Lied is veel ouder dan dat man!!!quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Upload date is 2010, zo oud niet toch?
Bedoel je niet Bilahir?quote:Op maandag 30 april 2012 22:31 schreef msnk het volgende:
Bilader is toch gewoon wat mocro's zeggen als ze het over 'onzin' hebben jongeeStraattaal?
Of is dat Bledder of zo.
quote:
Perzische poëzie.quote:Eenieder die weet, en die weet dat hij weet,
laat het ros van de intelligentie over het hemelgewelf springen.
Eenieder die weet, en die weet dat hij niet weet,
kan zijn kreupele ezeltje toch naar zijn bestemming brengen
Eenieder die niet weet, en die niet weet dat hij niet weet,
zit voor altijd gevangen in dubbele onwetendheid
Estagfurullah.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef PhoenixKurdish het volgende:
[..]
Estagfurullah.
En (gedenk) Loeth, toen hij tegen zijn volk zei: “Plegen jullie de ergste zonden zoals geen voor jullie van de wereldwezens gepleegd heeft?” Waarlijk, jullie oefenen jullie lusten op mannen uit in plaats van vrouwen. Nee, jullie zijn het volk dat de grenzen overschrijdt.” En het antwoord van zijn volk was slechts dat zij zeiden: “Verjaag hen uit jullie stad, dit zijn zeker mannen die rein willen zijn!”
(Qoer-aan Soerat al-Araf: 80-82)
Het volk van Loeth verloochenden de boodschappers. Toen hun broeder Loeth tegen hen zei: “Vrezen jullie Allah niet en gehoorzamen Hem? Waarlijk! Ik ben voor jullie een betrouwbare Boodschapper. Vrees Allah dus en gehoorzaam mij. Ik vraag jullie hier geen beloning voor, mijn beloning is slecht bij de Heer van de wereldwezens. Gaan jullie in op de mannen van de wereldwezens, en laten jullie degenen die Allah voor jullie geschapen heeft om jullie vrouwen te zijn, achter? Nee, jullie zijn een overtredend volk! Zij zeiden: “Als je niet stopt, O Loeth! Waarlijk, dan ben jij één van degenen die verdreven wordt!” Hij zei: “Ik ben zeker één van degenen die met grote woede en kwaadheid jullie (kwade) daad van (sodomie) verwerpt.
(Qoer-aan Soerat ash-Shoeara: 160-168)
En (gedenk) Loeth toen hij tegen zijn volk zei: “Pleeg geen gruweldaden want niemand van de wereldwezens is jullie daarin voorafgegaan. Waarlijk jullie benaderen de mannen en beroven de reiziger! En jullie plegen het verwerpelijke in jullie samenkomsten. Maar zijn volk gaf hem geen ander antwoord dan: “Breng Allah’s bestraffing over ons als je tot de waarachtige behoort.”
(Qoer-aan Soerat al-Ankaboet: 28-29)
Wat betreft 20ste en 21ste eeuw is het zo bij mij:quote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha, dat is jouw referentiekader?
Geen pre / post GS Kampioen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat betreft 20ste en 21ste eeuw is het zo bij mij:
Pre/post-911.
Pre/post-1990 (heeft zarGon ook volgens mij)
Pre/post-1969 (maanlanding)
Pre/post-1963 (Kennedy)
Pre/post-WWII
quote:birader
isim (bira:der) Farsça bir¥der
1. isim Erkek kardeş
2. Masonların birbirlerine verdikleri ad
3. ünlem "Ey dost, arkadaş" anlamında kullanılan bir seslenme sözü
"Aman birader! Üç sene önce bu bende idi." - A. Rasim
Omdat zij half Europees, half Iraans is, waag ik ook een poging, voor mezelfquote:Op maandag 30 april 2012 22:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan jij even geen goed woordje voor me doen bij Ziba?
Maar het is wel in wijdverspreid gebruik toch, of lul ik nu maar wat?quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef zarGon het volgende:
Volgens TDK is het overigens birader en niet bilader.
[..]
Lanati! Help me dan.quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat zij half Europees, half Iraans is, waag ik ook een poging, voor mezelf
Smerige rat.quote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
Ieder voor zich, brada, aan haar de keus
quote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Turkenmeet ? Gangbang een idee ? Iedereen gelijk van zijn angst af.
Bedoel je het woord bilader/birader? Jawel.quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het is wel in wijdverspreid gebruik toch, of lul ik nu maar wat?
Nee, je zit goed.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoel je het woord bilader/birader? Jawel.
Of bedoel je iets anders?
Je vergeet iemand sanki.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
De enige personen hier die ik echt zou willen ontmoeten zijn Ayca & TheMagnificent.
En dan is Borte ziek in haar hoofd?quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet ?
zarGon neemt Turq, Turq pakt Arya. Arya neemtTrigger, Trigger neemt mij, ik pak Xmini.
Sonra hepimiz xmintora ?
Grup indirimi ?
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
De enige personen hier die ik echt zou willen ontmoeten zijn Ayca & TheMagnificent.
Hmmm, goed dat je het zegt. Een tijdje had ik Pre/post-2000 (Galatasaray UEFA Cup/Super Cup) maar nu niet meerquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij wil jou ontmoeten en is nu beledigd.
Oh wacht, je hebt gelijkquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het sluit prima aan bij wat jij zegt hoor.
De dag dat jij een tipje van je anonieme trollsluier oplicht, is de dag dat ik... nou ja, heel erg verbaasd zal zijnquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik dan de enige die zulke fantasieën heeft ?quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan is Borte ziek in haar hoofd?
quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet ?
zarGon neemt Turq, Turq pakt Arya. Arya neemtTrigger, Trigger neemt mij, ik pak Xmini.
Sonra hepimiz xmintora ?
Grup indirimi ?
Precies and the list goes onquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Hmmm, goed dat je het zegt. Een tijdje had ik Pre/post-2000 (Galatasaray UEFA Cup/Super Cup) maar nu niet meer
Dit moet er ook nog bij eigenlijk
Pre/post-1995 (Ajax Champions League)
&
Pre/post-1969-1973 (Nederlandse dominantie wereldvoetbal Ajax+Feyenoord)
&
Pre/post-1956-1963 (Real Madrid dominantie met Di Stéfano en Puskás)
Irakezenquote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt gelijk. Ben moe denk ik
.
Wat versta je onder anonimiteit?quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De dag dat jij een tipje van je anonieme trollsluier oplicht, is de dag dat ik... nou ja, heel erg verbaasd zal zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef AryaMehr het volgende:
De enige die ik zou willen ontmoeten is Trigger.
The Offspring (THE OFFSPRING JONGUH!!!!) vragen 40 euro en jullie vragen 25?quote:
Pfff,quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou? Vertel, maak 's een lijstje van 1900-2000?
Oh jeejquote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Zo te horen gaat het mis tussen Egypte en Israël.
Huh?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Welk kampioenschap Ajax / GS?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pfff,
Sowieso 11 september idd
Ajax / GS kampioen
2&1 wereldoorlog
Waar?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg dat wel heel vaak te horen idd, weinig opzet inquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim. Je komt altijd zo mysterieus over. Ik krijg geen hoogte van je.
Ik krijg dat ook vaak te horen. Te vaak zelfs. Dus dat zelfs ik 't over jou zeg zegt ook wel iets, niet?quote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel heel vaak te horen idd, weinig opzet in
Zo zijn er wel meer woorden die verkeerd worden uitgesproken. Karnabahar in plaats van karnıbahar, meyva in plaats van meyve en saatler olsun in plaats van sıhhatler olsun, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, je zit goed.
Het gebruik van bilader ondanks dat het fout is.
Aantrekkelijk toch, mysterieuze mannenquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim. Je komt altijd zo mysterieus over. Ik krijg geen hoogte van je.
takma birader tochquote:
Marokkaans, ga slapen jijquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Marrokaans dan.
Ik haal echt alles door elkaar![]()
Mysterieuze mannen krijgen eerder aandacht van vrouwen, meestal.quote:
Vast wel, maar ik weet eerlijk gezegd niet, 'waar' het aan ligt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook vaak te horen. Te vaak zelfs. Dus dat zelfs ik 't over jou zeg zegt ook wel iets, niet?
Kan me nog wel enkele details herinneren (geen idee of ze gefingeerd zijn of nietquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je onder anonimiteit?
Gewoon een variatie van regionaal dialect dus?quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer woorden die verkeerd worden uitgesproken. Karnabahar in plaats van karnıbahar, meyva in plaats van meyve en saatler olsun in plaats van sıhhatler olsun, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk kampioenschap Ajax / GS?
Moet jij niet voor Feyenoord zijn?
Cute ?quote:
Haramquote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
Als Trigger dan ook even zijn foto stuurt heb ik vanavond tenminste een hand vol.
anoniem voor jou ja, der zijn heel wat fokkers die mij kennenquote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan me nog wel enkele details herinneren (geen idee of ze gefingeerd zijn of niet), maar al helemaal nu ben je weer volop anonieme triggertroll.
Heb je wat gewed?quote:Op maandag 30 april 2012 22:53 schreef Weissman het volgende:
Laatste minuten van city-united zijn trouwens wel erg spannend
Je spelt zelfs je broeders foutquote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]. Wat is er mis met me.
Yahudi..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |