Preventief je steekvest aan.quote:
Mensen denken altijd dat 'kogelvrij vest' een foute benaming is en dat het 'kogelwerend' moet zijn, maar als je daar uit de hood vandaan komt en je vest is nog kogelvrij, dan mag je van geluk spreken.quote:
Ik heb met koninginnedag voor het eerst een haze (noem je dat zo?quote:
Meteen Haze pakken? Harde kern jijquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb met koninginnedag voor het eerst een haze gerooktNa de nodige maagdelijke kuchjes kon ik het wel waarderen
Nou ik heb wel eens andere gerookt, maar van de eerste werd ik fucking ziek en daarna voelde ik er gewoon nooit wat van dus vond ik het een beetje zonde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meteen Haze pakken? Harde kern jij. Dus jij komt ook op de smoke meet.
Haha dat is meestal als je haze rookt, klapt er hard in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens andere gerookt, maar van de eerste werd ik fucking ziek en daarna voelde ik er gewoon nooit wat van dus vond ik het een beetje zonde.
Maar deze was wel nice![]()
Smoke meet durf ik niet want ik moet sowieso altijd even hoesten
Ja jullie boys boven de rivier hebben het easy, ik heb nog een klein bakje Northern Light.... Nooit meer shop-wierie voor mij dit dat. ( Nacht Apothekersquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef IvanTower het volgende:
Hmm, van dat gelul over smoken heb ik nu ook weer zin. Straks maar eens wat widow halen.
Deze vakantie is tevens zwaar relaxt
Lol. Ik hoef alleen de trap af en daarna iets van 10 stappen nemen voor de 1e shopquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja jullie boys boven de rivier hebben het easy, ik heb nog een klein bakje Northern Light.... Nooit meer shop-wierie voor mij dit dat. ( Nacht Apothekers)
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:09 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Lol. Ik hoef alleen de trap af en daarna iets van 10 stappen nemen voor de 1e shop
Zit jij nu al met dat gekloot met een 'club-pas'?
Fucking bullshit is het ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;
Kan je geen pic posten ervan? En wat als een shop 2000 leden heeft behaald, dan kan gewoon niemand anders behalve die groep daar halen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja man, die shit is hier al begonnen, zijn nog paar shops die tegen stribbelen maar meeste hebben al een pas nodig ;_;
De enige aanpassing die ik wel goed voor dit jaar was dat museumplein geen festival meer mocht en dat je kaartjes voor dancefestivals niet meer aan de deur kan kopen. Was wel een stuk relaxter sowiesoquote:
Moet je mijne? Ik heb momenteel toch eigenlijk geen tijd voor PS3quote:
Te lief deze dame.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Moet je mijne? Ik heb momenteel toch eigenlijk geen tijd voor PS3![]()
Ik lig al in bedquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Gridlok het volgende:
Jumi, pakken we zo weer GTA aan?Skype erbij enzo.
züper geihl.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig al in bedMorgen doe ik weer met je mee
Yes, alleen dan voor de xdoos.quote:
quote:
Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Gridlok het volgende:
Zaten we vorige keer ook met z'n 4 te doen, best grappig.
Grid, Yuri, Jna en ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?![]()
Wie speelden er allemaal?
Ik regel morgen ook wel even GTA.
Beestquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yes, alleen dan voor de xdoos.
Overigens speel ik alleen maar COD, want ik ben te goed er in.
[ afbeelding ]
Schrale yuri liep heletijd te schieten op me, RPG in zijn anus verwerkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hoe de tyfus kan ik dit gemist hebben?![]()
Wie speelden er allemaal?
Ik regel morgen ook wel even GTA.
Alleen al om jou te kunnen horen zou ik een playstation aanschaffenquote:
Morgen je ass whoopen met een vrachtwagen? Ik ga toch niet uit vanwege werk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schrale yuri liep heletijd te schieten op me, RPG in zijn anus verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |