Geen idee of ik morgen thuis ben, maat van me is alleen thuis en wil flink doorvatten morgen met kneej en xbawjjj.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen je ass whoopen met een vrachtwagen? Ik ga toch niet uit vanwege werk.
Whehequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alleen al om jou te kunnen horen zou ik een playstation aanschaffen
Zou er een kameelmod zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou je sowieso aanpakken, hard, genadeloos. Keer een 1 op 1 match regelen.
Is dat die stalker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
"ewaa faka *** wats met jou.. nooit tege mij prate vet naai mja ik zweer ik haat je wel.. mja eerst was je k chil"
Hier moest ik een beetje om huilen van binnen.
Ja. Het gaat nog verderquote:
Is het een mocro?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Het gaat nog verder![]()
:
"heeey *** whahah jij bent kk vet ik zweer op mijn moeder dt je zo lang nit trge mij praat.... wllah ik moet jou een keer tegen kome kk chil meisje wallah denk ik wnt je praat nooi.. fuck jou. eeh ma ff sserieus
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."
Nee, een Antiquote:
1. Pak een rechthoekig stuk, gewoon, normaal, bruin karton.quote:
Een anti die zo praatquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, een Anti![]()
Tevens wil ik dit even met jullie delen:
Puik planquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1. Pak een rechthoekig stuk, gewoon, normaal, bruin karton.
2. Schrijf er met zwarte viltstift "C'MON SON" op en laat het hem zien
3. ?????
4. Profit
Ik ging ook stukquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een anti die zo praat![]()
Wat een clip zeg, die chicks hebben standaard glimjassen aan al dan niet met bontkraag en adidas vestjes. En ik moest lachen toen die emo opeens in beeld kwamZe kijkt ziek droog
JUMI WAT THE FUCK IS DITquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tevens wil ik dit even met jullie delen:
Ik zag het net in een topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef junamii het volgende:
[..]
JUMI WAT THE FUCK IS DIT![]()
Meisje van 00:38 is een caissière van mij en van 00:54 is een meisje uit m'n straat godverdommeNu kan ik ze toch nooit meer aankijken die domme wijven
Question is, heb je hem reden gegeven om zo te doen? Met hem gegaan ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Het gaat nog verder![]()
:
"heeey *** whahah jij bent kk vet ik zweer op mijn moeder dt je zo lang nit trge mij praat.... wllah ik moet jou een keer tegen kome kk chil meisje wallah denk ik wnt je praat nooi.. fuck jou. eeh ma ff sserieus
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."
Ze deed vandaag nog bijdehand tegen me toen ik heel ff de AH binnenliep. Of haar vakantie in orde was, hinderlijk wijf jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zag het net in een topicLeuke chicks wel.
Dat meisje van 00:38 is overigens echt een hinderlijk kutwijf denk ik. Zo'n hoofd heeft ze![]()
Nee, nooitquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Question is, heb je hem reden gegeven om zo te doen? Met hem gegaan ofzo?
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef junamii het volgende:
Trouwens Jumi, heb je vorige week naar echte meisjes gekeken? Hoe Daniella ging uitleggen wat sterren zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |