Aware me plxquote:
Ga ik ook doen, maar even een paar mooie recepten opzoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef Schalks. het volgende:
Koffiemelk. Ingedikte melk, dus zelfde waardes in minder ml (8.2% ewit, 150 cals per 100 mlquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
IF mensen die moeite hebben met calorieen halen
Kokosmelk!
)
Pastasalade met rookworst is een aanrader.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar even een paar mooie recepten opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |