Bij mijn kind zit ook altijd de romp strak en de benen en armen ruim. Nu draagt ze ook al even jumpsuit met knoopjes in maat 86 en tuinbroeken kan ze net 80 aan. Die jumpsuits met knoopjes is wel het voordeel van dat het op de enkels blijft hangen, ik koop dus liever dat soort broekjes en pakken met elastiek oid in de pijpen, dan past het beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef octopussy het volgende:
Ohhh ik ben zo dol op al die jumpsuitjes maar ik durf het niet meer aan. Kennelijk is de romplengte-beenlengte ratio van mijn kinderen (en van mij trouwens ook) dat het eigenlijk nooit goed zit. Het kan alleen als het zoals bij tuinbroekjes te verstellen is met knoopjes of strikjes oid.
Geen idee....als je wilt kan ik morgen wel ff gaan kijken voor je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PE hoe zit het met de maat? Valt het groot of klein? Normaal?
Leuk!!! Wil hebben!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil deze maar alleen nog 98-104 en dat is nog eeuwen weg gok ik![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb die voor Lientje in maat 86 gekocht, voor komende winter, die zijn idd ook erg lang, een ander printje in dezelfde maat, die roze, lijken kleiner te vallen. Ik heb ze al gewassen en een rondje droger gedaan, mijn ervaring is dat pyjama's altijd krimpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Is er hier iemand die de baby smurfen pyjama's van de hennez heeft? Ik had maat 80 besteld en kreeg ze net opgestuurd. Het zijn 2 enorme pyjama's die mika bijna aan kan. Vallen ze nou zo groot of heb ik een mislukt setje?
Als ze net zo zijn als de Hello Kittypyjama's van vorig jaar denk je uit de doos/zak dat ze enorm zijn en zijn ze na de wasmachine nog ongeveer half zo groot.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Is er hier iemand die de baby smurfen pyjama's van de hennez heeft? Ik had maat 80 besteld en kreeg ze net opgestuurd. Het zijn 2 enorme pyjama's die mika bijna aan kan. Vallen ze nou zo groot of heb ik een mislukt setje?
Dat vind ik heel lief, dank jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil ze morgen wel voor je bestellen. Lig nu al in bed.
Die van muppet was een bruine jumpsuit met een bloem erop en haar naam... (kamertje, letters op de muur enzo waren ook in bloem thema bij haar) die van deze stinkerd is Raspberry met een hartje erop en haar 2 namenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Leuk DML! alle 3! (en mijn zusje is nog steeds niet weer bij Primark geweest voor dat ene Mr Bump shirt)
aw lief KD
Ik vind Next echt verschrikkelijk leuk, vooral dat kleine baby spul met dieren er op![]()
Gerberaatje, show je ons nog de kleur of niet? Wolfs eerste setje kwam ook bij GMK vandaan, met zn naam er op. Ik zou dat bij een evt volgende weer doen
barbamama.nl ?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef General-Aladeen het volgende:
Welke online kinderkleding winkels hebben leuke kinderkleding op budget moet namelijk even bijspringen enkel is het budget redelijk beperkt wie heeft tips?
Hij wordt weer opgestuurdquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij is leuk![]()
Is je DPAM vest al terecht?
Oh waauw wat zit dat goed zeg! Lekker kontje zo!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Twinkly het volgende:
Niels' (correctie: poes') nieuwe broek, Slim Fit van Name it (hij is nog ziek, vandaar dat hij zo bleek ziet)
[ afbeelding ]
Die zakkenhet moet vast zo'n onderdeboxerhangbroek voorstellen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |