Boys in de jilla pinge Jumi dood tog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
He eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh.
Je hebt 'm gewoon fout behandeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Het gaat nog verder![]()
:
"heeey *** whahah jij bent kk vet ik zweer op mijn moeder dt je zo lang nit trge mij praat.... wllah ik moet jou een keer tegen kome kk chil meisje wallah denk ik wnt je praat nooi.. fuck jou. eeh ma ff sserieus
please ik meende het zooooooooo niet iedere keer als ik jou uitschelde.. ma ik snapte die shit gwn net.. ik zweer op me moeder sorry echt je bent een slimme meid.. ik heb iemand zoals jou ndogi to keep me in line of zo iets."
True. Stiekem moest ik ook wel een beetje lachen toen ik het lasquote:
Heeft die guy een verstandelijke beperking? nofiquote:
Niet dat ik weet. Eerst was hij zelfs nog wel tof ook. Chicks op m'n school gingen vechten om 'mquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heeft die guy een verstandelijke beperking? nofi
Hij wordt gewoon niet begrepen en heeft eigenlijk een heel hoog EQ.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eerst was hij zelfs nog wel tof ook. Chicks op m'n school gingen vechten om 'mLater werd hij opeens een freak en was iedereen over 'm heen, dus begon hij mij te vervelen.
Hij is wel écht moeilijk dom. Heeft z'n middelbare school ook niet afgemaakt volgens mij
Obviously.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:50 schreef Juminelle het volgende:
Maaaaar genoeg hierover![]()
Heb je ook een PS3, Etha?
Ja m'n zusje heeft laatst GTA4 gekocht volgens mij. Ik speel eigk alleen MW3, Fifa en NBA.quote:
pics van je.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja m'n zusje heeft laatst GTA4 gekocht volgens mij. Ik speel eigk alleen MW3, Fifa en NBA.
paar jaartjes wachten nogquote:
hohohoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Wat lopen er in dit topic een paar kankersneue mensen rond trouwensEcht waar.
Wat zit je dwars, boefje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
Wow. Heel erg lekker.quote:
Maar diegenen die je niet bedoelt snappen je nu nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen gunnen niet wat je hebt. Diegene weet zelf wat ik bedoel. Triest figuur.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar diegenen die je niet bedoelt snappen je nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |