Turken?quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
Een busje vol met Turken naar Groningen. Lijkt me wel cool.
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.quote:
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zegt wat over de toon volgens mij, maar ok.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.
Ratel, hij bedoelt het niet op een slechte manierquote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok kom jij maar in zijn plaats dan.
Doei Ziba. Have fun.
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Suc het volgende:
Weet iemand wat de kosten zijn voor het verlengen van een Turks paspoort, en het laten maken van foto's bij de consulaat in Rotterdam?
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.Idee voor een meet misschien?
Wat voor problemen gezocht nu precies?quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Niet in Amsterdam!quote:
zie pm.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor problemen gezocht nu precies?
Je bedoelt instrumenteel?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
Clip?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Den Haag .Of Delft of Leiden.quote:
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.quote:
Jep. Ik heb 'm al. Thanks.quote:
Dansen. Ja tochquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.
Geef ons dwang en armoede!quote:"We moeten moslims aanmoedigen de islam te verlaten en te kiezen voor vrijheid en welvaart."
Autistquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Wilders wil moslims bekeren![]()
[..]
Dansen. Ja toch
Thanks!quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.
En maak je foto's van tevoren. Geen gezeik op het consulaat. Pasfotohokjes op het station, 5 euro.
Quoten voor laterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
WAAAAAAATTTTTTTTTTTT???!!!!!!
Klaar, we zijn klaar. Trigger mag je hebben
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is al bezet. Paas haar door naar Arya.
Ik maak der bruidsmeisje voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Gooi me dan maar voor de leeuwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |