Ouderwets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:26 schreef xminator het volgende:
Alleen naar reacties kijken, likes op berichten/fotos zeggen ook voldoende.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ouderwets?
Het mag dan zijn ego wel strelen, maar zij heeft ook een eer, trots wat makkelijk hierdoor gekrenkt kan worden, zou me serieus niet kunnen bedenken met welke rechtvaardiging je zulke reacties laat staan, het geeft alleen voedingsbodem voor nog meer van zulke reacties.
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij jaquote:
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat hij zulke mensen überhaupt in zijn lijst heeft en die berichten laat staan.... Maar misschien zij wij gewoon ouderwets ofzo.
Nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij ja
Aan Borte, ga haar maar bedienenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Daarom. Dus aan wie word ik doorgegeven? Niet huilen msnk jij dumpte mij ja
Lolwut. Hij heeft wel beetje een ego, maar hoe weet hij dat nou zo zeker? Vind het altijd een beetje rare uitspraken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernMaar ik betrap mezelf inderdaad vaak op 'conservatieve' gedachtes wat zulke dingen betreft
Moet het ook niet hebben als er met mijn vriendin geflirt wordt of zo
In contrast: ik heb een Nederlandse vriend die het bijvoorbeeld niet eens erg zou vinden als zijn vriendin met andere jongens gaat sjansen een beetje, "want ze komt toch terug bij hem". Dan denk ik "oké..."
Hier in R&P zie je dat verschil ook heel erg. Tot open relaties aan toeDat zou ik dus echt nooit kunnen.
Je kan je er niet onderuit praten.quote:
Grappig, bij mij is het juist net andersom. Ik ben het nu wel totaal eens met je, hoor. Maar bij mij is het juist zo dat ik mezelf conservatief beschouw wat betreft relaties enzo.. maar dan betrap ik mezelf regelmatig op hele niet conservatieve gedachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd zo vrij en modernMaar ik betrap mezelf inderdaad vaak op 'conservatieve' gedachtes wat zulke dingen betreft
Moet het ook niet hebben als er met mijn vriendin geflirt wordt of zo
In contrast: ik heb een Nederlandse vriend die het bijvoorbeeld niet eens erg zou vinden als zijn vriendin met andere jongens gaat sjansen een beetje, "want ze komt toch terug bij hem". Dan denk ik "oké..."
Hier in R&P zie je dat verschil ook heel erg. Tot open relaties aan toeDat zou ik dus echt nooit kunnen.
Rumi, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
'vertel me wie jouw vrienden zijn en ik vertel je wie jij bent'
Het is gewoon een bekende. Die man is jaren ouder dan ik, konustugum gorustum yok. Gewoon een bekende.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Dat zegt dus voldoende over jou vrienden/kennissen.
quote:
Wat lul je dan biraderquote:
Haha grappig ja, heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het juist net andersom. Ik ben het nu wel totaal eens met je, hoor. Maar bij mij is het juist zo dat ik mezelf conservatief beschouw wat betreft relaties enzo.. maar dan betrap ik mezelf regelmatig op hele niet conservatieve gedachten.
Ja... Dat had ik gelezen... Echt wow. Kon er met mijn hoofd niet bijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
Je had hier zo een user, Draaijer, getrouwd en alles en ze vonden het maar oke als de een het met een onbekende deed, want vertrouwde, open relatie enzo, who cares toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
Je had hier zo een user, Draaijer, getrouwd en alles en ze vonden het maar oke als de een het met een onbekende deed, want vertrouwde, open relatie enzo, who cares toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |