SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende: [..] Je spelt zelfs je broeders fout
![]()
MaroKKAansquote:Op maandag 30 april 2012 22:54 schreef BestIEverHad het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Echt.. Hoe spel je het dan?
Is zo een schattig kind, zo schattig stemmetje. awh cuty pie, ik wil hem belonen met duizenden speelgoed.quote:
Wil iemand me helpen dan?quote:
quote:Masturbation
Like all Shia marja, Sistani strictly condemns the practice of masturbation in all circumstances. Although it is allowed when one's spouse is involved:
Question: If my wife wants me to masturbate in front of her, is it then allowed?
Answer: Not if you masturbate using your own hand. If your wife helps you ejaculate, there would be no objection.
quote:
Nog niet echt iets aan de hand hoor.quote:
Dit is nog nietsquote:
Zo zo, heel wat fokkers nog welquote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
anoniem voor jou ja, der zijn heel wat fokkers die mij kennen
Link naar het origineel?quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand een site waar je foto's kunt verkleinen? Voor UI's?
Ic, ben benieuwdquote:Op maandag 30 april 2012 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nog niet echt iets aan de hand hoor.
Ik hoor het op het Turkse nieuws, de hele dag door. Dat Egypte geen gas meer levert aan Israël en de reactie van Israël daarop.
Daarom, ga slapenquote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh ja. Godkan niet eens meer goed nadenken.
Nou, variatie wil ik het niet noemen. Gewoon foutief gebruikte (aangeleerde) woorden. Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon een variatie van regionaal dialect dus?
quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.
Hmm, het is niet aan regiogebonden dus, ik snap het.quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, variatie wil ik het niet noemen. Gewoon foutief gebruikte woorden. Net zoals ik op dit forum een aantal keren "perongelijk" (per ongeluk) heb langs zien komen.
Wat insinueer jij?quote:Op maandag 30 april 2012 22:58 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Het is m'n bedtijd nog niet, jij wel daarentegen
Wtfquote:
quote:Alle studenten krijgen dan een logootje op hun trui zodat ze op het perron gelijk gesplitst kunnen worden voor de studententreinen.
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Roekeloos, deepthroat allesquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.
Ik zou jullie twee eigenlijk best wel willen zien in een kooigevecht.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
Prima, dan zorg ik ervoor dat je Jay Cutler's hand in je kringspier voelt.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |