Smerige rat.quote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef Triggershot het volgende:
Ieder voor zich, brada, aan haar de keus
quote:Op maandag 30 april 2012 22:37 schreef Weissman het volgende:
Turkenmeet ? Gangbang een idee ? Iedereen gelijk van zijn angst af.
Bedoel je het woord bilader/birader? Jawel.quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het is wel in wijdverspreid gebruik toch, of lul ik nu maar wat?
Nee, je zit goed.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedoel je het woord bilader/birader? Jawel.
Of bedoel je iets anders?
Je vergeet iemand sanki.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
De enige personen hier die ik echt zou willen ontmoeten zijn Ayca & TheMagnificent.
En dan is Borte ziek in haar hoofd?quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet ?
zarGon neemt Turq, Turq pakt Arya. Arya neemtTrigger, Trigger neemt mij, ik pak Xmini.
Sonra hepimiz xmintora ?
Grup indirimi ?
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
De enige personen hier die ik echt zou willen ontmoeten zijn Ayca & TheMagnificent.
Hmmm, goed dat je het zegt. Een tijdje had ik Pre/post-2000 (Galatasaray UEFA Cup/Super Cup) maar nu niet meerquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij wil jou ontmoeten en is nu beledigd.
Oh wacht, je hebt gelijkquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het sluit prima aan bij wat jij zegt hoor.
De dag dat jij een tipje van je anonieme trollsluier oplicht, is de dag dat ik... nou ja, heel erg verbaasd zal zijnquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 30 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik dan de enige die zulke fantasieën heeft ?quote:Op maandag 30 april 2012 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan is Borte ziek in haar hoofd?
quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Weissman het volgende:
Waarom niet ?
zarGon neemt Turq, Turq pakt Arya. Arya neemtTrigger, Trigger neemt mij, ik pak Xmini.
Sonra hepimiz xmintora ?
Grup indirimi ?
Precies and the list goes onquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Hmmm, goed dat je het zegt. Een tijdje had ik Pre/post-2000 (Galatasaray UEFA Cup/Super Cup) maar nu niet meer
Dit moet er ook nog bij eigenlijk
Pre/post-1995 (Ajax Champions League)
&
Pre/post-1969-1973 (Nederlandse dominantie wereldvoetbal Ajax+Feyenoord)
&
Pre/post-1956-1963 (Real Madrid dominantie met Di Stéfano en Puskás)
Irakezenquote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt gelijk. Ben moe denk ik
.
Wat versta je onder anonimiteit?quote:Op maandag 30 april 2012 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De dag dat jij een tipje van je anonieme trollsluier oplicht, is de dag dat ik... nou ja, heel erg verbaasd zal zijn.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef AryaMehr het volgende:
De enige die ik zou willen ontmoeten is Trigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |