Ja, alhoewel het mij totaal niet boeit wie het heeft gezegd als het maar logisch/goed klinkt.quote:
En toch nog in je facebook hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon een bekende. Die man is jaren ouder dan ik, konustugum gorustum yok. Gewoon een bekende.
En hij was er nog trots op ook he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja... Dat had ik gelezen... Echt wow. Kon er met mijn hoofd niet bij
Klop. Maar het schijnt uit Don Quichot te komen. Even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, alhoewel het mij totaal niet boeit wie het heeft gezegd als het maar logisch/goed klinkt.
[..]
Slikt zG?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef xminator het volgende:
Ik zag dit en ik moest toen aan zargon denken
ok doei.
Lekker hip en modern joh, of ben jij ook zo een achterlijke?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]. Snap niet hoe mensen een open relatie kunnen hebben, het idee dat iemand anders aan je partner zit..
![]()
Dan ben ik liever 'ouderwets'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lekker hip en modern joh, of ben jij ook zo een achterlijke?
Serieus, daar word je dan voor uitgemaakt he
Ze doen niet aan Koninginnedag enzo.. ze blijven liever in hun zolderkamer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat jullie weer een hoop topics hebben gevuld. Niemand buiten geweest vandaag? Veels te warm om binnen te blijven, toch?
Zoals Allah het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Dan ben ik liever 'ouderwets'. Is toch niet normaal meer, vind ik dan. Een relatie hoort monogaam te zijn..
Gewerkt + republikein.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat jullie weer een hoop topics hebben gevuld. Niemand buiten geweest vandaag? Veels te warm om binnen te blijven, toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef msnk het volgende:
Dit soort onderwerpen komen ook niet vaak voorbij in deze reeks volgens mij, of wel?
Hm, ben nu eigenlijk best benieuwd: wat vinden jullie 'te ver' gaan als je in een relatie zit?
Vreemdgaan, dat is echt #1.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef msnk het volgende:
Dit soort onderwerpen komen ook niet vaak voorbij in deze reeks volgens mij, of wel?
Hm, ben nu eigenlijk best benieuwd: wat vinden jullie 'te ver' gaan als je in een relatie zit?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
msnk, ik maak morgen wel een lijstje met voorbeelden.
Ik ken er zelf ook wel wat ja... Van de oudere generatie dan. Maar de meeste? Denk je?quote:En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Wil je het lijstje even pmen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Uit wat voor rare omgeving kom jij, serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Contact hebben met jongens voor de fun enzo. Vrienden zijn met jongens, buiten collega's/klasgenootjes om.
Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.quote:
Geen Ottomaanse tijd meer he! Ik bedien niemandquote:
Ik ben bloedserieus? Mijn vriendin mag geen vrienden zijn met jongens buiten collega's / klasgenoten / familie..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?
[..]
Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.
Oh please, Turkse mannen gaan vreemd aan de lopende band (behalve mijn vader en mijn ooms natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Uit wat voor rare omgeving kom jij, serieus?
Praatjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Geen Ottomaanse tijd meer he! Ik bedien niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |