SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
Deathlift or Die.![]()
phantoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kaolo lelijk, lijkt wel een fucking giraffequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke lange benen
Eng skinny wel..
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaolo lelijk, lijkt wel een fucking giraffe.
Lijkt overdreven lang door die hakken.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat is dWc zijn tweede klachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]Lijkt overdreven lang door die hakken.
![]()
Wauw, die chick die het Songfestival gaat doen voor ons zong zojuist echt kankervals bij DWDD. Echt kanker vals gewoon. Kanker.Deathlift or Die.![]()
die meid doe tme denken aan famke janssen in james bond
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die directheid van jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?
All good things are wild and free.![]()
Die directheid van jou, heerlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?All good things are wild and free.![]()
Ik vind haar hoofd ook vervelend. En die Spike is nog erger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
Wauw, die chick die het Songfestival gaat doen voor ons zong zojuist echt kankervals bij DWDD. Echt kanker vals gewoon. Kanker.
Di-Rect
Hadden ze beter Pearl kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd ook vervelend. En die Spike is nog erger.
Di-RectDeathlift or Die.![]()
DWDD sowieso
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh ja joh, ga lekker met een long chicken de bus in. Waarom niet.All good things are wild and free.![]()
Geld vangenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
Omg, een reclame in de bus, play the modern busfare. Wat is deze^O^![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
Oh ja joh, ga lekker met een long chicken de bus in. Waarom niet.
Sorry tli, is grappig, om het goed te maken mag je mijn long chicken.
Nomsayin.full stops and exclamation marks![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?
Jawel, je keek.![]()
Ik ben net jumi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Tli is zo eentje die agressief wordt als ze honger heeft
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fatty
Moest gister met een bal door zo'n hoepel gooien, won een knuffel die nog groter was als mijzelf
Whehe, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben net jumi.
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fattyVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
Ik begin elke maandag met dieeten en elke dinsdag stop ik weer![]()
Ja echt hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zo herkenbaarVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
![]()
vooral toen ik in een moeilijk enge achtbaan ging heb me van de zenuwen echt vol lopen gooien.
Slim idee ook, met een volle maag in de achtbaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt hevooral toen ik in een moeilijk enge achtbaan ging heb me van de zenuwen echt vol lopen gooien.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben net jumi.
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fattyDeze sma's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, zo herkenbaarVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
![]()
(nofeeder)full stops and exclamation marks![]()
Juist wel slim, was kei brak van die nacht. Moest een laagje hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slim idee ook, met een volle maag in de achtbaan?
Achtbanen![]()
Van al die andere reacties moet ik kotsen
Goliathquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Juminelle het volgende:
Achtbanen![]()
Van al die andere reacties moet ik kotsen![]()
Spacemountain
Vogelrok
Beste.![]()
True dat. Volgelrock ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GoliathSpacemountain
Vogelrok
Beste.
Die Superman (ben die nieuwe naam vergeten) in Walibi en die in Disney waarbij je wordt afgeschoten zijn ook
Het is vogel rok mensenKan ik me niet meer herinneren diequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Volgelrock ben ik nooit geweest.
Die Superman (ben die nieuwe naam vergeten) in Walibi en die in Disney waarbij je wordt afgeschoten zijn ook![]()
![]()
Tevens is de achtbaan in Las Vegas echt gigantisch vet
Nazi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is vogel rok mensen
[..]
Kan ik me niet meer herinneren dieDeathlift or Die.![]()
Rock N Roller coaster heet die in Disney. Met Aerosmith muziek en al die felle lampen op het begin. Die is tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is vogel rok mensen
[..]
Kan ik me niet meer herinneren die![]()
En die in Walibi heet Xpress.
Die
Oh, Rock 'n Roller Coaster is machtig vetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rock N Roller coaster heet die in Disney. Met Aerosmith muziek en al die felle lampen op het begin. Die is tof![]()
En die in Walibi heet Xpress.
DieWas daar eens heel rustig en toen ben ik 5x achter elkaar met m'n neven eringegaan. Daarna waren we toch wel een beetje misselijk
En oh Jum, die achtbaan ken ik ook wel ja
![]()
Dat moment dat je zo langzaam omhoog getrokken wordt en uiteindelijk op het bovenste puntje bentHartverzakkingen als een malle waarna zieke lachkicks volgen.
Die is dopequote:
Trouwens niet zo'n goed plan om eerst met paar maten tot diep in de nacht je helemaal de kanker op te zuipen, om dan 1e bus naar 'n pretpark te pakken
In gezeten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
Dat moment dat je zo langzaam omhoog getrokken wordt en uiteindelijk op het bovenste puntje bentHartverzakkingen als een malle waarna zieke lachkicks volgen.
[..]
Die is dope![]()
Dat langzaam omhoog gaan is echt irritant vind ik altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die is dope![]()
Duurt te lang
![]()
Pas je op, straks mag je je vrienden maar twee keer per week zienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he, gelijk een mail gestuurd omdat ik haar wel zag zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik geen vrienden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Pas je op, straks mag je je vrienden maar twee keer per week zien
Deathlift or Die.![]()
Ja, dat haat ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat langzaam omhoog gaan is echt irritant vind ik altijdDuurt te lang
Vind ik ook het engste gedeelte eigenlijk.
Hehe. Zou jij die Glenn raken dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef junamii het volgende:
[..]
Twee keer per week posten in Fernandes danDeathlift or Die.![]()
ja, en gvd waarom klikte ikquote:
andere mensen zullen nu boetenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat nu een bollywood dansje te doen in z'n woonkamer.
full stops and exclamation marks![]()
Die hebben we tijdens een presentatie in de klas eens laten zien. De docent kon er niet om lachenquote:
Jawel, je keek.![]()
Jij vieze verklikker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef krioro het volgende:
[..]
This is new and exciting. En veel plezier met je ban.If not now, then when.![]()
Assertiefquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleding, ander kapsel, assertievere houding zou 'm al een stuk beter makenHbo termen gebruiken terwijl je nog niet eens op het hbo zit
Deathlift or Die.![]()
Als je dit pas op het Hbo geleerd hebt is er wat mis met jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AssertiefHbo termen gebruiken terwijl je nog niet eens op het hbo zit
![]()
Totaal niet wat ik aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nieuwe kleding, ander kapsel, assertievere houding zou 'm al een stuk beter maken![]()
![]()
![]()
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je dit pas op het Hbo geleerd hebt is er wat mis met jouDeathlift or Die.![]()
Die Glenn werd toch opgegeven door z'n moeder? Die moeder maakte zich zorgen omdat ie nooit eens iets probeerde bij z'n nichtjes
Jawel, je keek.![]()
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef jna het volgende:
Die Glenn werd toch opgegeven door z'n moeder? Die moeder maakte zich zorgen omdat ie nooit eens iets probeerde bij z'n nichtjes![]()
![]()
![]()
Toen ging ik zo stukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zag![]()
Dennis: "Is er een kans dat hij ervandoor gaat?" Moeder: "Nee hoor" Glenn: BAM.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Oh myquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef jna het volgende:
Die Glenn werd toch opgegeven door z'n moeder? Die moeder maakte zich zorgen omdat ie nooit eens iets probeerde bij z'n nichtjesKeihard afwijzen zulke jongens. Ik vind het gewoon niet eens zielig.
![]()
Ohja, dwars die weg overquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ging ie nog als een idioot keihard wegfietsen toen ie die cameraploeg zag![]()
Jawel, je keek.![]()
quote:Hardop gelachenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat nu een bollywood dansje te doen in z'n woonkamer.![]()
.
![]()
![]()
Wut?! Dus hij had het wel moeten proberen bij z'n nichtjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef junamii het volgende:
[..]
Oh myKeihard afwijzen zulke jongens. Ik vind het gewoon niet eens zielig.
Jawel, je keek.![]()
Ja gewoon als een rasechte autistquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ging ik zo stuk
Dennis: "Is er een kans dat hij ervandoor gaat?" Moeder: "Nee hoor" Glenn: BAM.
Het heeft dus gesmaakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Zie subtiel dat blikje fernandes![]()
Oh, ik las meisjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef jna het volgende:
[..]
Wut?! Dus hij had het wel moeten proberen bij z'n nichtjes?Moe en zo.
Maar die onzekerheid ook. Totaal niet aantrekkelijk.![]()
Zo glad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Let op het subtiel geplaatste blikje fernandesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Jumquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Ik ben trots.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hardop gelachen![]()
.
[ afbeelding ]
Serieus? Dat vind ik echt niet te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, soms een hapje los en soms gebruik ik de roti als bestek
Gewoon eten met je handen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Het heeft dus gesmaakt?
Zie subtiel dat blikje fernandes
Smaakt gewoon precies zoals ik het gewend ben, heb mezelf wel een beetje verrast![]()
![]()
![]()
Roopram gelijkwaardig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smaakt gewoon precies zoals ik het gewend ben, heb mezelf wel een beetje verrast
Jawel, je keek.![]()
Ik werd laatst door een niet nader te noemen persoon uitgelachen worden omdat ik haar diner met bestek at
Sorry hoor dat ik beschaafd ben.Deathlift or Die.![]()
Ach mensen die patat met een vork eten vind ik pas klachtwaardigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind ik echt niet te doen.
Gewoon eten met je handen![]()
![]()
Oh wauw, ik kan echt niet tegen die Welcome home/Hart in Aktie programma's. Ik zit dan altijd als een dramaqueen met tranen in m'n ogen voor de tv
Dat ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach mensen die patat met een vork eten vind ik pas klachtwaardig
quote:Ik wilde al zeggen, ik vind roti van thuis lekkerder dan die van Roopram.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.full stops and exclamation marks![]()
Je moeder mag wel vaker naar Surinamequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat ik die plaat al had, met hun plaat was mijn spijs echt wel beter. Xeauouixeau.goed bezig zijn enzo
![]()
Ik vind het altijd zo ongemakkelijk als ze van die autisten random mensen laten versieren. Plaatsvervangende schaamte dan
Ik stofzuig enzo ook gewoon vaker dan dat ik normaal doequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moeder mag wel vaker naar Surinamegoed bezig zijn enzo
.
Neequote:.
Gepost met zwaailichten en sirenes op de A4 richting DH.![]()
Heb je het nou weer over Loverboys?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het altijd zo ongemakkelijk als ze van die autisten random mensen laten versieren. Plaatsvervangende schaamte dan![]()
Ja, ik moet het nog kijken hoorquote:Was pas het voorstukje.
Ohquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik moet het nog kijken hoorWas pas het voorstukje.
Maar idd genant, dan worden ze alleen maar onzekerder
![]()
![]()
Als je vervolgens op de A13 rijdt, neem afslag Delft-Noord. Tot zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee.
Gepost met zwaailichten en sirenes op de A4 richting DH.![]()
![]()
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapenkut. Is haar kat depressief geworden of..?
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen
Heeft wel iets moois wel, vind ik. Uiteindelijk dan hè, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, 2 weken geleden buurvrouw overleden en net met spoed naar de dierenarts om haar kat in te laten slapen![]()
Nee hij had blijkbaar fip, en ineens is dat op komen zetten. Hij kreeg binnen een paar uur een bult op zijn buik en die is net gesprongen
Zat ik net ook al aan te denken ja, alsof het zo moest zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft wel iets moois wel, vind ik. Uiteindelijk dan hè, zeg maar.
Ik snap dat programma niet echt. Is zij nou een model of wordt ze gewoon random gekozen op straat?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Gekozen op straat!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik snap dat programma niet echt. Is zij nou een model of wordt ze gewoon random gekozen op straat?
Een dagje naar het strand met 10 graden
Waarom
Have fun!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Gewoon, dagje vrij en we vervelen onsquote:quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Have fun!True dat. De zon schijnt ook dus het is wel okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Niet zoveel FOK!ken jij, krijg je rare dromen van.quote:Hier is het bewolkt. Net nu ik vandaag voor het eerst dit jaar een korte broek aan wilde doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. De zon schijnt ook dus het is wel oké
Had je maandag moeten doen smartassquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt. Net nu ik vandaag voor het eerst dit jaar een korte broek aan wilde doen.
quote:quote:Maandag heb ik doorgebracht in sportkleding en pyjama ja. Pyjamabroek wel met opgerolde pijpen, maar dat telt niet.
kquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
De eerste boom achter m'n balkon is helemaal groenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Knip wat toppen van de plant van je buurman en verpats ze aan mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
De eerste boom achter m'n balkon is helemaal groen.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Knip wat toppen van de plant van je buurman en verpats ze aan mij.
![]()
![]()
Oh ja, ik denk dat ik deze zomer een wietplant op m'n balkon ga zettenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Knip wat toppen van de plant van je buurman en verpats ze aan mij.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Gridlok het volgende:
Sweatpants + Wifebeater, beste manier om je dag door te komen.
If not now, then when.![]()
KANKERSTOER geef mij ook beetje danquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat ik deze zomer een wietplant op m'n balkon ga zettenIf not now, then when.![]()
Nee rot op tyfus yugo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KANKERSTOER geef mij ook beetje dan![]()
nas - lifes a bitchquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Klopt, nu nog steeds heerlijk weer ondanks dat de zon achter de wolken zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:58 schreef junamii het volgende:
Wat is ditA'dam heerlijk weer vanmiddag en DH gewoon fakking koud nu.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
KANKERSTOER geef mij ook beetje dan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Griepje ofzo denk ikquote:![]()
maar vind het eigenlijk kutter dat ik nu weer langer stage moet lopenwil niet meeeer.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
pfff, wielrennen in deze kou is geen goed plan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, nu nog steeds heerlijk weer ondanks dat de zon achter de wolken zitJa joh maak me jaloers danquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kou? Het was vanmiddag 17 graden.
Amsterdam.
![]()
![]()
limbabwequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Liep zelf in een dun blousje ja, was heerlijk weer. En toen kwam ik terug in DH en deed m'n jasje weer aan en sjaal weer omquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb de hele dag in een t-shirt door Amsterdam gelopen.
Zelfs tan gepakt.Begon net zelfs een beetje te regenen
En my god, op terrasje werken op hakken. Pijn![]()
![]()
![]()
Ja wat denk jij danquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef junamii het volgende:
En my god, op terrasje werken op hakken. Pijn![]()
![]()
![]()
![]()
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Liep zelf in een dun blousje ja, was heerlijk weer. En toen kwam ik terug in DH en deed m'n jasje weer aan en sjaal weer omBegon net zelfs een beetje te regenen
En my god, op terrasje werken op hakken. Pijn
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?![]()
![]()
You sly dog.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik had m'n dag anders voorgesteldquote:Zou eigenlijk helemaal niet werken.
Af en toe op een terrasje hier in DH, en in de avonden sta ik er achter de bar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?
Ben de afgelopen weken wel een aantal keer geweest ja. Ik ontvlucht DH gewoon![]()
![]()
arme Jackie.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je bent je tandenborstel hier vergeten xxxquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef jna het volgende:
Ik kom nu in den haag aan vanuit Amsterdam en het begint ook te regenen. Kutstad![]()
Oh shit. Wil je 'm bewaren voor me?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent je tandenborstel hier vergeten xxx
Ps. Volgende keer die met ribbels proberen?. XJawel, je keek.![]()
Alleen omdat het Jackie is, vind ik het niet erg. Want zijquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat het leuk was voor één keer, maar mijn hart ligt toch bij haar![]()
Kent iemand trouwens nog leuke films? Ik ga vandaag echt helemaal niks meer doen namelijk![]()
![]()
Je kán ook helemaal niks meer doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga vandaag echt helemaal niks meer doen namelijk.
![]()
She walking bowlegged?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kán ook helemaal niks meer doen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wildschut gaat Gregory helemaal gek spelen.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mercatorplein westside?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was nog in Vas dr hood vandaag trouwens![]()
![]()
Preventief je steekvest aan.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mensen denken altijd dat 'kogelvrij vest' een foute benaming is en dat het 'kogelwerend' moet zijn, maar als je daar uit de hood vandaan komt en je vest is nog kogelvrij, dan mag je van geluk spreken.quote:![]()
Ik heb met koninginnedag voor het eerst een haze (noem je dat zo?quote:) gerookt
Na de nodige maagdelijke kuchjes kon ik het wel waarderen
![]()
![]()
Meteen Haze pakken? Harde kern jijquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb met koninginnedag voor het eerst een haze gerooktNa de nodige maagdelijke kuchjes kon ik het wel waarderen
. Dus jij komt ook op de smoke meet.
![]()
Nou ik heb wel eens andere gerookt, maar van de eerste werd ik fucking ziek en daarna voelde ik er gewoon nooit wat van dus vond ik het een beetje zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meteen Haze pakken? Harde kern jij. Dus jij komt ook op de smoke meet.
Maar deze was wel nice![]()
Smoke meet durf ik niet want ik moet sowieso altijd even hoesten![]()
![]()
Haha dat is meestal als je haze rookt, klapt er hard in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens andere gerookt, maar van de eerste werd ik fucking ziek en daarna voelde ik er gewoon nooit wat van dus vond ik het een beetje zonde.
Maar deze was wel nice![]()
Smoke meet durf ik niet want ik moet sowieso altijd even hoesten
En dat is een slap excuus haha.![]()
Hmm, van dat gelul over smoken heb ik nu ook weer zin. Straks maar eens wat widow halen.
Deze vakantie is tevens zwaar relaxt
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ja jullie boys boven de rivier hebben het easy, ik heb nog een klein bakje Northern Light.... Nooit meer shop-wierie voor mij dit dat. ( Nacht Apothekersquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef IvanTower het volgende:
Hmm, van dat gelul over smoken heb ik nu ook weer zin. Straks maar eens wat widow halen.
Deze vakantie is tevens zwaar relaxt)
![]()
Lol. Ik hoef alleen de trap af en daarna iets van 10 stappen nemen voor de 1e shopquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja jullie boys boven de rivier hebben het easy, ik heb nog een klein bakje Northern Light.... Nooit meer shop-wierie voor mij dit dat. ( Nacht Apothekers)
Zit jij nu al met dat gekloot met een 'club-pas'?Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Nog steeds 22 graden up in this bitch en ik lig in de hangmat met een homemade aardbeiensmoothie bij te komen van de training
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Lol. Ik hoef alleen de trap af en daarna iets van 10 stappen nemen voor de 1e shop
Zit jij nu al met dat gekloot met een 'club-pas'?![]()
Fucking bullshit is het ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;![]()
![]()
Kan je geen pic posten ervan? En wat als een shop 2000 leden heeft behaald, dan kan gewoon niemand anders behalve die groep daar halen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;Dat dit gewoon werkelijk is gebeurd, hoe verzint men het
____!
Als het goed is heeft (partypooper) van der Laan wel gezegd dat hij het niet in A'dam wilt. Zou wat zijn
.
![]()
Er is vanuit de politiek gelukkig ook wat tegenstribbeling. VVD werd opeens wakker en zag dat het niet goed zou zijn voor toerisme
Anyway... be right backYeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Toeristen gaan fout op paddo's > paddo's verbieden.
Drugstoerisme beperken > besloten clubs van shops maken.![]()
![]()
De enige aanpassing die ik wel goed voor dit jaar was dat museumplein geen festival meer mocht en dat je kaartjes voor dancefestivals niet meer aan de deur kan kopen. Was wel een stuk relaxter sowiesoquote:![]()
![]()
Wie heeft fifa voor de ps3?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Moet je mijne? Ik heb momenteel toch eigenlijk geen tijd voor PS3quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door junamii op 02-05-2012 22:11:51 ]![]()
Te lief deze dame.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Moet je mijne? Ik heb momenteel toch eigenlijk geen tijd voor PS3![]()
Maar ik heb m morgen al, dan ga ik binnenkort wat Fernandes ass whoopen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mijn Fifa is in beslag genomenIk rock nu PES 2008
Wat spelen jullie überhaupt nog meer?Ik game tegenwoordig echt nauwelijks meer.
GTA4, SR3 en NBA zijn ook nog maar de enige games die ik speel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik lig al in bedquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Gridlok het volgende:
Jumi, pakken we zo weer GTA aan?Skype erbij enzo.
Morgen doe ik weer met je mee
züper geihl.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig al in bedMorgen doe ik weer met je mee
![]()
Yes, alleen dan voor de xdoos.quote:
Overigens speel ik alleen maar COD, want ik ben te goed er in.
quote:Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
Zaten we vorige keer ook met z'n 4 te doen, best grappig.![]()
Wie speelden er allemaal?
Ik regel morgen ook wel even GTA.
Grid, Yuri, Jna en ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?![]()
Ik regel morgen ook wel even GTA.
Beestquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes, alleen dan voor de xdoos.
Overigens speel ik alleen maar COD, want ik ben te goed er in.
[ afbeelding ]![]()
Schrale yuri liep heletijd te schieten op me, RPG in zijn anus verwerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?![]()
Ik regel morgen ook wel even GTA.![]()
Alleen al om jou te kunnen horen zou ik een playstation aanschaffenquote:
Morgen je ass whoopen met een vrachtwagen? Ik ga toch niet uit vanwege werk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schrale yuri liep heletijd te schieten op me, RPG in zijn anus verwerkt.
Geen idee of ik morgen thuis ben, maat van me is alleen thuis en wil flink doorvatten morgen met kneej en xbawjjj.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen je ass whoopen met een vrachtwagen? Ik ga toch niet uit vanwege werk.![]()
Ik ga jullie ass gewoon weer whoopen hoor.Whehequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen al om jou te kunnen horen zou ik een playstation aanschaffenGewoon meeskypen
"ewaa faka *** wats met jou.. nooit tege mij prate vet naai mja ik zweer ik haat je wel.. mja eerst was je k chil"
Hier moest ik een beetje om huilen van binnen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zou er een kameelmod zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso aanpakken, hard, genadeloos. Keer een 1 op 1 match regelen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is dat die stalker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
"ewaa faka *** wats met jou.. nooit tege mij prate vet naai mja ik zweer ik haat je wel.. mja eerst was je k chil"
Hier moest ik een beetje om huilen van binnen.![]()
![]()
Ja. Het gaat nog verderquote:![]()
:
"heeey *** whahah jij bent kk vet ik zweer op mijn moeder dt je zo lang nit trge mij praat.... wllah ik moet jou een keer tegen kome kk chil meisje wallah denk ik wnt je praat nooi.. fuck jou. eeh ma ff sserieus
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is het een mocro?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Het gaat nog verder![]()
:
"heeey *** whahah jij bent kk vet ik zweer op mijn moeder dt je zo lang nit trge mij praat.... wllah ik moet jou een keer tegen kome kk chil meisje wallah denk ik wnt je praat nooi.. fuck jou. eeh ma ff sserieus
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."![]()
![]()
Wat een haat op die boy. Hij is gewoon romantisch.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, een Antiquote:![]()
Tevens wil ik dit even met jullie delen:
1. Pak een rechthoekig stuk, gewoon, normaal, bruin karton.quote:
2. Schrijf er met zwarte viltstift "C'MON SON" op en laat het hem zien
3. ?????
4. Profit![]()
Een anti die zo praatquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, een Anti![]()
Tevens wil ik dit even met jullie delen:![]()
Wat een clip zeg, die chicks hebben standaard glimjassen aan al dan niet met bontkraag en adidas vestjes. En ik moest lachen toen die emo opeens in beeld kwamZe kijkt ziek droog
![]()
Puik planquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. Pak een rechthoekig stuk, gewoon, normaal, bruin karton.
2. Schrijf er met zwarte viltstift "C'MON SON" op en laat het hem zien
3. ?????
4. ProfitIk hoopte dat hem duidelijk maken dat ik niets van hem hoef en vervolgens maandenlang negeren zou helpen, maar hij geeft gewoon niet op. Ik vind het serieus eng worden en kan er eigenlijk al niet meer om lachen.
Ik ging ook stukquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een anti die zo praat![]()
Wat een clip zeg, die chicks hebben standaard glimjassen aan al dan niet met bontkraag en adidas vestjes. En ik moest lachen toen die emo opeens in beeld kwamZe kijkt ziek droog
Die filmpjes van die andere scholen ook
JUMI WAT THE FUCK IS DITquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tevens wil ik dit even met jullie delen:![]()
Meisje van 00:38 is een caissière van mij en van 00:54 is een meisje uit m'n straat godverdommeNu kan ik ze toch nooit meer aankijken die domme wijven
![]()
![]()
Ik zag het net in een topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef junamii het volgende:
[..]
JUMI WAT THE FUCK IS DIT![]()
Meisje van 00:38 is een caissière van mij en van 00:54 is een meisje uit m'n straat godverdommeNu kan ik ze toch nooit meer aankijken die domme wijven
Leuke chicks wel.
Dat meisje van 00:38 is overigens echt een hinderlijk kutwijf denk ik. Zo'n hoofd heeft ze
Question is, heb je hem reden gegeven om zo te doen? Met hem gegaan ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
:
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."Deathlift or Die.![]()
Ze deed vandaag nog bijdehand tegen me toen ik heel ff de AH binnenliep. Of haar vakantie in orde was, hinderlijk wijf jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zag het net in een topicLeuke chicks wel.
Dat meisje van 00:38 is overigens echt een hinderlijk kutwijf denk ik. Zo'n hoofd heeft ze![]()
![]()
![]()
Trouwens Jumi, heb je vorige week naar echte meisjes gekeken? Hoe Daniella ging uitleggen wat sterren zijn![]()
![]()
Nee, nooitquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Question is, heb je hem reden gegeven om zo te doen? Met hem gegaan ofzo?Ik heb hem 4/5 jaar geleden ontmoet op een verjaardag. Toen we daar bleven crashen kwam hij opeens naast me liggen omdat de politie binnen kwam (niets met hem gedaan tho). Daarna heb ik hem nog één of twee keer gezien maar verder niet gepraat.
Toen ging hij de gevangenis in en begon hij me als een malle te bellen en te smsen en daar is hij dus nooit mee opgehoudenJaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef junamii het volgende:
Trouwens Jumi, heb je vorige week naar echte meisjes gekeken? Hoe Daniella ging uitleggen wat sterren zijnIk ben benieuwd naar morgen. Als ze gaat bitchen tegen die Nepalezen
![]()
Dit lijkt me trouwens zo'n toffe vader hèZo'n man wil ik ook. En zo'n kindje.
[ Bericht 15% gewijzigd door Juminelle op 02-05-2012 23:36:24 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Boys in de jilla pinge Jumi dood tog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
He eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh.Deathlift or Die.![]()
Je hebt 'm gewoon fout behandeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
:
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."
True. Stiekem moest ik ook wel een beetje lachen toen ik het lasquote:
Heeft die guy een verstandelijke beperking? nofiquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet dat ik weet. Eerst was hij zelfs nog wel tof ook. Chicks op m'n school gingen vechten om 'mquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heeft die guy een verstandelijke beperking? nofiLater werd hij opeens een freak en was iedereen over 'm heen, dus begon hij mij te vervelen.
Hij is wel écht moeilijk dom. Heeft z'n middelbare school ook niet afgemaakt volgens mij
Hij wordt gewoon niet begrepen en heeft eigenlijk een heel hoog EQ.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eerst was hij zelfs nog wel tof ook. Chicks op m'n school gingen vechten om 'mLater werd hij opeens een freak en was iedereen over 'm heen, dus begon hij mij te vervelen.
Hij is wel écht moeilijk dom. Heeft z'n middelbare school ook niet afgemaakt volgens mijDeathlift or Die.![]()
Maaaaar genoeg hierover![]()
Heb je ook een PS3, Etha?
Obviously.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:50 schreef Juminelle het volgende:
Maaaaar genoeg hierover![]()
Heb je ook een PS3, Etha?
Deathlift or Die.![]()
Ja m'n zusje heeft laatst GTA4 gekocht volgens mij. Ik speel eigk alleen MW3, Fifa en NBA.quote:Deathlift or Die.![]()
pics van je.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja m'n zusje heeft laatst GTA4 gekocht volgens mij. Ik speel eigk alleen MW3, Fifa en NBA.
paar jaartjes wachten nogquote:
hohohoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Wat lopen er in dit topic een paar kankersneue mensen rond trouwensEcht waar.
Wat zit je dwars, boefje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Ik kom er ineens achter dat de AH witte druif & citroen juice naar lychee smaakt als je het wilt proeven zeg maar.
#2cheap4maaza![]()
Wow. Heel erg lekker.quote:![]()
![]()
Maar diegenen die je niet bedoelt snappen je nu nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen gunnen niet wat je hebt. Diegene weet zelf wat ik bedoel. Triest figuur.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar diegenen die je niet bedoelt snappen je nu nietI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik gun vas die Lapo niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: