The Offspring (THE OFFSPRING JONGUH!!!!) vragen 40 euro en jullie vragen 25?quote:
Pfff,quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou? Vertel, maak 's een lijstje van 1900-2000?
Oh jeejquote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Zo te horen gaat het mis tussen Egypte en Israël.
Huh?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Welk kampioenschap Ajax / GS?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pfff,
Sowieso 11 september idd
Ajax / GS kampioen
2&1 wereldoorlog
Waar?quote:Op maandag 30 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg dat wel heel vaak te horen idd, weinig opzet inquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim. Je komt altijd zo mysterieus over. Ik krijg geen hoogte van je.
Ik krijg dat ook vaak te horen. Te vaak zelfs. Dus dat zelfs ik 't over jou zeg zegt ook wel iets, niet?quote:Op maandag 30 april 2012 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel heel vaak te horen idd, weinig opzet in
Zo zijn er wel meer woorden die verkeerd worden uitgesproken. Karnabahar in plaats van karnıbahar, meyva in plaats van meyve en saatler olsun in plaats van sıhhatler olsun, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 april 2012 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, je zit goed.
Het gebruik van bilader ondanks dat het fout is.
Aantrekkelijk toch, mysterieuze mannenquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim. Je komt altijd zo mysterieus over. Ik krijg geen hoogte van je.
takma birader tochquote:
Marokkaans, ga slapen jijquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Marrokaans dan.
Ik haal echt alles door elkaar![]()
Mysterieuze mannen krijgen eerder aandacht van vrouwen, meestal.quote:
Vast wel, maar ik weet eerlijk gezegd niet, 'waar' het aan ligt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik krijg dat ook vaak te horen. Te vaak zelfs. Dus dat zelfs ik 't over jou zeg zegt ook wel iets, niet?
Kan me nog wel enkele details herinneren (geen idee of ze gefingeerd zijn of nietquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat versta je onder anonimiteit?
Gewoon een variatie van regionaal dialect dus?quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer woorden die verkeerd worden uitgesproken. Karnabahar in plaats van karnıbahar, meyva in plaats van meyve en saatler olsun in plaats van sıhhatler olsun, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk kampioenschap Ajax / GS?
Moet jij niet voor Feyenoord zijn?
Cute ?quote:
Haramquote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
Als Trigger dan ook even zijn foto stuurt heb ik vanavond tenminste een hand vol.
anoniem voor jou ja, der zijn heel wat fokkers die mij kennenquote:Op maandag 30 april 2012 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan me nog wel enkele details herinneren (geen idee of ze gefingeerd zijn of niet), maar al helemaal nu ben je weer volop anonieme triggertroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |