Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]http://www.wiggle.co.uk/n(...)porthorloge-met-gps/
Net m'n moeder laten zien wat ik als kado wil. Aangezien er pas cadeaumomenten in nov/dec zijn kan ik voorlopig nog wel op een houtje bijten.
Met rozequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.wiggle.co.uk/n(...)artslagmeter-en-gps/
Deze wil ik
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh... ik ben inmiddels een Gold-client
Oh my word die kledingquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenendus ik wil/moet me echt even inhouden. Maar ik wil wel heel graag de kleding uit de Adidas Adizero Ladies lijn hebben. En bij Wiggle zijn ze nog goedkoper!!
Die had ik ook bijna gekocht, maar ik ben meer dan tevreden met mn 210.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]http://www.wiggle.co.uk/n(...)porthorloge-met-gps/
Net m'n moeder laten zien wat ik als kado wil. Aangezien er pas cadeaumomenten in nov/dec zijn kan ik voorlopig nog wel op een houtje bijten.
Herkenbaar! Net even een koelkast, rijlessen afgetikt en straks nog een bank, luxaflex, rolluik, en een lichtgevende trapleuning (haha, I shit you not). En een laptop.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Wij moeten morgen de nieuwe keuken afrekenendus ik wil/moet me echt even inhouden. Maar ik wil wel heel graag de kleding uit de Adidas Adizero Ladies lijn hebben. En bij Wiggle zijn ze nog goedkoper!!
Heb ik dus ook!! Daarom wil ik m graag eens passen in een winkel. En misschien ook wel daar komen, want kadobon en zulks. Maar ik kan m hier dus niet vinden! Die hele lijn überhaubt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef GotC het volgende:
http://www.wiggle.co.uk/nl/adidas-ladies-adizero-cp-top/
Deze heb ik aangehad. En kreeg m niet dicht. Want heupen.
Die kleurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met roze
[..]
Runnersworld Den Haag, in de Bijenkorf. En echt, verder zat het jasje prachtig! Maar moest m ongeveer rond m'n taille dichtmakenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik dus ook!! Daarom wil ik m graag eens passen in een winkel. En misschien ook wel daar komen, want kadobon en zulks. Maar ik kan m hier dus niet vinden! Die hele lijn überhaubt nietdus waar heb jij m gezien?
Ik val op functies... (het ging me om het type, niet de prijs overigensquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Die had ik ook bijna gekocht, maar ik ben meer dan tevreden met mn 210.
En qua Garmins blijkt wiggle toch op ruime afstand niet de goedkoopste...
Runnersworld dus toch. Misschien zaterdag maar eens checken bij de Runnersworld al hier, in Arnhem. Wie weet hebben ze daar wel iets hangen. Want Run2Day heeft het allemaal niet. En aangezien ik ook heupen heb...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Runnersworld Den Haag, in de Bijenkorf. En echt, verder zat het jasje prachtig! Maar moest m ongeveer rond m'n taille dichtmaken
Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen maar het blijft mijn 1ste stop om te kijken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Nice
Yur had z'n 210 op www.hartslagmetershop.nl gekocht. En ik zie daar die ene die ik wil voor 150 euro! Ipv 190 bij wiggle
Gave trapleuning! Het is dat ik geen trap hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar! Net even een koelkast, rijlessen afgetikt en straks nog een bank, luxaflex, rolluik, en een lichtgevende trapleuning (haha, I shit you not). En een laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Same here, het is een mooie winkelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen maar het blijft mijn 1ste stop om te kijken...
Onder je sportbhbandje: Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
Maar zo'n borstband. Zit dat niet ongelofelijk kut?
Nergens last vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gave trapleuning! Het is dat ik geen trap heb![]()
Ik heb op het moment ook geen keuken trouwens, ik heb alleen ditDat lijkt verdomd veel op mijn wc (van voor de verbouwing). Ik doe ff een FR op facetube, kan je zien wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mijn ex-keuken lijkt op jouw wc?!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt verdomd veel op mijn wc (van voor de verbouwing). Ik doe ff een FR op facetube, kan je zien wat ik bedoel.
Kan je zeggen dat ik mijn Garmin Forerunner 600 hier ook niet gekocht hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Same here, het is een mooie winkelHelaas wil ik altijd direct iets hebben en er niet op wachten
dus heb nog niets voor hardlopen online gekocht.
Maar qua horloge zou ik dan toch uitwijken..
Ik voel hem niet eens meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef mosselmossel het volgende:
Platinumquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat ik mijn Garmin Forerunner 600 hier ook niet gekocht hebHad ik dat wel gedaan dan was ik al Platinum-client
![]()
Ennuh... dat direkt willen kopen herken ik wel ...
Inderdaad, nergens last van. Heb zelfs een oude hartslagmeter geleend van iemand en die band was een stuk harder. Ook daar geen last van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |