Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekochtquote:Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef danic het volgende:
Ooooh TM, ik zie dat pakje nog steeds op marktplaats staan, komt gewoon van een winkel.
En ze zitten nog in Rotterdam ook!!! Woehoe, ik ga daar maar es ff kijken denk ik
hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he?quote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oeee Poppedeintje; als dr stuff bijzit wat niet iets is voor Lena houd ik me ook aanbevolen hoorhahhaaaa
haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...quote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he?
Hier ookquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou ik ben dr klaar voor hoor, zes van die grote shopper-boodschappentassen vol met kleding gaan morgen in de verkoop op mien kleedje![]()
Ik heb me een breuk staan wassen en strijken, dus nu maar hopen dat t wat oplevert...
leugens!quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...
ja speelgoed heb ik ook nog, en boeken en random meuk uit ons huis...quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier ookMaar dan drie shoppers en nog een hoop speelgoed e.d.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er zelf de kracht niet voor om alle meuk langs te lopen op zoek naar de juweeltjes. Daarom heb ik m'n schoonmoeder met een missie op pad gestuurd.
Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijnquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb geen moeite met wegdoen; ik geef het zelfs weg.Ik heb nog een berg babyspeelgoed liggen waar ik eigenlijk vanaf wil.
in de buurt?quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
ja als ik het niet kwijtraak krijgt het nog een kansje op de andere vrijmarkt en anders gaat het hier naar de kringloop. (mijn dorp krijgt een kringloop z0mg!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |