Ja, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft, maar ik heb een grondige hekel aan kinderenquote:
Ik ken er juist genoeg waarvan ze er gewoon weer superstrak uitzien. Zie Marleen Veldhuis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef DarkElf het volgende:
hier ook geen kinderen trouwens, zie menig voorbeeld waarbij zwangerschappen je lichaam echt zo veranderen dat t nooit meer echt goedkomt.
ken er ook een paar hoor maar als je om je heen kijkt zie de meeste vrouwen toch uitdijen tijdens en na de zwangerschappen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken er juist genoeg waarvan ze er gewoon weer superstrak uitzien. Zie Marleen Veldhuis.
Super!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, vandaag stond nr24 van de 15km van Renate op het program, een uur lopen oftwel een testloop van 10km tenminste ik wilde de 10km halen. De bedoeling was dan ook om op wedstrijdtempo te lopen.
Mijn plan was om de 1ste 30' met een snelheid te lopen van ong. 9.5-10km en dan de 2e helft iets sneller te lopen. Dat is goed gelukt! Mooie negative splits! De laatste km was zelfs de snelste!Zal wel de stal geweest zijn die ik rook...
Zie hier het resultaat!
http://connect.garmin.com/activity/174288801
Volgens mij heb ik de 10km gelopen in iets van 58'45''!![]()
Ik denk dat bij de Ladiesrun op 10 juni een 10km onder de 58' mogelijk moet zijn.
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:23 schreef YUR het volgende:
Mooie prestatie hoor, Liesje!
Ik heb vandaag voor het eerst een schema van Renate Wennemars bekeken, in dit geval die tot 10km (easy zegt het schema, dus voor beginners). Ziet er op papier goed uit
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...
Hoewel, ben ik net begonnen met de 60' zegt ze : 1' voorbij! Denk ik, shut up ik moet er nog 59' !
Even uitzieken dan maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
Gister een poging gedaan, maar mijn verkoudheid is nog niet weg... Al bijna 3 weken last van
Ik had dus barstende koppijn gister
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef DeLuna het volgende:
Zonet 6x3 minuten/2 minuten gedaan, ging wel aardig alleen de stukjes over de bospaadjes en in het zand gingen wat zwaar. Maar ik heb het overleefd!
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12921562
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi schema, voor mij werkt het! Had deze 10km niet zonder Renate kunnen lopen...
Hoewel, ben ik net begonnen met de 60' zegt ze : 1' voorbij! Denk ik, shut up ik moet er nog 59' !
Same here! Dus ik vertrek ook nu. Maar zit pas in het begin van mijn schema (opnieuw begonnen, dit keer zonder evy) dus ben zo weer terugquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
De ronde die ik gistermiddag wilde lopen en uitstelde naar gisteravond, omdat ik geen zin had is uitgesteld tot nu en over een paar minuten ga ik lopen. Had weinig zin om mijn veiligheid op het spel te zetten voor een rondje hardlopen. Kwam gister echt met bakken uit de lucht en het onweerde hier als een gek. (ja, de hele avond lang)
Teveel gegeten? Of te kort achter mekaar gerent?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
verdomme, het ging voor geen meter.
Kwam niet in mijn ritme, voeten voelden enorm zwaar aan en ik kreeg rechtsonderin mijn buik last van steken. Tot overmaat van ramp heb ik ook nog last van mijn enkel.
heb mijn rondje 1,5km korter gemaakt en ben rustiger gaan lopen en soms nog wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |