Liep zelf in een dun blousje ja, was heerlijk weer. En toen kwam ik terug in DH en deed m'n jasje weer aan en sjaal weer omquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb de hele dag in een t-shirt door Amsterdam gelopen.
Zelfs tan gepakt.
Ja wat denk jij danquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef junamii het volgende:
En my god, op terrasje werken op hakken. Pijn![]()
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Liep zelf in een dun blousje ja, was heerlijk weer. En toen kwam ik terug in DH en deed m'n jasje weer aan en sjaal weer omBegon net zelfs een beetje te regenen
En my god, op terrasje werken op hakken. Pijn![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?
You sly dog.quote:
Ik had m'n dag anders voorgesteldquote:
Af en toe op een terrasje hier in DH, en in de avonden sta ik er achter de bar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar werk je? Je komt wel vaak in Amsterdam de laatste tijd niet?
arme Jackie.quote:
Je bent je tandenborstel hier vergeten xxxquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:52 schreef jna het volgende:
Ik kom nu in den haag aan vanuit Amsterdam en het begint ook te regenen. Kutstad
Oh shit. Wil je 'm bewaren voor me?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent je tandenborstel hier vergeten xxx
Alleen omdat het Jackie is, vind ik het niet erg. Want zijquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat het leuk was voor één keer, maar mijn hart ligt toch bij haar![]()
Je kán ook helemaal niks meer doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga vandaag echt helemaal niks meer doen namelijk
She walking bowlegged?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kán ook helemaal niks meer doen.
Wildschut gaat Gregory helemaal gek spelen.quote:
Mercatorplein westside?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was nog in Vas dr hood vandaag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |