abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110946331
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijn ;)
Je hebt Fok! toch?

Voorheen vond ik het nog wel de moeite waard om de boel door te verkopen. Maarja, recentelijk gaat het ons financieel wel voor de wind en voelt het ook fijn om iemand er gewoon blij mee te maken. Alleen duur spul verkoop ik nog door, maar dan gaat het niet om kleding.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_110946361
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

in de buurt?
De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t water ;)
de tweede vrijmarkt is in W, laatste week van de zomervakantie. Sowieso wel leuk dan hoor, veel te doen, braderie, vrjmarkt, hoop vreet :Y) kermis, de hele rambam.
:)
  zondag 29 april 2012 @ 21:51:08 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110946417
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t water ;)
de tweede vrijmarkt is in W, laatste week van de zomervakantie.
die eerste geen idee :D maar die tweede wel en klinkt goed, daar wil ik tzt wel naartoe :)
pi_110946439
Ik wil ook wel graag kleertjes ed verkopen, maar ik vind het allemaal zo'n gedoe.
pi_110946473
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

die eerste geen idee :D maar die tweede wel en klinkt goed, daar wil ik tzt wel naartoe :)
ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is. :)
pi_110946515
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je hebt Fok! toch?

Dat vind ik zo'n gedoe :@ Foto's maken, enveloppen maken e.d. gaat hier nog meer tijd kosten en je raakt er maar zo weinig mee kwijt.
  zondag 29 april 2012 @ 21:53:08 #32
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110946531
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is. :)
thanks

Octo, gedoe vind ik nog wel meevallen, maar morgen kijk ik liever zelf rond dan dat ik ga staan
pi_110946618
ohja en ik ben nu bij mn vader en dit kwam ik tegen op zolder:

het eerste truitje van mn zusje en t eerste truitje van mn broertje

En een jurkje van mezelf. Het is zo klein allemaal! ik kan me haast niet voorstellen dat ik daar met mn 4100 gram in heb gekund :D maakt het des te leuker om te bedenken dat ik die eerste dingen zelf ook bewaar <3
pi_110946644
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Octo, gedoe vind ik nog wel meevallen, maar morgen kijk ik liever zelf rond dan dat ik ga staan
Ik loop op koninginnendag ook liever zelf rond, maar na een paar jaar Utrecht wat toch wel steeds meer tegenvalt gaan we toch maar eens zelf staan :P
pi_110946647
Herkenbaar Octo, moet het allemaal uitzoeken, voorlopig zit het allemaal in verhuisdozen, dan pak ik vol goede moed een doos, maak hem open en denk "nah, daar heb ik nog even geen zin in" :')
pi_110946702
Oh dat jurkje is echt te snoepig! O+

Hier alleen van die jaren '70 horror in velours :')
pi_110946755
Wat schattig Mignonne :D Mijn eerste pakje (jurkje) heeft mn moeder ook nog, ingelijst. Ik was juist erg klein, jurkje maar weer eens bekijken.
pi_110947126
Dat jurkje Mignonne O+ :9~

Ik ben aan t werk nu, nog tot morgen 14.00.Anders was ik ook op de vrijmarkt gaan staan,heerlijk!
En zelf rondstruinen vind ik ook geweldig, ik ben wel zo iemand die er echt vroeg voor wil opstaan om koopjes te bemachtigen :D
Heb al wel vrij veel hier en op rommelmarkt en babybeurs verkocht aan kleding van Wolf, maar nog heb ik alle bewaardozen die ik had helemaal propvol kleding :') t/m maat 92 voor een evt tweede
Mocht een tweede van het andere geslacht zijn dan ga ik heel vraag&aanbod vol spammen tzt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_110947155
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Spewey het volgende:
Oh dat jurkje is echt te snoepig! O+

Hier alleen van die jaren '70 horror in velours :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D hendig!

ik vind het wel leuk, vrijmarkten aflopen O+ maar ik ben niet heel fanatiek, normaal ga ik niet om zeven uur al op jacht ofzo. Dit jaar wel, ik ben er dan immers zelf toch. En ik heb mn zinnen gezet op een letterbak en misschien iets van duplo ofzo.
Ik heb een letterbak voor jeeeee! (maar ben aan t opsparen voor je dat ik tzt een doosje je kant op kan doen :) )

en spew, die jaren 70 velours vind ik dus juist weer tres osomê! <3
pi_110947442
Ohja! Ja maar ik wil er sowieso een paar. Ik wil ook een seizoenstafel in letterbak voor beneden en nog een bak voor t andere kind :)
pi_110947502
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n gedoe :@ Foto's maken, enveloppen maken e.d. gaat hier nog meer tijd kosten en je raakt er maar zo weinig mee kwijt.
Doe ik ook niet meer, hoor. Ik zeg gewoon dat ik iets heb en dan komt wie interesse heeft het maar afhalen. :Y) Het is dan eigenlijk meer gewoon een leuke meeting.

Euh wacht, sounds familiar? :D
pi_110947505
Remake retro kan me wel bekoren maar waar ze mij vroeger in hebben gestopt echt niet, gewoon zielig. :D
pi_110947561
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Euh wacht, sounds familiar? :D
:D Ja dat ritje vergeet ik nooit meer en ik ben er nog steeds heel blij mee en Dyon al helemaal :P
Heb jij niet nog iets nodig? :P
pi_110947990
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

:D Ja dat ritje vergeet ik nooit meer en ik ben er nog steeds heel blij mee en Dyon al helemaal :P
Heb jij niet nog iets nodig? :P
Haha. Jammer dat jouw jongste en mijn oudste zo dicht op elkaar zitten.

Door jouw geklooi met de route waarschuw ik tegenwoordig iedereen tevoren.
pi_110948316
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Door jouw geklooi met de route waarschuw ik tegenwoordig iedereen tevoren.
Het lag gewoon echt niet aan mij, het was de navigatie O-)
Tja al het bruikbare van de oudste schuift hier wel door naar jongste en Ivan zal net een iets grotere maat hebben dan Dyon dus daar heb je ook niets aan.
Speelgoed is niet op te sturen, zonde van de extra verzendkosten...
pi_110950122
;) Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens op de vrijmarkt ga staan.. wie weet raak ik dan wat kwijt..... Mijn opslaghoekje is vol }:|

Mignonne ik heb trouwens dat broekje nog voor je liggen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110950161
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekocht ;) (De Berenboot, zij verkopen nieuwe en tweedehandse kleding, ze zullen 'm er nog wel niet afgehaald hebben).
Potver -O-
  zondag 29 april 2012 @ 23:25:26 #48
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_110950763
Vrijmarkten O+ ben ziekk dus ga niet.. Ik wilde kijken voor a la jottum/noa/barbara jurkjes en rokjes :'(
pi_110956383
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
Ohja! Ja maar ik wil er sowieso een paar. Ik wil ook een seizoenstafel in letterbak voor beneden en nog een bak voor t andere kind :)
sgoe! (hij heeft sowieso een opknapbeurt nodig, dus als je er 1 voor zeer cheap vindt ben je prolly goedkoper uit)
Wij gaan straks naar Alkmaar, Elin kan nu eindelijk r gruwelijk lelijke GMKjurkje aan (feloranje (WHAT WAS I THINKING?)
pi_110957761
KD, dat jurkje heeft Mia nu ook aan ha ha! Is van BJ geweest.

Hannah heeft een jurkje van Oibaiby aan met zacht oranje, wit en blauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')