SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
Deathlift or Die.![]()
phantoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kaolo lelijk, lijkt wel een fucking giraffequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke lange benen
Eng skinny wel..
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaolo lelijk, lijkt wel een fucking giraffe.
Lijkt overdreven lang door die hakken.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat is dWc zijn tweede klachtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]Lijkt overdreven lang door die hakken.
![]()
Wauw, die chick die het Songfestival gaat doen voor ons zong zojuist echt kankervals bij DWDD. Echt kanker vals gewoon. Kanker.Deathlift or Die.![]()
die meid doe tme denken aan famke janssen in james bond
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die directheid van jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?
All good things are wild and free.![]()
Die directheid van jou, heerlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?All good things are wild and free.![]()
Ik vind haar hoofd ook vervelend. En die Spike is nog erger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
Wauw, die chick die het Songfestival gaat doen voor ons zong zojuist echt kankervals bij DWDD. Echt kanker vals gewoon. Kanker.
Di-Rect
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hadden ze beter Pearl kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd ook vervelend. En die Spike is nog erger.
Di-RectDeathlift or Die.![]()
DWDD sowieso
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh ja joh, ga lekker met een long chicken de bus in. Waarom niet.All good things are wild and free.![]()
Geld vangenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef tliciouz het volgende:
Omg, een reclame in de bus, play the modern busfare. Wat is deze^O^![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
Oh ja joh, ga lekker met een long chicken de bus in. Waarom niet.
Sorry tli, is grappig, om het goed te maken mag je mijn long chicken.
Nomsayin.full stops and exclamation marks![]()
Whehehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik je wat vragen?
- Ja hoor!
Eet je wel eens blaadjes uit de bomen?
Jawel, je keek.![]()
Ik ben net jumi.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Tli is zo eentje die agressief wordt als ze honger heeft
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fatty
Moest gister met een bal door zo'n hoepel gooien, won een knuffel die nog groter was als mijzelf
Whehe, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben net jumi.
Gister ook in movie park Germany, hamburgers, bratwursten, pizza slice, ijs, slush puppy, appel met chocolade, ben een fattyVooral in pretparken als je telkens moet wachten.
Ik begin elke maandag met dieeten en elke dinsdag stop ik weer![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: