Dat is een titelsongquote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alicewonder, dat meisje verwarmde je nog zo lief en enzo.
Echt zoquote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Misschien lees je dingen iets te serieus ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
Ohw?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
14 mei 2002.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
Alice![]()
[..]
Ohw?Wanneer voor 't laatst gesproken?
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien lees je dingen iets te serieus ?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
wajooow, jij weet niet wat vandaag gebeurd is. sooo eeerrgggg!
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.
Ohh... Daar is het lied dus van gekopieerdquote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
1. Ik zoek problemenquote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?
Ach, laat hem gaan. Gewoon een gebrek aan empathie die gozer.quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Ik zoek problemen
2. Ik lees te serieus
Terwijl ik dan gewoon wat zit te ouwehoeren.
Maar je hebt 'zoek je problemen' dus niet als een serieuze reactie gelezen zeg je hiermee?quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Ik zoek problemen
2. Ik lees te serieus
Terwijl ik dan gewoon wat zit te ouwehoeren.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, laat hem gaan. Gewoon een gebrek aan empathie die gozer.
Oh ja joh?quote:
Deal.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen, gaan we samen naar Ziba toe?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom je ophalen, gaan we samen naar Ziba toe?
Askimquote:
Zie zelf:quote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je hebt 'zoek je problemen' dus niet als een serieuze reactie gelezen zeg je hiermee?
Voel je aub niet aangevallen, oprechte vraag.
quote:Op maandag 30 april 2012 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou nou nou, gaat het altijd zo hier?
quote:
msnk gaat nergens naartoe.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deal.
msnk & Trigger mogen ook mee.
Wat doe je daar wel eens? Het eerste waar ik heenga is &zo en misschien dan wel verder. Ik zie wel. Ik ben alweer te laaat, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik kom er wel eens though. Wat is er vanaf te doen?
Turken?quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
Een busje vol met Turken naar Groningen. Lijkt me wel cool.
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.quote:
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zegt wat over de toon volgens mij, maar ok.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bestaan slechts twee soorten mensen op deze wereld: Turken en mensen die vergeten zijn dat ze Turk zijn.
Ratel, hij bedoelt het niet op een slechte manierquote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.quote:Op maandag 30 april 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok kom jij maar in zijn plaats dan.
Doei Ziba. Have fun.
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef Suc het volgende:
Weet iemand wat de kosten zijn voor het verlengen van een Turks paspoort, en het laten maken van foto's bij de consulaat in Rotterdam?
Wat stel je dan voor?quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een keertje met zn allen uitgaan lijkt me idd geen slecht idee.Idee voor een meet misschien?
Wat voor problemen gezocht nu precies?quote:Op maandag 30 april 2012 23:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jouw toon bedoel je. Bah wat een naar mannetje ben je. Problemen zoeken om niks.
Niet in Amsterdam!quote:
zie pm.quote:Op maandag 30 april 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor problemen gezocht nu precies?
Je bedoelt instrumenteel?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
Clip?quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zoek het liedje 'Clocks' van Coldplay maar dan zonder de lyrics. Kan iemand mij helpen?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Den Haag .Of Delft of Leiden.quote:
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.quote:
Jep. Ik heb 'm al. Thanks.quote:
Dansen. Ja tochquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dansen. Terrasje pakken. Lopen. Praten.
Geef ons dwang en armoede!quote:"We moeten moslims aanmoedigen de islam te verlaten en te kiezen voor vrijheid en welvaart."
Autistquote:Op maandag 30 april 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Wilders wil moslims bekeren![]()
[..]
Dansen. Ja toch
Thanks!quote:Op maandag 30 april 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.epasaport.gov.tr/hakkinda/harclar.aspx. Dat is wat ik kon vinden.
En maak je foto's van tevoren. Geen gezeik op het consulaat. Pasfotohokjes op het station, 5 euro.
Quoten voor laterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
WAAAAAAATTTTTTTTTTTT???!!!!!!
Klaar, we zijn klaar. Trigger mag je hebben
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger is al bezet. Paas haar door naar Arya.
Ik maak der bruidsmeisje voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Gooi me dan maar voor de leeuwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |