Gegeven is gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk om te horen...
Gebroken hart hier alles...
Is ze jarig?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef anisoptera het volgende:
Gefeliciteerd, Jülide! Nice mutlu senelere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Even een serieus onderwerp:
Zouden jullie het ook raar vinden als onbekende vrouwen flirtende berichten onder de foto's van jouw man zouden schrijven (op facebook enzo)? Ik kwam net een profiel van een 'bekende' tegen en zag allemaal vage reacties van vrouwen onder zijn foto terwijl hij zijn vrouw ook op facebook heeft.Ging hij erop in? Of 'staan' ze er gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Aan wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijgezel? Je bent gewoon doorgegeven hoor.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Even een serieus onderwerp:
Zouden jullie het ook raar vinden als onbekende vrouwen flirtende berichten onder de foto's van jouw man zouden schrijven (op facebook enzo)? Ik kwam net een profiel van een 'bekende' tegen en zag allemaal vage reacties van vrouwen onder zijn foto terwijl hij zijn vrouw ook op facebook heeft.Is het zichtbaar dat hij getrouwd / bezet is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en zijn het onbekende vrouwen voor jou of voor hem?
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ging hij erop in? Of 'staan' ze er gewoon?
Beddua!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:17 schreef AliceWonder het volgende:
Gefeliciteerd Julide!Hopelijk wordt je wel 100 jaar
Ik ben het met je eens... Verwijderen zulke berichten, waarom zou je het willen laten staan. Maar het belangrijkste is dat hij er niet op in gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwen
Oh en Julide, gefeliciteerd. <3
Scheer je weg lan!quote:
Lijkt me best raar als m'n man zulke reacties laat staan, zou er iig niet blij mee zijn en er wat van zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hij ging er niet op in, ze staan er gewoon. Maar het is een (niet Turkse) vrouw uit zijn omgeving. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man zulke reacties zou laten staan (blijkbaar heeft zijn vrouw er minder moeiet mee). Lijkt mij ook best vernederend als zijn vrouw zijnde, als je nagaat dat iedereen die reacties ziet enzo. Sowieso zou ik niet willen dat mijn man omgaat met zulke vrouwen
Oh en Julide, gefeliciteerd. <3
Jij hebt Bortequote:
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef msnk het volgende:
Ik ben het met je eens... Verwijderen zulke berichten, waarom zou je het willen laten staan. Maar het belangrijkste is dat hij er niet op in gaat natuurlijk.
Nog iemand die het ermee eens is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Lijkt me best raar als m'n man zulke reacties laat staan, zou er iig niet blij mee zijn en er wat van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |