Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekochtquote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef danic het volgende:
Ooooh TM, ik zie dat pakje nog steeds op marktplaats staan, komt gewoon van een winkel.
En ze zitten nog in Rotterdam ook!!! Woehoe, ik ga daar maar es ff kijken denk ik
hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he?quote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oeee Poppedeintje; als dr stuff bijzit wat niet iets is voor Lena houd ik me ook aanbevolen hoorhahhaaaa
haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...quote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he?
Hier ookquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou ik ben dr klaar voor hoor, zes van die grote shopper-boodschappentassen vol met kleding gaan morgen in de verkoop op mien kleedje![]()
Ik heb me een breuk staan wassen en strijken, dus nu maar hopen dat t wat oplevert...
leugens!quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...
ja speelgoed heb ik ook nog, en boeken en random meuk uit ons huis...quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ookMaar dan drie shoppers en nog een hoop speelgoed e.d.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er zelf de kracht niet voor om alle meuk langs te lopen op zoek naar de juweeltjes. Daarom heb ik m'n schoonmoeder met een missie op pad gestuurd.
Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijnquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb geen moeite met wegdoen; ik geef het zelfs weg.Ik heb nog een berg babyspeelgoed liggen waar ik eigenlijk vanaf wil.
in de buurt?quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
ja als ik het niet kwijtraak krijgt het nog een kansje op de andere vrijmarkt en anders gaat het hier naar de kringloop. (mijn dorp krijgt een kringloop z0mg!!)
Je hebt Fok! toch?quote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijn
De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t waterquote:
die eerste geen ideequote:Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t water
de tweede vrijmarkt is in W, laatste week van de zomervakantie.
ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is.quote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
die eerste geen ideemaar die tweede wel en klinkt goed, daar wil ik tzt wel naartoe
Dat vind ik zo'n gedoequote:
thanksquote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is.
Ik loop op koninginnendag ook liever zelf rond, maar na een paar jaar Utrecht wat toch wel steeds meer tegenvalt gaan we toch maar eens zelf staanquote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Octo, gedoe vind ik nog wel meevallen, maar morgen kijk ik liever zelf rond dan dat ik ga staan
quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Spewey het volgende:
Oh dat jurkje is echt te snoepig!
Hier alleen van die jaren '70 horror in velours
Ik heb een letterbak voor jeeeee! (maar ben aan t opsparen voor je dat ik tzt een doosje je kant op kan doenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:
[..]hendig!
ik vind het wel leuk, vrijmarkten aflopenmaar ik ben niet heel fanatiek, normaal ga ik niet om zeven uur al op jacht ofzo. Dit jaar wel, ik ben er dan immers zelf toch. En ik heb mn zinnen gezet op een letterbak en misschien iets van duplo ofzo.
Doe ik ook niet meer, hoor. Ik zeg gewoon dat ik iets heb en dan komt wie interesse heeft het maar afhalen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gedoeFoto's maken, enveloppen maken e.d. gaat hier nog meer tijd kosten en je raakt er maar zo weinig mee kwijt.
quote:
Haha. Jammer dat jouw jongste en mijn oudste zo dicht op elkaar zitten.quote:Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Ja dat ritje vergeet ik nooit meer en ik ben er nog steeds heel blij mee en Dyon al helemaal
Heb jij niet nog iets nodig?
Het lag gewoon echt niet aan mij, het was de navigatiequote:Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Door jouw geklooi met de route waarschuw ik tegenwoordig iedereen tevoren.
Potverquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekocht(De Berenboot, zij verkopen nieuwe en tweedehandse kleding, ze zullen 'm er nog wel niet afgehaald hebben).
sgoe! (hij heeft sowieso een opknapbeurt nodig, dus als je er 1 voor zeer cheap vindt ben je prolly goedkoper uit)quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
Ohja! Ja maar ik wil er sowieso een paar. Ik wil ook een seizoenstafel in letterbak voor beneden en nog een bak voor t andere kind
quote:Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef octopussy het volgende:
KD, dat jurkje heeft Mia nu ook aan ha ha! Is van BJ geweest.
Hannah heeft een jurkje van Oibaiby aan met zacht oranje, wit en blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he, alles.
En testosteron, you don't haz itquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg de Kik Kid jumpsuit binnen vandaag OMG wat een snoepje... heb meteen nog een 4funkyflavours jumpsuit gekocht (ook met die kortingscode) kan alleen geen plaatje meer vinden...
Sorbootje, omdat ik bezig ben met een cadeaupakket voor een vriendin van me die zwanger is. Maar niet weet wat het geslacht is - verrassing.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom unisex Suuzig?
--Ontzettend leuk badpakje!---
Rond de 10/15 euro, maar hoe minder - hoe beter zeg maar! En maatje 'begin'. Volgens mij willen ze snel gaan babyzwemmen. Dus dan zit je rond 62?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef mignonne het volgende:
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes![]()
Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje![]()
Ah kijk! Goed te horen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
Dat is niet om tequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaaken ik vind unisex sowieso niet zo tof
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Suuzig het volgende:
[..]
Dat is niet om tehoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken!
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh!![]()
Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh!![]()
Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
Bedankt voor jullie meedenken! En goede ideeën!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
Ben wel benieuwd naar de kosten! Vind trouwens dat et voor een broekje van nog geen tientje goed houdt. Na 2 dagen kontschuiven en kruipen op tuintegels nog nergens slijtage te bekennen! (ja hij loopt al heel lang, maar soms is kontschuiven en kruipen handiger volgens mini meneerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan kijken of ik de mijne die ik teveel besteld had kan ruilen voor een 92? Als in kijken hoeveel dat zou kosten qua verzenden. Nooit eerder naar gekeken namelijk.
Dat gaat hem niet worden. Ze doen niet aan ruilen via de online site. En terug sturen moet je sowieso zelf betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de kosten! Vind trouwens dat et voor een broekje van nog geen tientje goed houdt. Na 2 dagen kontschuiven en kruipen op tuintegels nog nergens slijtage te bekennen! (ja hij loopt al heel lang, maar soms is kontschuiven en kruipen handiger volgens mini meneer).
Mooi! paars met geelquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Het pakje is binnenhij is echt tof!
hahah je dikzakje, Lex past niet eens meer in zijn 74/80 4ff pakquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef mefke79 het volgende:
gerberaatje, niet te lang in de kast laten liggen he, mijn dikzakje kan zijn 74/80 pak al niet meer aan.
die van Jelte al niet meer KDquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah je dikzakje, Lex past niet eens meer in zijn 74/80 4ff pak
Waarom gaan m'n eierstokken van deze foto rammelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie, wat een groot ventje is het al!!
Zo lijkt die broek er wel bij te passen!
Ow en over kleine meisjes met bikini. Ik vind dat zo afschuwelijk staan! Vooral die triangelbikini's met de tepels er toch nog naast omdat dat ding schuift door het spelen.
[ afbeelding ]
ah ben je weer op dat punt? dat je zelfs van de witgoed-afdeling van de mediamarkt nog gaat rammelen? want ooooh kijk eens zo'n grote wasmachine, weet je voor hoeveel kinderen we dan kunnen wassen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom gaan m'n eierstokken van deze foto rammelen?
Oh noes wat doe je DML?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ff Olivier's rekening checken
KD hij is er ook in de bekende appeltjes print.
die is nu te kort voor zijn benen jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef Poppedein het volgende:
[..]
die van Jelte al niet meer KDt kikkid pak wel nog toch hoop ik? Of heb je m nog niet binnen?? Ik jouw spul wel hoor, dikke dank!! Dat chinootje
klopt idd en ik wil al zolang een jumpsuit met een gans voor laksjequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dezelfde mail gekregen zeker?![]()
Ik baal alleen van die verzendkosten bij twee stuks.
aansnoeren. ik koop geen wit voor mn kind, heb t 3x gedaan en 3x was t huilen met de pet opquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil deze maar alleen nog 98-104 en dat is nog eeuwen weg gok ik![]()
[ afbeelding ]
nee, echt zo zonde een hematuniekje, hop op t KDV in de zandbak, een hap wortelen op een ander wit tuniekje en wat inkt in een blouse, nu dus nooit meer witquote:
Bij mijn kind zit ook altijd de romp strak en de benen en armen ruim. Nu draagt ze ook al even jumpsuit met knoopjes in maat 86 en tuinbroeken kan ze net 80 aan. Die jumpsuits met knoopjes is wel het voordeel van dat het op de enkels blijft hangen, ik koop dus liever dat soort broekjes en pakken met elastiek oid in de pijpen, dan past het beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef octopussy het volgende:
Ohhh ik ben zo dol op al die jumpsuitjes maar ik durf het niet meer aan. Kennelijk is de romplengte-beenlengte ratio van mijn kinderen (en van mij trouwens ook) dat het eigenlijk nooit goed zit. Het kan alleen als het zoals bij tuinbroekjes te verstellen is met knoopjes of strikjes oid.
Geen idee....als je wilt kan ik morgen wel ff gaan kijken voor je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PE hoe zit het met de maat? Valt het groot of klein? Normaal?
Leuk!!! Wil hebben!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil deze maar alleen nog 98-104 en dat is nog eeuwen weg gok ik![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb die voor Lientje in maat 86 gekocht, voor komende winter, die zijn idd ook erg lang, een ander printje in dezelfde maat, die roze, lijken kleiner te vallen. Ik heb ze al gewassen en een rondje droger gedaan, mijn ervaring is dat pyjama's altijd krimpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Is er hier iemand die de baby smurfen pyjama's van de hennez heeft? Ik had maat 80 besteld en kreeg ze net opgestuurd. Het zijn 2 enorme pyjama's die mika bijna aan kan. Vallen ze nou zo groot of heb ik een mislukt setje?
Als ze net zo zijn als de Hello Kittypyjama's van vorig jaar denk je uit de doos/zak dat ze enorm zijn en zijn ze na de wasmachine nog ongeveer half zo groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Is er hier iemand die de baby smurfen pyjama's van de hennez heeft? Ik had maat 80 besteld en kreeg ze net opgestuurd. Het zijn 2 enorme pyjama's die mika bijna aan kan. Vallen ze nou zo groot of heb ik een mislukt setje?
Dat vind ik heel lief, dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil ze morgen wel voor je bestellen. Lig nu al in bed.
Die van muppet was een bruine jumpsuit met een bloem erop en haar naam... (kamertje, letters op de muur enzo waren ook in bloem thema bij haar) die van deze stinkerd is Raspberry met een hartje erop en haar 2 namenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Leuk DML! alle 3! (en mijn zusje is nog steeds niet weer bij Primark geweest voor dat ene Mr Bump shirt)
aw lief KD
Ik vind Next echt verschrikkelijk leuk, vooral dat kleine baby spul met dieren er op![]()
Gerberaatje, show je ons nog de kleur of niet? Wolfs eerste setje kwam ook bij GMK vandaan, met zn naam er op. Ik zou dat bij een evt volgende weer doen
barbamama.nl ?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef General-Aladeen het volgende:
Welke online kinderkleding winkels hebben leuke kinderkleding op budget moet namelijk even bijspringen enkel is het budget redelijk beperkt wie heeft tips?
Hij wordt weer opgestuurdquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is leuk![]()
Is je DPAM vest al terecht?
Oh waauw wat zit dat goed zeg! Lekker kontje zo!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Twinkly het volgende:
Niels' (correctie: poes') nieuwe broek, Slim Fit van Name it (hij is nog ziek, vandaar dat hij zo bleek ziet)
[ afbeelding ]
Die zakkenhet moet vast zo'n onderdeboxerhangbroek voorstellen...
[ afbeelding ]
Ja, stom he! Ze had maar drie smalle broeken. De eerste had zo'n verwassen look en zou al een gat in de knie hebben als hij een keer op zijn knie zou gaan zittenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is Niels toch cute.Maar van die broekzakken word ik heel verdrietig.
Zelfs die slim fit zit nog ruim, lijkt wel? Is Niels zo'n slankerd?
Misschien moet ik maar eens een recht model meisjesbroek voor Niels proberen danquote:Op maandag 7 mei 2012 19:03 schreef mignonne het volgende:
oh Son, H&M heeft er ook gewoon wel es raaare broeken bij zitten![]()
![]()
mijn grote had een zwarte broek van de jongensafdeling in maat 86. nja ik heb hem maar in de kast gelegd voor als ze in maat 110 zit ofzo, kan ze hem als knie-broek aan ofzoietshet sloeg werkelijk nergens op. Zelfs met knoopsgatelastiek volledig aangesnoerd was ie way te groot.
En zo dun is ze toch niet.hij kwam van de jongensafdeling, ik dacht dat jongens juist meestal wat smaller waren dan meiden.
Oh das wel heel extreem danquote:Op maandag 7 mei 2012 19:03 schreef mignonne het volgende:
oh Son, H&M heeft er ook gewoon wel es raaare broeken bij zitten![]()
![]()
mijn grote had een zwarte broek van de jongensafdeling in maat 86. nja ik heb hem maar in de kast gelegd voor als ze in maat 110 zit ofzo, kan ze hem als knie-broek aan ofzoietshet sloeg werkelijk nergens op. Zelfs met knoopsgatelastiek volledig aangesnoerd was ie way te groot.
En zo dun is ze toch niet.hij kwam van de jongensafdeling, ik dacht dat jongens juist meestal wat smaller waren dan meiden.
Herken je boeken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:00 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een toffe broek Niels! (en die boekenkast)
+1quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Vlindur het volgende:
Die broek zou Rienk dus helemaal niet staan, Rienk heeft écht geen spek.
Die past het beste in 86 broeken qua kont, maar dan heeft hij hoog-water![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef Lamb29 het volgende:
Fannetje haha.. ja hier dus broeken maat 86 en die zijn wat lang nog soms.. Maar shirts 86/92 worden krap..
Twinkly ik dacht o.a de GVR en Heksenkind van Furlong te zien staan
Heb je zulke broeken wel eens geprobeerd? Of vind je die niet mooi? De bovenste broek staat heel mooi bij mijn neefje, sluit mooi aan. Allebei 18,95 euro trouwens, bij de Zara.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens een recht model meisjesbroek voor Niels proberen dan
Cute.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
Vandaag mochten K&D voor het eerst hun kostuum aan. Trouwerij van oom voor de gemeente, over twee maanden het echte feest waarbij K bruidsjonker is.
Heb nu alleen nog maar even een telefoonfoto, colberts hadden ze hier niet aan. D z'n schoenen waren helaas nog veel te groot, dus maar niet aangedaan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Lamb29 op 08-05-2012 22:14:19 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
ik vind die nieuwe prints juist helemaal niet mooi, althans t kleurgebruik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
Paar nieuwe Duns Sweden printjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Znok shirt.
[ afbeelding ]
Waar zit de 'Like' knop?
Edit!
Nog eentje gevonden, vind het wel wat voor het zusje van Muppet, van Gerberaatje.
[ afbeelding ]
Ja bietje veel lang nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bietje lang nog![]()
Maar name it zo te zien? Name it is fijn
Jup! Ik hou van rood-wit-blauw. Al denk ik dat mocht er ooit een meisje komen hier in huis ik vrij snel op roze zou overstappenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie
Zoiets had je met nathans kamer toch?
Balen! Ze hebben 'm ook bij Pip en Keetje trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef Kyara het volgende:
Hele week lopen dubben of ik een kik-kid jumpsuitje bij jijwel.nl zou kopen (met de kortingscode). Net mijn winkelwandje voor leuke spulletjes gegooid. Is niks op voorraad.![]()
Stomme baggersite![]()
* Kyara is teleurgesteld
Ik wilde deze:
[ afbeelding ]
Jij chauvinistquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Jup! Ik hou van rood-wit-blauw. Al denk ik dat mocht er ooit een meisje komen hier in huis ik vrij snel op roze zou overstappen
ZGA10 geeft 10% korting bij Pimpyourkids, tis alvast iets...quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Kyara het volgende:
Ja en ook bij pimp your kids. Maar dan heb ik dus geen 25% korting. Nog even zoeken hoe het zit met verzendkosten.
Ja ze past de legging wel! Hoewel... ik wil graag dat ie past dus ik doe net alsofquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Name it verschilt ook per broek hoe het valt vind ik.
Maar goed ze groeit er vanzelf in Mignonne.
Past ze de grijze legging al? Die sluit wel wat nauwer aan denk ik?
Via MP een maat 74 scoren anders?
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet dit topic niet meer volgen. Veels te leuk! En te duur
.
Oh jaaaaaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
Paar nieuwe Duns Sweden printjes.![]()
Edit!
Nog eentje gevonden, vind het wel wat voor het zusje van Muppet, van Gerberaatje.
[ afbeelding ]
neuh, dat komt vooral doordat zij op dr buik sliep en de oudste op dr rugquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
en Elin met r krullies, t valt me ook op dat ze een veel ronder achterhoofd heeft, waarschijnlijk omdat ze sneller rechtop zat/stond/lag/kroop of niet
hier net zo al begint zijn achterhoofd nu wat meer af te platten omdat ie t leven het mooist vind ..liggend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
neuh, dat komt vooral doordat zij op dr buik sliep en de oudste op dr rug![]()
Maar ze heeft sowieso vanaf het begin een veel ronder en uitstekender achterhoofd gehad dan de oudste, ik heb laatst de foto's er nog es op nageslagen maar het is echt een soort bone-structure verschil, net zoals de oudste een rond gezicht heeft en zij meer een wat langer gezicht ofzo.
pessie wat een lief badpakje <3
Grotere kast kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben overigens koopmoe
ze hebben alles al ofzo, voor lex heb ik echt en verbod nu want t past niet meer in de kast en hij kan het echt nevernooitniet allemaal aan..en elin heeft ook wel genoeg![]()
Dat heb ik vandaag ook al een aantal keer gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben aldoor aan mandjes aan het vullen, en daarna de websites aan het afsluiten omdat ik ook al zat heb....er is alleen zoveel leuks.
Zal morgen ff maken. 't Is niet zo hobbezak als dat Hemading gelukkig, maar valt juist mooi smal met toch nog een chinomodel. Zal nu alvast een foto van de achterkant maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Heb je toevallig een foto van het broekje aan?
Hier past de 3suisses chino nu nog prima, maar die was 35,- en dat was ik toch niet van plan om nog een keer neer te tellen voor een broekik verbaas me er over dat ik het überhaupt ervoor betaald heb
magoe, in een grotere maat zou k hem wel weer willen, het combineert zo leuk met sommige shirtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |