SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende: [..] Je spelt zelfs je broeders fout
![]()
MaroKKAansquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef BestIEverHad het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Echt.. Hoe spel je het dan?
Is zo een schattig kind, zo schattig stemmetje. awh cuty pie, ik wil hem belonen met duizenden speelgoed.quote:
Wil iemand me helpen dan?quote:
quote:Masturbation
Like all Shia marja, Sistani strictly condemns the practice of masturbation in all circumstances. Although it is allowed when one's spouse is involved:
Question: If my wife wants me to masturbate in front of her, is it then allowed?
Answer: Not if you masturbate using your own hand. If your wife helps you ejaculate, there would be no objection.
quote:
Nog niet echt iets aan de hand hoor.quote:
Dit is nog nietsquote:
Zo zo, heel wat fokkers nog welquote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
anoniem voor jou ja, der zijn heel wat fokkers die mij kennen
Link naar het origineel?quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een site waar je foto's kunt verkleinen? Voor UI's?
Ic, ben benieuwdquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nog niet echt iets aan de hand hoor.
Ik hoor het op het Turkse nieuws, de hele dag door. Dat Egypte geen gas meer levert aan Israël en de reactie van Israël daarop.
Daarom, ga slapenquote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh ja. Godkan niet eens meer goed nadenken.
Nou, variatie wil ik het niet noemen. Gewoon foutief gebruikte (aangeleerde) woorden. Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon een variatie van regionaal dialect dus?
quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.
Hmm, het is niet aan regiogebonden dus, ik snap het.quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, variatie wil ik het niet noemen. Gewoon foutief gebruikte woorden. Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.
Wat insinueer jij?quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is m'n bedtijd nog niet, jij wel daarentegen
Wtfquote:
quote:Alle studenten krijgen dan een logootje op hun trui zodat ze op het perron gelijk gesplitst kunnen worden voor de studententreinen.
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Roekeloos, deepthroat allesquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.
Ik zou jullie twee eigenlijk best wel willen zien in een kooigevecht.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
Prima, dan zorg ik ervoor dat je Jay Cutler's hand in je kringspier voelt.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
toch nog wat geleerd vandaagquote:
Dat is ze ook. Maar ik lijk niet heel aardig dus?quote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En Julis natuurlijk ook wel. Lijkt me een heel aardig meisje.
Je wilt niet weten wat ik allemaal wil zienquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou jullie twee eigenlijk best wel willen zien in een kooigevecht.
ho, ho, ho geen derden er bij betrekken. Ik heb Trent Richardson, Sebastien Chabal, Brock Lesnar en Kimbo in de back.quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
Prima, dan zorg ik ervoor dat je Jay Cutler's hand in je kringspier voelt.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef Ayca het volgende:
Haha arya is jaloers dat Borte mij wel maar hem niet wil ontmoeten.
Laat ze komen dan!quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef Weissman het volgende:
ho, ho, ho geen derden er bij betrekken. Ik heb Trent Richardson, Sebastien Chabal, Brock Lesnar en Kimbo in de back.
Wat is dat?quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef AryaMehr het volgende:
Bortecinem die allerlei fapaspiraties heeft om een paar Fokkers te ontmoeten.
Zie je, je meent het gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom je zo reageert.Het was gewoon een reactie op Weissman (?volgens mij) die begon over een fok meet. Ik denk gewoon dat de enige personen waarmee ik IRL zou klikken, Ayca en TM zijn.
We smokkelen ze wel door het Koerdisch bergebied heen. Iraanse anabolen ownen!quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze krijgen geen Iraans visum, helaas.
Vertel!quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal wil zien
Ik wil ook best met je krikken hoor. klikken ook goed.quote:Op maandag 30 april 2012 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom je zo reageert.Het was gewoon een reactie op Weissman (?volgens mij) die begon over een fok meet. Ik denk gewoon dat de enige personen waarmee ik IRL zou klikken, Ayca en TM zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook best met je krikken hoor. klikken ook goed.
Picsquote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Ik moest om half 12 uur bij een vriendin zijn maar heb nog steeds geen outfit om aan te doen enzo. Baal ik van, zo lui en twijfelachtig als ik ben
Vrouwenproblemenquote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Ik moest om half 12 uur bij een vriendin zijn maar heb nog steeds geen outfit om aan te doen enzo. Baal ik van, zo lui en twijfelachtig als ik ben
Waar? In Groningen? Ik kom mee.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat ga je doen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wow! Ik heb nu al twee keer gefaald bij level 2, ik vergeet constant één. Nu ga ik d'r serieus voor zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef zarGon het volgende:
http://neutralx0.net/home/mini04.html.
Hoe ver komen jullie?!
Niet ver.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef zarGon het volgende:
Hoe ver komen jullie?!
quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wow! Ik heb nu al twee keer gefaald bij level 2, ik vergeet constant één. Nu ga ik d'r serieus voor zitten.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet ver.Overdag nog maar eens proberen. FUCK DAT
Herkenbaarquote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
De bitch dat ze is. Waarschijnlijk gewoon op jonge leeftijd als vondeling in het bos gelegd waar ze als (grijze) wolfskind is opgegroeid.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta garant voor de Syrische en Egyptische.
Je hebt het hier wel over mijn verloofde héquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De bitch dat ze is. Waarschijnlijk gewoon op jonge leeftijd als vondeling in het bos gelegd waar ze als (grijze) wolfskind is opgegroeid.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De bitch dat ze is. Waarschijnlijk gewoon op jonge leeftijd als vondeling in het bos gelegd waar ze als (grijze) wolfskind is opgegroeid.
Jongequote:Op maandag 30 april 2012 23:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met je Neuremberg aspiraties en culinaire fapfoto's.
Wat negeer jij mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Fapfoto's. Nieuwe camera...zo ver weg.
sowwiequote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja ja... Zou ik ook zeggen als ik jou was.
Alicewonder, dat meisje verwarmde je nog zo lief en enzo.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alice, Alice, who the fuck is Alice?
wil je aandacht?quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen genade. Ik wacht nu op Jaleesa.
You better be!quote:
Is dit een verwijzing naar dit lied of... Wat snap ik niet?quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Alice, Alice, who the fuck is Alice?
AliceWoner ulan.quote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alicewonder, dat meisje verwarmde je nog zo lief en enzo.
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soms heb ik even een bevestiging nodig, oke.
Vertel meid?!quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
wajooow, jij weet niet wat vandaag gebeurd is. sooo eeerrgggg!
Dat is een titelsongquote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alicewonder, dat meisje verwarmde je nog zo lief en enzo.
Echt zoquote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Misschien lees je dingen iets te serieus ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
Ohw?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
14 mei 2002.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
Alice![]()
[..]
Ohw?Wanneer voor 't laatst gesproken?
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien lees je dingen iets te serieus ?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
wajooow, jij weet niet wat vandaag gebeurd is. sooo eeerrgggg!
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.
Ohh... Daar is het lied dus van gekopieerdquote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
1. Ik zoek problemenquote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?
Ach, laat hem gaan. Gewoon een gebrek aan empathie die gozer.quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Ik zoek problemen
2. Ik lees te serieus
Terwijl ik dan gewoon wat zit te ouwehoeren.
Maar je hebt 'zoek je problemen' dus niet als een serieuze reactie gelezen zeg je hiermee?quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Ik zoek problemen
2. Ik lees te serieus
Terwijl ik dan gewoon wat zit te ouwehoeren.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, laat hem gaan. Gewoon een gebrek aan empathie die gozer.
Oh ja joh?quote:
Deal.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen, gaan we samen naar Ziba toe?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen, gaan we samen naar Ziba toe?
Askimquote:
Zie zelf:quote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je hebt 'zoek je problemen' dus niet als een serieuze reactie gelezen zeg je hiermee?
Voel je aub niet aangevallen, oprechte vraag.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou nou nou, gaat het altijd zo hier?
quote:
msnk gaat nergens naartoe.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deal.
msnk & Trigger mogen ook mee.
Wat doe je daar wel eens? Het eerste waar ik heenga is &zo en misschien dan wel verder. Ik zie wel. Ik ben alweer te laaat, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik kom er wel eens though. Wat is er vanaf te doen?
Turken?quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
Een busje vol met Turken naar Groningen. Lijkt me wel cool.
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.quote:
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zegt wat over de toon volgens mij, maar ok.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.
Ratel, hij bedoelt het niet op een slechte manierquote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok kom jij maar in zijn plaats dan.
Doei Ziba. Have fun.
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Suc het volgende:
Weet iemand wat de kosten zijn voor het verlengen van een Turks paspoort, en het laten maken van foto's bij de consulaat in Rotterdam?
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.Idee voor een meet misschien?
Wat voor problemen gezocht nu precies?quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Niet in Amsterdam!quote:
zie pm.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor problemen gezocht nu precies?
Je bedoelt instrumenteel?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
Clip?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Den Haag .Of Delft of Leiden.quote:
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.quote:
Jep. Ik heb 'm al. Thanks.quote:
Dansen. Ja tochquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.
Geef ons dwang en armoede!quote:"We moeten moslims aanmoedigen de islam te verlaten en te kiezen voor vrijheid en welvaart."
Autistquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Wilders wil moslims bekeren![]()
[..]
Dansen. Ja toch
Thanks!quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.
En maak je foto's van tevoren. Geen gezeik op het consulaat. Pasfotohokjes op het station, 5 euro.
Quoten voor laterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
WAAAAAAATTTTTTTTTTTT???!!!!!!
Klaar, we zijn klaar. Trigger mag je hebben
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is al bezet. Paas haar door naar Arya.
Ik maak der bruidsmeisje voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Gooi me dan maar voor de leeuwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ja!quote:
Gegeven is gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk om te horen...
Gebroken hart hier alles...
Is ze jarig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
Gefeliciteerd, Jülide! Nice mutlu senelere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Even een serieus onderwerp:
Zouden jullie het ook raar vinden als onbekende vrouwen flirtende berichten onder de foto's van jouw man zouden schrijven (op facebook enzo)? Ik kwam net een profiel van een 'bekende' tegen en zag allemaal vage reacties van vrouwen onder zijn foto terwijl hij zijn vrouw ook op facebook heeft.Ging hij erop in? Of 'staan' ze er gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Aan wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijgezel? Je bent gewoon doorgegeven hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Even een serieus onderwerp:
Zouden jullie het ook raar vinden als onbekende vrouwen flirtende berichten onder de foto's van jouw man zouden schrijven (op facebook enzo)? Ik kwam net een profiel van een 'bekende' tegen en zag allemaal vage reacties van vrouwen onder zijn foto terwijl hij zijn vrouw ook op facebook heeft.Is het zichtbaar dat hij getrouwd / bezet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zijn het onbekende vrouwen voor jou of voor hem?
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ging hij erop in? Of 'staan' ze er gewoon?
Beddua!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
Gefeliciteerd Julide!Hopelijk wordt je wel 100 jaar
Ik ben het met je eens... Verwijderen zulke berichten, waarom zou je het willen laten staan. Maar het belangrijkste is dat hij er niet op in gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwen
Oh en Julide, gefeliciteerd. <3
Scheer je weg lan!quote:
Lijkt me best raar als m'n man zulke reacties laat staan, zou er iig niet blij mee zijn en er wat van zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwen
Oh en Julide, gefeliciteerd. <3
Jij hebt Bortequote:
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef msnk het volgende:
Ik ben het met je eens... Verwijderen zulke berichten, waarom zou je het willen laten staan. Maar het belangrijkste is dat hij er niet op in gaat natuurlijk.
Nog iemand die het ermee eens is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als m'n man zulke reacties laat staan, zou er iig niet blij mee zijn en er wat van zeggen.
Ouderwets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:26 schreef xminator het volgende:
Alleen naar reacties kijken, likes op berichten/fotos zeggen ook voldoende.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ouderwets?
Het mag dan zijn ego wel strelen, maar zij heeft ook een eer, trots wat makkelijk hierdoor gekrenkt kan worden, zou me serieus niet kunnen bedenken met welke rechtvaardiging je zulke reacties laat staan, het geeft alleen voedingsbodem voor nog meer van zulke reacties.
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij jaquote:
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.
Nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij ja
Aan Borte, ga haar maar bedienenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij ja
Lolwut. Hij heeft wel beetje een ego, maar hoe weet hij dat nou zo zeker? Vind het altijd een beetje rare uitspraken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernMaar ik betrap mezelf inderdaad vaak op 'conservatieve' gedachtes wat zulke dingen betreft
Moet het ook niet hebben als er met mijn vriendin geflirt wordt of zo
In contrast: ik heb een Nederlandse vriend die het bijvoorbeeld niet eens erg zou vinden als zijn vriendin met andere jongens gaat sjansen een beetje, "want ze komt toch terug bij hem". Dan denk ik "oké..."
Hier in R&P zie je dat verschil ook heel erg. Tot open relaties aan toeDat zou ik dus echt nooit kunnen.
Je kan je er niet onderuit praten.quote:
Grappig, bij mij is het juist net andersom. Ik ben het nu wel totaal eens met je, hoor. Maar bij mij is het juist zo dat ik mezelf conservatief beschouw wat betreft relaties enzo.. maar dan betrap ik mezelf regelmatig op hele niet conservatieve gedachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernMaar ik betrap mezelf inderdaad vaak op 'conservatieve' gedachtes wat zulke dingen betreft
Moet het ook niet hebben als er met mijn vriendin geflirt wordt of zo
In contrast: ik heb een Nederlandse vriend die het bijvoorbeeld niet eens erg zou vinden als zijn vriendin met andere jongens gaat sjansen een beetje, "want ze komt toch terug bij hem". Dan denk ik "oké..."
Hier in R&P zie je dat verschil ook heel erg. Tot open relaties aan toeDat zou ik dus echt nooit kunnen.
Rumi, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
'vertel me wie jouw vrienden zijn en ik vertel je wie jij bent'
Het is gewoon een bekende. Die man is jaren ouder dan ik, konustugum gorustum yok. Gewoon een bekende.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Dat zegt dus voldoende over jou vrienden/kennissen.
quote:
Wat lul je dan biraderquote:
Haha grappig ja, heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist net andersom. Ik ben het nu wel totaal eens met je, hoor. Maar bij mij is het juist zo dat ik mezelf conservatief beschouw wat betreft relaties enzo.. maar dan betrap ik mezelf regelmatig op hele niet conservatieve gedachten.
Ja... Dat had ik gelezen... Echt wow. Kon er met mijn hoofd niet bijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
Je had hier zo een user, Draaijer, getrouwd en alles en ze vonden het maar oke als de een het met een onbekende deed, want vertrouwde, open relatie enzo, who cares toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
Je had hier zo een user, Draaijer, getrouwd en alles en ze vonden het maar oke als de een het met een onbekende deed, want vertrouwde, open relatie enzo, who cares toch?
Ja, alhoewel het mij totaal niet boeit wie het heeft gezegd als het maar logisch/goed klinkt.quote:
En toch nog in je facebook hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon een bekende. Die man is jaren ouder dan ik, konustugum gorustum yok. Gewoon een bekende.
En hij was er nog trots op ook he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja... Dat had ik gelezen... Echt wow. Kon er met mijn hoofd niet bij
Klop. Maar het schijnt uit Don Quichot te komen. Even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het mij totaal niet boeit wie het heeft gezegd als het maar logisch/goed klinkt.
[..]
Slikt zG?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef xminator het volgende:
Ik zag dit en ik moest toen aan zargon denken
ok doei.
Lekker hip en modern joh, of ben jij ook zo een achterlijke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]. Snap niet hoe mensen een open relatie kunnen hebben, het idee dat iemand anders aan je partner zit..
![]()
Dan ben ik liever 'ouderwets'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lekker hip en modern joh, of ben jij ook zo een achterlijke?
Serieus, daar word je dan voor uitgemaakt he
Ze doen niet aan Koninginnedag enzo.. ze blijven liever in hun zolderkamer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat jullie weer een hoop topics hebben gevuld. Niemand buiten geweest vandaag? Veels te warm om binnen te blijven, toch?
Zoals Allah het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dan ben ik liever 'ouderwets'. Is toch niet normaal meer, vind ik dan. Een relatie hoort monogaam te zijn..
Gewerkt + republikein.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat jullie weer een hoop topics hebben gevuld. Niemand buiten geweest vandaag? Veels te warm om binnen te blijven, toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef msnk het volgende:
Dit soort onderwerpen komen ook niet vaak voorbij in deze reeks volgens mij, of wel?
Hm, ben nu eigenlijk best benieuwd: wat vinden jullie 'te ver' gaan als je in een relatie zit?
Vreemdgaan, dat is echt #1.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef msnk het volgende:
Dit soort onderwerpen komen ook niet vaak voorbij in deze reeks volgens mij, of wel?
Hm, ben nu eigenlijk best benieuwd: wat vinden jullie 'te ver' gaan als je in een relatie zit?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
msnk, ik maak morgen wel een lijstje met voorbeelden.
Ik ken er zelf ook wel wat ja... Van de oudere generatie dan. Maar de meeste? Denk je?quote:En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Wil je het lijstje even pmen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Uit wat voor rare omgeving kom jij, serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Contact hebben met jongens voor de fun enzo. Vrienden zijn met jongens, buiten collega's/klasgenootjes om.
Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.quote:
Geen Ottomaanse tijd meer he! Ik bedien niemandquote:
Ik ben bloedserieus? Mijn vriendin mag geen vrienden zijn met jongens buiten collega's / klasgenoten / familie..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?
[..]
Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.
Oh please, Turkse mannen gaan vreemd aan de lopende band (behalve mijn vader en mijn ooms natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Uit wat voor rare omgeving kom jij, serieus?
Praatjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Geen Ottomaanse tijd meer he! Ik bedien niemand
Vrouwen zijn ook heel nasty.. Maar het ligt meer aan je omgeving.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh please, Turkse mannen gaan vreemd aan de lopende band (behalve mijn vader en mijn ooms natuurlijk). Dat is toch algemeen bekend.
En dan vooral de oudere generatie zoals msnk het zegt.
Poetic Justice, ik kende een meisje dat 2 Turkse broers playde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh please, Turkse mannen gaan vreemd aan de lopende band (behalve mijn vader en mijn ooms natuurlijk). Dat is toch algemeen bekend.
En dan vooral de oudere generatie zoals msnk het zegt.
Zie je, zelfs Bilge geeft mij gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:44 schreef Bilge het volgende:
Opvallend hoeveel mannen hier voor monogamie pleiten en hoe weinig Turkse mannen dat daadwerkelijk praktiseren.
Flirten met meisjes en dan zo hypocriet zijn om te zeggen dat ik dat niet mag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?
[..]
Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.
Ja maar jij mag dat ook nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Flirten met meisjes en dan zo hypocriet zijn om te zeggen dat ik dat niet mag.
En rare reacties bij andere meisjes op Facebook.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Contact hebben met jongens voor de fun enzo. Vrienden zijn met jongens, buiten collega's/klasgenootjes om.
Ik doe het ook niet. Waarom zou je flirten met andere jongens als je relatie goed is? Het lijkt me dat mensen flirten als ze minder aandacht/liefde krijgen van hun vriend(in) of als er ruzie's/conflicten/e.d. zijn.quote:
Zou je dat zelf willen dan?... Flirten met anderen? Of zegt hij het alleen gewoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:46 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Flirten met meisjes en dan zo hypocriet zijn om te zeggen dat ik dat niet mag.
En rare reacties bij andere meisjes op Facebook.
Wat lan! Een jongen en een meisje kunnen niet gewoon vrienden zijn.. behalve als het klasgenoten / collega's zijn. Als het niet de jongen is die een oogje heeft op de dame dan is het wel andersom. Trust me!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet. Waarom zou je flirten met andere jongens als je relatie goed is? Het lijkt me dat mensen flirten als ze minder aandacht/liefde krijgen van hun vriend(in) of als er ruzie's/conflicten/e.d. zijn.
6, net geen 7 (de laatste van de twaalf fout).quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef zarGon het volgende:
Hoe ver komen jullie?!
Zou het zelf ook niet willen, maar ik mag zulke mannen niet. Flirten en met meisjes afspreken, terwijl hij boos wordt als je met andere jongens praatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Zou je dat zelf willen dan?... Flirten met anderen? Of zegt hij het alleen gewoon?
Hoe plat en lomp het ook klinkt, het is algemeen bekend dat mannen zo goed als alleen met hun L*l denken als ze aandacht krijgen krijgen van een meisje wat er wel leuk uitziet, het is geen excuus absoluut niet en je hebt er uitzonderingen in, maar op dat vlak denkt een meisje gewoon verder en rationeler denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet. Waarom zou je flirten met andere jongens als je relatie goed is? Het lijkt me dat mensen flirten als ze minder aandacht/liefde krijgen van hun vriend(in) of als er ruzie's/conflicten/e.d. zijn.
Erkek karda izini birakmaz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom ik dan uit zo'n brave omgeving? Ik ken werkelijk geen enkele Turk in mijn woonplaats waarvan ik heb gehoord dat die vreemd is gegaan.
Ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:48 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij nooit naar buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom ik dan uit zo'n brave omgeving? Ik ken werkelijk geen enkele Turk in mijn woonplaats waarvan ik heb gehoord dat die vreemd is gegaan.
Dat of roddels bereiken jou gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat volgens mij nooit naar buiten
quote:
Ik ken een jongen die bidt, vast en nooit drinkt of rookt, maar toch niet van de vrouwtjes kan afblijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben niet zo jaloers ingesteld en ik begrijp het allemaal tot op een zekere hoogte, hij mag alles doen en met vrouwelijke klasgenoten/vriendinnen afspreken enzo. Maar echt opzettelijk flirten..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Alhoewel ik het minder erg zou vinden als hij lacht/flirt naar een random meisje op straat die hij toch nooit meer gaat terugzien. Maar openlijk flirten in cafe's of met mensen die hij vaker gaat terugzien vind ik niet kunnen.
Niet waar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lan! Een jongen en een meisje kunnen niet gewoon vrienden zijn.. behalve als het klasgenoten / collega's zijn. Als het niet de jongen is die een oogje heeft op de dame dan is het wel andersom. Trust me!
En zijn vrouw vindt dat oke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die bidt, vast en nooit drinkt of rookt, maar toch niet van de vrouwtjes kan afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |