Dat is een titelsongquote:Op maandag 30 april 2012 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alicewonder, dat meisje verwarmde je nog zo lief en enzo.
Echt zoquote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Misschien lees je dingen iets te serieus ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
Ohw?quote:Op maandag 30 april 2012 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is maar een meisje dat ik echt mis
14 mei 2002.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
Alice![]()
[..]
Ohw?Wanneer voor 't laatst gesproken?
Oh gelukkig maar.quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja ga uit met vriendinnen maar komt niks van met mijn getreuzelIk heb nu eindelijk een keuze gemaakt
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien lees je dingen iets te serieus ?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
wajooow, jij weet niet wat vandaag gebeurd is. sooo eeerrgggg!
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of jij neemt mij te serieus/vat het verkeerd op waardoor ik in de verdediging moet gaan.
Ohh... Daar is het lied dus van gekopieerdquote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een titelsongBedoel er niets verkeerds mee.
Sjezus waarom moet ik mij telkens verontschuldigen bij jou?
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
quote:Op maandag 30 april 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Vandaag probeerde mijn moeders Filipijnse collega mij aan haar zoon te koppelen, maar mijn moeder was not amused. Ze zei steeds 'Hij eerst muslim worden!111'
1. Ik zoek problemenquote:Op maandag 30 april 2012 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, ben ik me dan nu van bewust, waarop voel je je aangevallen?
Ach, laat hem gaan. Gewoon een gebrek aan empathie die gozer.quote:Op maandag 30 april 2012 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. Ik zoek problemen
2. Ik lees te serieus
Terwijl ik dan gewoon wat zit te ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |