Wtfquote:
quote:Alle studenten krijgen dan een logootje op hun trui zodat ze op het perron gelijk gesplitst kunnen worden voor de studententreinen.
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.quote:Op maandag 30 april 2012 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen grote mond. Anders kom ik even een paar dumbells door je strot duwen.
Roekeloos, deepthroat allesquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst betrek je Trigger bij je homosensuele handelingen en nu Weiss. Afblijven, zijn strot is van mij.
Ik zou jullie twee eigenlijk best wel willen zien in een kooigevecht.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
Prima, dan zorg ik ervoor dat je Jay Cutler's hand in je kringspier voelt.quote:Op maandag 30 april 2012 23:04 schreef Weissman het volgende:
Moet ik een barbell in je reet douwen en dan DEADliften ?
toch nog wat geleerd vandaagquote:
Dat is ze ook. Maar ik lijk niet heel aardig dus?quote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En Julis natuurlijk ook wel. Lijkt me een heel aardig meisje.
Je wilt niet weten wat ik allemaal wil zienquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou jullie twee eigenlijk best wel willen zien in een kooigevecht.
ho, ho, ho geen derden er bij betrekken. Ik heb Trent Richardson, Sebastien Chabal, Brock Lesnar en Kimbo in de back.quote:Op maandag 30 april 2012 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
Prima, dan zorg ik ervoor dat je Jay Cutler's hand in je kringspier voelt.
quote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef Ayca het volgende:
Haha arya is jaloers dat Borte mij wel maar hem niet wil ontmoeten.
Laat ze komen dan!quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef Weissman het volgende:
ho, ho, ho geen derden er bij betrekken. Ik heb Trent Richardson, Sebastien Chabal, Brock Lesnar en Kimbo in de back.
Wat is dat?quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef AryaMehr het volgende:
Bortecinem die allerlei fapaspiraties heeft om een paar Fokkers te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |