We kunnen wel even meeten? Dan kijk ik wel of het klopt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Ziba het volgende:
True maar ik weet dat het in de realiteit wel zo is. Kan d'r alleen niet veel aan doen. Ik denk en zie dingen nou eenmaal zo.
Wat heb ik verzonnen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat je dingen verzint. Is niet erg, dat doen we allemaal wel eens maar jij gelooft het zelf nog ook.
Koerden ook als je even zo doorgaat.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef PhoenixKurdish het volgende:
Homo's.... pfff zullen eindigen als de volk van Loeth.
Nee. Nee, die discussie ga ik gew niet meer aan met jou.quote:
Jup!quote:Op maandag 30 april 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca komt uit Igdir. Jullie zijn praktisch gezien hemseri.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is het verschil met bilader?
estagfurullah. Ik had toevallig een stukje gelezen over de volk van Loeth van profeet Loeth (Vrede zijn met hem) . Waar tegenwoordig nu het Dode zee is.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Koerden ook als je even zo doorgaat.
Wacht even hoor, even terug gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee. Nee, die discussie ga ik gew niet meer aan met jou.
Ik walg van je op de manier hoe je gehersenspoeld bent.
Jouw reactiesquote:Op maandag 30 april 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca komt uit Igdir. Jullie zijn praktisch gezien hemseri.
quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 22:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat je dingen verzint. Is niet erg, dat doen we allemaal wel eens maar jij gelooft het zelf nog ook.
Hmm..........quote:Op maandag 30 april 2012 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee. Nee, die discussie ga ik gew niet meer aan met jou.
Ik walg van je op de manier hoe je gehersenspoeld bent.
La'natullahi alayh.quote:Op maandag 30 april 2012 22:26 schreef PhoenixKurdish het volgende:
estagfurullah. Ik had toevallig een stukje gelezen over de volk van Loeth van profeet Loeth (Vrede zijn met hem) . Waar tegenwoordig nu het Dode zee is.
Daar heb je wel een mooi punt.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe naïef en oppervlakkig is iemand als ze het realiseren en wel iets aan proberen te veranderen?
Ik meet niemand meer van FOK!, ook eens gedaan (voor de grap) en geen succes. Nu komt mijn oppervlakkigheid weer naar boven.quote:Op maandag 30 april 2012 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We kunnen wel even meeten? Dan kijk ik wel of het klopt.
Nooit eerder van gehoord.quote:Op maandag 30 april 2012 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is het verschil met bilader?
Dit gaat niet over nu, of vandaag.quote:Op maandag 30 april 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wacht even hoor, even terug gaan.
[..]
Jouw reacties
[..]
[..]
[..]
Hmm..........
quote:
quote:birader'in yanli$ olmasina ragmen dilimize bir$ekilde yerle$mi$ kaniksanmi$ kullanimi.. (bkz: birader)
Je date ook geen mannen meer omdat het weleens geen succes was? Kom op schat, succes gegarandeerd.quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
Ik meet niemand meer van FOK!, ook eens gedaan en geen succes. Nu komt mijn oppervlakkigheid weer naar boven.
quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
Ik meet niemand meer van FOK!, ook eens gedaan (voor de grap) en geen succes. Nu komt mijn oppervlakkigheid weer naar boven.
Jaquote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dus je had gewoon zin om zomaar uit het niets mij mentaal ziek te noemen? Oke.
Wie heb je gemeet?quote:Op maandag 30 april 2012 22:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daar heb je wel een mooi punt.
[..]
Ik meet niemand meer van FOK!, ook eens gedaan (voor de grap) en geen succes. Nu komt mijn oppervlakkigheid weer naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |