Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft, maar ik heb een grondige hekel aan kinderenquote:
Ik ken er juist genoeg waarvan ze er gewoon weer superstrak uitzien. Zie Marleen Veldhuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef DarkElf het volgende:
hier ook geen kinderen trouwens, zie menig voorbeeld waarbij zwangerschappen je lichaam echt zo veranderen dat t nooit meer echt goedkomt.
ken er ook een paar hoor maar als je om je heen kijkt zie de meeste vrouwen toch uitdijen tijdens en na de zwangerschappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken er juist genoeg waarvan ze er gewoon weer superstrak uitzien. Zie Marleen Veldhuis.
Super!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, vandaag stond nr24 van de 15km van Renate op het program, een uur lopen oftwel een testloop van 10km tenminste ik wilde de 10km halen. De bedoeling was dan ook om op wedstrijdtempo te lopen.
Mijn plan was om de 1ste 30' met een snelheid te lopen van ong. 9.5-10km en dan de 2e helft iets sneller te lopen. Dat is goed gelukt! Mooie negative splits! De laatste km was zelfs de snelste!Zal wel de stal geweest zijn die ik rook...
Zie hier het resultaat!
http://connect.garmin.com/activity/174288801
Volgens mij heb ik de 10km gelopen in iets van 58'45''!![]()
Ik denk dat bij de Ladiesrun op 10 juni een 10km onder de 58' mogelijk moet zijn.
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:23 schreef YUR het volgende:
Mooie prestatie hoor, Liesje!
Ik heb vandaag voor het eerst een schema van Renate Wennemars bekeken, in dit geval die tot 10km (easy zegt het schema, dus voor beginners). Ziet er op papier goed uit
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...
Hoewel, ben ik net begonnen met de 60' zegt ze : 1' voorbij! Denk ik, shut up ik moet er nog 59' !
Even uitzieken dan maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Gister een poging gedaan, maar mijn verkoudheid is nog niet weg... Al bijna 3 weken last van
Ik had dus barstende koppijn gister
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef DeLuna het volgende:
Zonet 6x3 minuten/2 minuten gedaan, ging wel aardig alleen de stukjes over de bospaadjes en in het zand gingen wat zwaar. Maar ik heb het overleefd!
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12921562
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...
Hoewel, ben ik net begonnen met de 60' zegt ze : 1' voorbij! Denk ik, shut up ik moet er nog 59' !
Same here! Dus ik vertrek ook nu. Maar zit pas in het begin van mijn schema (opnieuw begonnen, dit keer zonder evy) dus ben zo weer terugquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
De ronde die ik gistermiddag wilde lopen en uitstelde naar gisteravond, omdat ik geen zin had is uitgesteld tot nu en over een paar minuten ga ik lopen. Had weinig zin om mijn veiligheid op het spel te zetten voor een rondje hardlopen. Kwam gister echt met bakken uit de lucht en het onweerde hier als een gek. (ja, de hele avond lang)
Teveel gegeten? Of te kort achter mekaar gerent?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
verdomme, het ging voor geen meter.
Kwam niet in mijn ritme, voeten voelden enorm zwaar aan en ik kreeg rechtsonderin mijn buik last van steken. Tot overmaat van ramp heb ik ook nog last van mijn enkel.
heb mijn rondje 1,5km korter gemaakt en ben rustiger gaan lopen en soms nog wandelen.
Ik moet dadelijk nog eten en heb geen enorme honger ofzo. Is nu weer 2 of 3 dagen geleden dat ik gerend heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef egelhond het volgende:
[..]
Teveel gegeten? Of te kort achter mekaar gerent?
Kwestie van ' trial and error' eigenlijk en persoonlijke voorkeur...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef Letstalk het volgende:
Ook maar eens melden hier, tijdje geleden begonnen met Get Running (iOS) na een half jaar niet gesport te hebben. Is een goede helper bij het opstarten van hardlopen. Daarnaast gebruik ik voor afstanden en snelheden Nike+ GPS. Mag nu 2x8min gaan hardlopen met 5min rust ertussen dus dat is wel goed te doen. Gelukkig beter weer dan eergisteren
mjah... ik kan straks weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:45 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Even uitzieken dan maar...
Beterschap!
Dit dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kwestie van ' trial and error' eigenlijk en persoonlijke voorkeur...
Ja x-socks zijn goed maar duur...
Zelf heb ik een aantal paar van de perrysport :
http://www.perrysport.nl/(...)formance_807518.html
Zit lekker en schuift/schuurt niet...en niet gillend duur.
Maar ja, vraag 10 lopers naar hun favoriet sokkenpaar en je krijgt 10 verschillende sokken!
Deze heb ik ook, zijn prima sokken. Doen wat ze moeten doen. Me andere sokken zijn trouwens een ander merk, geen flauw idee welke maar die geven licht in het donker, van dat reflecterende spul zit er op. Ik wissel af moet zeggen dat ik niet zo veel verschil merk. Van binnen moeten ze gewoon soft zijn en geen rare dingen zoals naden die eruit steken. 't gaat 'm vooral op die naden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kwestie van ' trial and error' eigenlijk en persoonlijke voorkeur...
Ja x-socks zijn goed maar duur...
Zelf heb ik een aantal paar van de perrysport :
http://www.perrysport.nl/(...)formance_807518.html
Zit lekker en schuift/schuurt niet...en niet gillend duur.
Maar ja, vraag 10 lopers naar hun favoriet sokkenpaar en je krijgt 10 verschillende sokken!
Hahaha same here! Het ging echt zooooo intens kut! Ik heb afgelopen maandag 5 x 4 gedaan en deed nu 4 x 5 maar ging bij de 2e minuut al stuk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
verdomme, het ging voor geen meter.
Kwam niet in mijn ritme, voeten voelden enorm zwaar aan en ik kreeg rechtsonderin mijn buik last van steken. Tot overmaat van ramp heb ik ook nog last van mijn enkel.
heb mijn rondje 1,5km korter gemaakt en ben rustiger gaan lopen en soms nog wandelen.
En bedankt! Het ging erg lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Welkom!
En veel plezier met het lopen...
Je bedoelt met gewone sokken toch niet die van katoen? Zou ik je willen afraden...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef Letstalk het volgende:
Trouwens, even over die sokken. Merken de mensen die met speciale sokken lopen echt verschil tov "gewone" sokken met het hardlopen?
[..]
Garmin 210 toch, meen ik me te herinneren? Of ben ik abuis?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef Jumparound het volgende:
gheghe, vanavond mn horloge uitproberen
kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Garmin 210 toch, meen ik me te herinneren? Of ben ik abuis?
Nee volgens mij zijn die van mij van synthetisch materiaal.. Ik heb nooit ergens last van dus zou t al raar vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Je bedoelt met gewone sokken toch niet die van katoen? Zou ik je willen afraden...
De goedkoopste die ik heb zijn die van de HEMA en die voldoen eigenlijk prima en zitten lekker...
Probeer eens wat zou ik zeggen zolang ze niet van katoen zijn...
Oh, you've got nothing to worry about then...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hardlopen even naar morgen verplaatst. Gelukkig is het dan ook nog kutweer
Oops, minder dan 2 uur... dat wordt opschieten...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het is niet per se kutweer, maar grijs, grauw en koud! Maar laat ik dat nou net heerlijk vinden om hard te lopen. Zon vind ik alleen fijn als het ijskoud is![]()
Maar we gaan met wat vrienden weg vanavond en hebben om 7 uur afgesproken, moet nog koken, eten en wat klaarleggen voor m'n essaysprint van morgen.
Thanks! En er is net afgezegd. Hád dus nog kunnen lopen, maar eten zit nu al in de oven en nou ja, dan morgenmiddag dus maar. Als ik vastzit met m'n essay.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Oops, minder dan 2 uur... dat wordt opschieten...
Succes met het essay.
Bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goedzo! het begin is altijd moeilijk! (vooral het van de bank komen EN blijven)
Voornamelijk om af te vallen, zowel qua kilo's als qua cm (en dat nog het liefste!) en verbetering van mijn conditie.quote:wat is je motivatie om te gaan hardlopen?
quote:
quote:
Dankje!quote:
Ik kan me nu eigenlijk niet voorstellen dat ik over 10 weken 5 km kan lopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heel goed, alle begin is moeilijk maar je zal zien dat je snel vooruitgang boekt
Succes!
Hey Lunaquote:
Tja tussen 7 en 8 snap ik het welquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
BedanktJa klopt, en ik zit mezelf nu echt te vragen waarom het zolang geduurd heeft om eens van die bank te komen, want uiteindelijk was het best te doen.
[..]
Hamvraag is natuurlijk, wat zijn je fijnste?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus
Wij hebben sokken van:
-Lidl
-X-socks
-Falke
-Asics
Dusja
Misschien kan je die man uit je avatar uitnodigen om mee te lopen. Wat heb ik een schijt hekel aan die man.quote:
Ik heb ook heel lang met een "verkoudheid" rondgelopen. Als het te lang blijft duren, ga eens naar de dokter. Bij mij dacht de dokter eerst dat het een poliep was die mijn neus irriteerde, maar later bleek dat ik "gewoon" overgevoelige neusslijmvliezen heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Gister een poging gedaan, maar mijn verkoudheid is nog niet weg... Al bijna 3 weken last van
Ik had dus barstende koppijn gister
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
Woeoeoeoeo!
Vandaag les 22 gehad. 15 lopen, 2 wandelen, 15 lopen. En weet je wat ik 2 minuten voor het einde uit mijn Runkeeper-app hoorde komen?!
Time: 30 minutes, distance: 5 point 01 kilometres....![]()
HATSA!
Neu, dat kon ik ook niet zeven weken terug. Echt, het werkt. Het veel succes en vooral: heel veel plezier!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kan me nu eigenlijk niet voorstellen dat ik over 10 weken 5 km kan lopen
Preciesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dus even op die site wiggle.co.uk zitten kijken, maar dat is echt een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld de Adidas webshop
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien kan je die man uit je avatar uitnodigen om mee te lopen. Wat heb ik een schijt hekel aan die man.
Ik zweer bij Falkequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hamvraag is natuurlijk, wat zijn je fijnste?
Lidlquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zweer echt bij m'n X-socks. Verder is Falke ook wel fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zag zondag een redelijk stevige vrouw hardlopen, vond dat best verdienstelijk van der. Dus...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
denk dat zijn gewrichten dat niet aankunnen
Ik moet erbij zeggen dat het me eigenlijk geen fuck boeit. Voel geen verschil, heb nog geen enkele blaar gehad.. (speaking of blaren..hoe gaat t met jouw blaar Gup?)quote:
Kan me voorstellen dat je hier besteld! Ik moet me echt inhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
PreciesIk vind het wel erg veel schelen... en prima betrouwbaar!
http://www.wiggle.co.uk/n(...)artslagmeter-en-gps/quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je hier besteld! Ik moet me echt inhouden
Euh... ik ben inmiddels een Gold-clientquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je hier besteld! Ik moet me echt inhouden
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.wiggle.co.uk/n(...)artslagmeter-en-gps/
Deze wil ik
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]http://www.wiggle.co.uk/n(...)porthorloge-met-gps/
Net m'n moeder laten zien wat ik als kado wil. Aangezien er pas cadeaumomenten in nov/dec zijn kan ik voorlopig nog wel op een houtje bijten.
Met rozequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.wiggle.co.uk/n(...)artslagmeter-en-gps/
Deze wil ik
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh... ik ben inmiddels een Gold-client
Oh my word die kledingquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenendus ik wil/moet me echt even inhouden. Maar ik wil wel heel graag de kleding uit de Adidas Adizero Ladies lijn hebben. En bij Wiggle zijn ze nog goedkoper!!
Die had ik ook bijna gekocht, maar ik ben meer dan tevreden met mn 210.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]http://www.wiggle.co.uk/n(...)porthorloge-met-gps/
Net m'n moeder laten zien wat ik als kado wil. Aangezien er pas cadeaumomenten in nov/dec zijn kan ik voorlopig nog wel op een houtje bijten.
Herkenbaar! Net even een koelkast, rijlessen afgetikt en straks nog een bank, luxaflex, rolluik, en een lichtgevende trapleuning (haha, I shit you not). En een laptop.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenendus ik wil/moet me echt even inhouden. Maar ik wil wel heel graag de kleding uit de Adidas Adizero Ladies lijn hebben. En bij Wiggle zijn ze nog goedkoper!!
Heb ik dus ook!! Daarom wil ik m graag eens passen in een winkel. En misschien ook wel daar komen, want kadobon en zulks. Maar ik kan m hier dus niet vinden! Die hele lijn überhaubt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef GotC het volgende:
http://www.wiggle.co.uk/nl/adidas-ladies-adizero-cp-top/
Deze heb ik aangehad. En kreeg m niet dicht. Want heupen.
Die kleurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Runnersworld Den Haag, in de Bijenkorf. En echt, verder zat het jasje prachtig! Maar moest m ongeveer rond m'n taille dichtmakenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Daarom wil ik m graag eens passen in een winkel. En misschien ook wel daar komen, want kadobon en zulks. Maar ik kan m hier dus niet vinden! Die hele lijn überhaubt nietdus waar heb jij m gezien?
Ik val op functies... (het ging me om het type, niet de prijs overigensquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Die had ik ook bijna gekocht, maar ik ben meer dan tevreden met mn 210.
En qua Garmins blijkt wiggle toch op ruime afstand niet de goedkoopste...
Runnersworld dus toch. Misschien zaterdag maar eens checken bij de Runnersworld al hier, in Arnhem. Wie weet hebben ze daar wel iets hangen. Want Run2Day heeft het allemaal niet. En aangezien ik ook heupen heb...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Runnersworld Den Haag, in de Bijenkorf. En echt, verder zat het jasje prachtig! Maar moest m ongeveer rond m'n taille dichtmaken
Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen maar het blijft mijn 1ste stop om te kijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
Yur had z'n 210 op www.hartslagmetershop.nl gekocht. En ik zie daar die ene die ik wil voor 150 euro! Ipv 190 bij wiggle
Gave trapleuning! Het is dat ik geen trap hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar! Net even een koelkast, rijlessen afgetikt en straks nog een bank, luxaflex, rolluik, en een lichtgevende trapleuning (haha, I shit you not). En een laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Same here, het is een mooie winkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen maar het blijft mijn 1ste stop om te kijken...
Onder je sportbhbandje: Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
Maar zo'n borstband. Zit dat niet ongelofelijk kut?
Nergens last vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gave trapleuning! Het is dat ik geen trap heb![]()
Ik heb op het moment ook geen keuken trouwens, ik heb alleen ditDat lijkt verdomd veel op mijn wc (van voor de verbouwing). Ik doe ff een FR op facetube, kan je zien wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mijn ex-keuken lijkt op jouw wc?!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt verdomd veel op mijn wc (van voor de verbouwing). Ik doe ff een FR op facetube, kan je zien wat ik bedoel.
Kan je zeggen dat ik mijn Garmin Forerunner 600 hier ook niet gekocht hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here, het is een mooie winkelHelaas wil ik altijd direct iets hebben en er niet op wachten
dus heb nog niets voor hardlopen online gekocht.
Maar qua horloge zou ik dan toch uitwijken..
Ik voel hem niet eens meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
Platinumquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat ik mijn Garmin Forerunner 600 hier ook niet gekocht hebHad ik dat wel gedaan dan was ik al Platinum-client
![]()
Ennuh... dat direkt willen kopen herken ik wel ...
Inderdaad, nergens last van. Heb zelfs een oude hartslagmeter geleend van iemand en die band was een stuk harder. Ook daar geen last van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |