abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110936881
0-9
www.3suisses.nl
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl/winkel/index.php
www.barbamama.nl
www.blijblij.com
www.blomma.nl
www.boden.co.uk

C
www.carters.com

D
www.darekidswear.com
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl/webshop/nl/
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl

G
www.gaabenzoo.nl
www.gap.eu
www.goodmoodkid.nl

H
www.hebbez.com
www.hippah.nl
www.shop.hm.com
www.hollandretro.nl/
www.hummbee.com

I
www.idat.dk/en/home/
www.ietjecompany.nl
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jadaoriginals.nl
www.jijwel.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kledingfeestje.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl/
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl/
www.kokkie.be

L
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlecrazy.be
www.littlelabel.nl
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.littlewings.nl
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miekie.com
www.mintandchocolate.com
www.musjes.com

N
www.nelly.com
www.nextdirect.com
www.nordiccotton.nl
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.reversible.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.skiks.nl
www.slaapje.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.spijkerstore.nl
www.stekelsenstaartjes.nl/
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tillytilly.com
www.tromper.nl

U
www.ubang.dk/webshop/index.php/

V
www.villakakelbont-jeugdmode.nl

W
www.warmschaap.nl

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zara.com
www.ziggys.biz
https://www.zoem-kids.nl/
www.zootjes.com

Leggings, beenwarmers en andere dingetjes Ebay
pi_110936906
Luie fekkers.

Ik ben me net weer te buiten gegaan maar nu aan spul voor Elin, die is definitief uit 98/104. dus alles nu in 104 of 110 gekocht
pi_110938910
Foto's willen we zien KD!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110940419
:D Idd foto's!...

en 98/104 uitverkoop O-)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110940895
Ooooh TM, ik zie dat pakje nog steeds op marktplaats staan, komt gewoon van een winkel.
En ze zitten nog in Rotterdam ook!!! Woehoe, ik ga daar maar es ff kijken denk ik O-)
pi_110943381
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:38 schreef Lamb29 het volgende:
:D Idd foto's!...

en 98/104 uitverkoop O-)
Ik heb net een doos volgepropt en op de post gedaan naar Poppedein :+
  zondag 29 april 2012 @ 20:49:36 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110943560
Oeee Poppedeintje; als dr stuff bijzit wat niet iets is voor Lena houd ik me ook aanbevolen hoor ;) hahhaaaa
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 29 april 2012 @ 21:06:27 #8
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110944323
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:50 schreef danic het volgende:
Ooooh TM, ik zie dat pakje nog steeds op marktplaats staan, komt gewoon van een winkel.
En ze zitten nog in Rotterdam ook!!! Woehoe, ik ga daar maar es ff kijken denk ik O-)
Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekocht ;) (De Berenboot, zij verkopen nieuwe en tweedehandse kleding, ze zullen 'm er nog wel niet afgehaald hebben).
pi_110945166
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oeee Poppedeintje; als dr stuff bijzit wat niet iets is voor Lena houd ik me ook aanbevolen hoor ;) hahhaaaa
hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he? :D

KD ik ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt! plaatjes/foto's? O+

Nou ik ben dr klaar voor hoor, zes van die grote shopper-boodschappentassen vol met kleding gaan morgen in de verkoop op mien kleedje :') :D Ik heb me een breuk staan wassen en strijken, dus nu maar hopen dat t wat oplevert...
:)
pi_110945271
Misschien wil BJ het wel hebben voor r Lientje!

en morgen doe ik ff een fotootje!
pi_110945276
Wow, wat goed, mignonne!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 29 april 2012 @ 21:28:48 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110945286
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha je hebt t dibsen wel uitgevonden he? :D

haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...
;)
pi_110945388
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou ik ben dr klaar voor hoor, zes van die grote shopper-boodschappentassen vol met kleding gaan morgen in de verkoop op mien kleedje :') :D Ik heb me een breuk staan wassen en strijken, dus nu maar hopen dat t wat oplevert...
Hier ook :D Maar dan drie shoppers en nog een hoop speelgoed e.d.
pi_110945464
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha valt mee hoor, koop helemaal niet zoveel meer... ik heb maar 1 dibs hoor; en dat is op het DPAM-vestje van Jelte...
;)
leugens!
pi_110945465
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier ook :D Maar dan drie shoppers en nog een hoop speelgoed e.d.
ja speelgoed heb ik ook nog, en boeken en random meuk uit ons huis... :')
en mn zusje kwam nog met twee tassen vol boeken en dvd's en een platenspeler; en als t goed is heeft mn vader ook nog het nodige :o ik vraag me af of we genoeg kleedjes hebben om t allemaal te stallen :')
  zondag 29 april 2012 @ 21:35:10 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110945617
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

leugens!
:o

maaruh allemaal good luck met het verkopen op de markt. :) moet ik misschien ook es doen.
pi_110945693
nouja hier in t dorp van mn ouders staat er altijd heel erg veel, keidruk, en das best lucratief als je het leuk aanpakt.
In mijn eigen durp welgeteld drie kleedjes in t locale park :') maar dan wel weer in de laatste week van de zomervakantie een enorme vrijmarkt. Dus alles wat overblijft krijgt dan nog een kansje :Y) en daarna gaat het t bonfire op :P
pi_110945742
Ik heb er zelf de kracht niet voor om alle meuk langs te lopen op zoek naar de juweeltjes. Daarom heb ik m'n schoonmoeder met een missie op pad gestuurd.
pi_110945811
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb er zelf de kracht niet voor om alle meuk langs te lopen op zoek naar de juweeltjes. Daarom heb ik m'n schoonmoeder met een missie op pad gestuurd.
:D hendig!

ik vind het wel leuk, vrijmarkten aflopen O+ maar ik ben niet heel fanatiek, normaal ga ik niet om zeven uur al op jacht ofzo. Dit jaar wel, ik ben er dan immers zelf toch. En ik heb mn zinnen gezet op een letterbak en misschien iets van duplo ofzo.
pi_110945830
Hier voor het eerst (nouja sinds mijn jeugd) met kleedjes naar de rommelmarkt :D Ik kan het gewoon niet over mn hart verkrijgen om al het spul zomaar weg te doen, dit is de laatste kans want dan moet dat denk ik toch. Verder vind ik het vreselijk om er te gaan staan, maar gelukkig is het hier maar een ochtendje :P Kyllian heeft er erg veel zin in, die heeft al plannen wat hij daarna wil gaan kopen :)
pi_110945915
Ik heb geen moeite met wegdoen; ik geef het zelfs weg. :+ Ik heb nog een berg babyspeelgoed liggen waar ik eigenlijk vanaf wil.
pi_110945964
Ik heb pas een hele doos naar de kringloop gebracht, ik was het geleur ermee zo zat.
*poef* nu is het weg
pi_110946151
ja als ik het niet kwijtraak krijgt het nog een kansje op de andere vrijmarkt en anders gaat het hier naar de kringloop. (mijn dorp krijgt een kringloop z0mg!!)
pi_110946237
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb geen moeite met wegdoen; ik geef het zelfs weg. :+ Ik heb nog een berg babyspeelgoed liggen waar ik eigenlijk vanaf wil.
Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijn ;)
  zondag 29 april 2012 @ 21:49:03 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110946314
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef mignonne het volgende:
ja als ik het niet kwijtraak krijgt het nog een kansje op de andere vrijmarkt en anders gaat het hier naar de kringloop. (mijn dorp krijgt een kringloop z0mg!!)
in de buurt?
pi_110946331
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Weggeven had ik ook minder erg gevonden, maar ik weet er gewoon niemand voor! Weggeven aan de Kringloop bij ons doe ik niet, gewoon omdat ik weet hoe ze zijn ;)
Je hebt Fok! toch?

Voorheen vond ik het nog wel de moeite waard om de boel door te verkopen. Maarja, recentelijk gaat het ons financieel wel voor de wind en voelt het ook fijn om iemand er gewoon blij mee te maken. Alleen duur spul verkoop ik nog door, maar dan gaat het niet om kleding.
pi_110946361
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

in de buurt?
De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t water ;)
de tweede vrijmarkt is in W, laatste week van de zomervakantie. Sowieso wel leuk dan hoor, veel te doen, braderie, vrjmarkt, hoop vreet :Y) kermis, de hele rambam.
  zondag 29 april 2012 @ 21:51:08 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110946417
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

De eerste vrijmarkt waar k morgen ben is een half uurtje rijden, aan de overkant van t water ;)
de tweede vrijmarkt is in W, laatste week van de zomervakantie.
die eerste geen idee :D maar die tweede wel en klinkt goed, daar wil ik tzt wel naartoe :)
pi_110946439
Ik wil ook wel graag kleertjes ed verkopen, maar ik vind het allemaal zo'n gedoe.
pi_110946473
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

die eerste geen idee :D maar die tweede wel en klinkt goed, daar wil ik tzt wel naartoe :)
ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is. :)
pi_110946515
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je hebt Fok! toch?

Dat vind ik zo'n gedoe :@ Foto's maken, enveloppen maken e.d. gaat hier nog meer tijd kosten en je raakt er maar zo weinig mee kwijt.
  zondag 29 april 2012 @ 21:53:08 #32
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110946531
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik geef je wel een seintje anders als t weer zover is. :)
thanks

Octo, gedoe vind ik nog wel meevallen, maar morgen kijk ik liever zelf rond dan dat ik ga staan
pi_110946618
ohja en ik ben nu bij mn vader en dit kwam ik tegen op zolder:

het eerste truitje van mn zusje en t eerste truitje van mn broertje

En een jurkje van mezelf. Het is zo klein allemaal! ik kan me haast niet voorstellen dat ik daar met mn 4100 gram in heb gekund :D maakt het des te leuker om te bedenken dat ik die eerste dingen zelf ook bewaar <3
pi_110946644
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Octo, gedoe vind ik nog wel meevallen, maar morgen kijk ik liever zelf rond dan dat ik ga staan
Ik loop op koninginnendag ook liever zelf rond, maar na een paar jaar Utrecht wat toch wel steeds meer tegenvalt gaan we toch maar eens zelf staan :P
pi_110946647
Herkenbaar Octo, moet het allemaal uitzoeken, voorlopig zit het allemaal in verhuisdozen, dan pak ik vol goede moed een doos, maak hem open en denk "nah, daar heb ik nog even geen zin in" :')
pi_110946702
Oh dat jurkje is echt te snoepig! O+

Hier alleen van die jaren '70 horror in velours :')
pi_110946755
Wat schattig Mignonne :D Mijn eerste pakje (jurkje) heeft mn moeder ook nog, ingelijst. Ik was juist erg klein, jurkje maar weer eens bekijken.
pi_110947126
Dat jurkje Mignonne O+ :9~

Ik ben aan t werk nu, nog tot morgen 14.00.Anders was ik ook op de vrijmarkt gaan staan,heerlijk!
En zelf rondstruinen vind ik ook geweldig, ik ben wel zo iemand die er echt vroeg voor wil opstaan om koopjes te bemachtigen :D
Heb al wel vrij veel hier en op rommelmarkt en babybeurs verkocht aan kleding van Wolf, maar nog heb ik alle bewaardozen die ik had helemaal propvol kleding :') t/m maat 92 voor een evt tweede
Mocht een tweede van het andere geslacht zijn dan ga ik heel vraag&aanbod vol spammen tzt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_110947155
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Spewey het volgende:
Oh dat jurkje is echt te snoepig! O+

Hier alleen van die jaren '70 horror in velours :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D hendig!

ik vind het wel leuk, vrijmarkten aflopen O+ maar ik ben niet heel fanatiek, normaal ga ik niet om zeven uur al op jacht ofzo. Dit jaar wel, ik ben er dan immers zelf toch. En ik heb mn zinnen gezet op een letterbak en misschien iets van duplo ofzo.
Ik heb een letterbak voor jeeeee! (maar ben aan t opsparen voor je dat ik tzt een doosje je kant op kan doen :) )

en spew, die jaren 70 velours vind ik dus juist weer tres osomê! <3
pi_110947442
Ohja! Ja maar ik wil er sowieso een paar. Ik wil ook een seizoenstafel in letterbak voor beneden en nog een bak voor t andere kind :)
pi_110947502
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n gedoe :@ Foto's maken, enveloppen maken e.d. gaat hier nog meer tijd kosten en je raakt er maar zo weinig mee kwijt.
Doe ik ook niet meer, hoor. Ik zeg gewoon dat ik iets heb en dan komt wie interesse heeft het maar afhalen. :Y) Het is dan eigenlijk meer gewoon een leuke meeting.

Euh wacht, sounds familiar? :D
pi_110947505
Remake retro kan me wel bekoren maar waar ze mij vroeger in hebben gestopt echt niet, gewoon zielig. :D
pi_110947561
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Euh wacht, sounds familiar? :D
:D Ja dat ritje vergeet ik nooit meer en ik ben er nog steeds heel blij mee en Dyon al helemaal :P
Heb jij niet nog iets nodig? :P
pi_110947990
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:13 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

:D Ja dat ritje vergeet ik nooit meer en ik ben er nog steeds heel blij mee en Dyon al helemaal :P
Heb jij niet nog iets nodig? :P
Haha. Jammer dat jouw jongste en mijn oudste zo dicht op elkaar zitten.

Door jouw geklooi met de route waarschuw ik tegenwoordig iedereen tevoren.
pi_110948316
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Door jouw geklooi met de route waarschuw ik tegenwoordig iedereen tevoren.
Het lag gewoon echt niet aan mij, het was de navigatie O-)
Tja al het bruikbare van de oudste schuift hier wel door naar jongste en Ivan zal net een iets grotere maat hebben dan Dyon dus daar heb je ook niets aan.
Speelgoed is niet op te sturen, zonde van de extra verzendkosten...
pi_110950122
;) Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens op de vrijmarkt ga staan.. wie weet raak ik dan wat kwijt..... Mijn opslaghoekje is vol }:|

Mignonne ik heb trouwens dat broekje nog voor je liggen!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_110950161
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Als je er speciaal voor het pakje naartoe gaat dan kun je je het ritje besparen Danic, ik heb 'm daar inderdaad gekocht ;) (De Berenboot, zij verkopen nieuwe en tweedehandse kleding, ze zullen 'm er nog wel niet afgehaald hebben).
Potver -O-
  zondag 29 april 2012 @ 23:25:26 #48
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_110950763
Vrijmarkten O+ ben ziekk dus ga niet.. Ik wilde kijken voor a la jottum/noa/barbara jurkjes en rokjes :'(
pi_110956383
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
Ohja! Ja maar ik wil er sowieso een paar. Ik wil ook een seizoenstafel in letterbak voor beneden en nog een bak voor t andere kind :)
sgoe! (hij heeft sowieso een opknapbeurt nodig, dus als je er 1 voor zeer cheap vindt ben je prolly goedkoper uit)
Wij gaan straks naar Alkmaar, Elin kan nu eindelijk r gruwelijk lelijke GMKjurkje aan (feloranje (WHAT WAS I THINKING?)
pi_110957761
KD, dat jurkje heeft Mia nu ook aan ha ha! Is van BJ geweest.

Hannah heeft een jurkje van Oibaiby aan met zacht oranje, wit en blauw.
pi_110964409
Net gekocht bij Hema, vond em zo schattig:

pi_110964431
Oh die is tof zeg O+
  maandag 30 april 2012 @ 16:22:02 #53
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110965617
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 10:05 schreef octopussy het volgende:
KD, dat jurkje heeft Mia nu ook aan ha ha! Is van BJ geweest.

Hannah heeft een jurkje van Oibaiby aan met zacht oranje, wit en blauw.
;) en Evie heeft hem ook aan :)
(ook de enige keer.....)
pi_110966163
ik heb een paar shirtjes voor laks kunnen scoren op de vrijmarkt, gewoon nette hemaatjes en voor Elin een prima spijkerbroekje van H&M en 2 vestjes en een paar allstars voor 2 euro
pi_110967175
Hier helaas weinig 92 op de vrijmarkt... maar wel een vinginobroekje gescoord voor 3euro...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_110976693
*O*
we hebben zo'n leuke dag gehad <3 mn meiske is gruwelijk verwend door mn vader, kleding verkocht voor geen meter :D maar alle ouwe zooi en meuk wel.

En ik heb voor 2 euries een shortje, een witte capri, een hemd, legging en shirtje gescoord, kreeg k er een gratis hello kitty jurkje bij :') ach... kind ook blij.
/dagboek :+

[ Bericht 62% gewijzigd door mignonne op 01-05-2012 19:02:16 ]
pi_110977126
Laat ik het eens even hier in de groep gooien...
Over een kleine maand hebben wij een bruiloft, mijn schoonzusje gaat trouwen, en we zijn voor de hele dag uitgenodigd. Lars uiteraard ook. Maar wat kan ik hem nu aandoen voor zo'n dag? Het mag natuurlijk wel een beetje speciaal, anders dan anders... maar van die opgedirkte kleine jongetjes met een 3-delig pak en een vlinderstrikje word ik ook niet echt blij.
Iemand inspiratie?

(Soms zou ik willen dat Lars een meisje was... zóveel leuke jurkjes en ander spul! Maar om hem nu een schattig jurkje aan te doen die dag...)
pi_110977611
Chino en nette blouse?
The way you rock'n'roll
pi_110977793
Hmm, lastig omdat je niet weet hoe warm het dan is..
In de winter zou ik zeggen: een blouseromper met spencer.. Maar daar is het waarschijnlijk te warm voor..

Gewoon een leuke blouse? Of een shirt laten bedrukken voor het paar?
pi_110977881
Zat zelf ook al aan een leuke blouse te denken.. ook omdat je dan als het toch mooi weer is (waar ik met mijn eigen outfit ook wel een beetje op hoop ;)) de mouwtjes op kunt rollen..

Mode-noob-mode: wat is een chino? nvm, een broek dus.. Google helpt

[ Bericht 8% gewijzigd door Shandaly op 30-04-2012 22:49:10 ]
pi_110979805
Jaaaa een chino, blouse en hippe spencer :D Oh heerlijk! Als ik toch een zoon had :D

[ Bericht 31% gewijzigd door Sannne op 30-04-2012 23:16:47 ]
pi_110980815
Blouse met korte mouwen, met daaronder een longsleeve, met een nette broek er bij. Kan ook nog casual gedragen worden met de blouse open en als het warm is doe je de longsleeve er niet onder.

Blouse met lange mouwen kopen voor die tijd van het jaar vind ik een beetje tricky, voor het zelfde geld ist er te warm voor
pi_110980869
Mouwen kun je oprollen ;)
The way you rock'n'roll
pi_110986447
Ik zou ook voor een blouse met spencer gaan.

Kyllian en Dyon gaan wel naar een bruiloft in 3 -delig pak, maar ik hou daar eigenlijk ook totaal niet van :D Het is dat Kyllian bruidsjonker is en er toevallig samen met zijn maat pak een pak in Dyon zn maat werd aangeboden :P
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:52:25 #65
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_110986912
Mijn jongste broertje was volgens mij een jaar of 6/7 toen mijn oudste broer ging trouwen, mijn moeder had voor hem een blauwe lange zomerbroek, een wit overhemd met korte mouwen en een zelfgemaakt goudkleurig gilet, leek heel mooi en was met de hittegolf ook niet te warm volgens mij...
pi_110990682
Bedankt voor de tips!
Binnenkort maar eens de stad in...
  dinsdag 1 mei 2012 @ 12:05:47 #67
100412 mefke79
komt goed!
pi_110991061
Shandaly, wij hebben het vorig jaar ook opgelost met een nette broek en een leuke blouse.

De grap was dat mijn man ook zo'n broek had en dezelfde blouse. Hij had er dan wel een jasje bij aan.
Toevallig was dit een wat duurdere blouse en broek, maar als reserve had ik ook een broek van de H&M
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110995748
oh O+
wat een liefie
pi_111006227
* Suuzig banjert even het topic in..

Ik ben op zoek naar een uniseks baby-zwembroekje.
En ik zoek me echt suf!
Hebben jullie nog tips of ideeën waar ik zou kunnen kijken?!
(HEMA, H&M, V&D, Zeeman, Prenatal, meerdere kinderkledingzaken al bezocht en de internetsites van de beginpost bekeken. Veelal is het toch roze met roezeltjes of blauw met pijpjes)

Hieronder wat ik heb kunnen vinden.
De eerste is iets wat boven het budget, die tweede zou nog kunnen. En over de derde vraag ik me af of de stof lekker is.. *Leek is*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi he, alles.
pi_111009117
Waarom unisex Suuzig?

Ik bedacht me vandaag ineens dat een badpakje voor de dame wel handig zou zijn en we gaan maandag al op vakantie, dus maar even de H&M in gebanjerd in m'n pauze. Ik heb me heul erg ingehouden. Alleen maar deze:

en deze:

gekocht. Zijn jullie nu ook trots op me? ;)
pi_111009283
Knap hoor sorbeau! Kanwel merken dat je testosteron bij je draagt!
Leuk badpakje ook vooral, extra mooi met een bruin lijfie dr in aan t eind van de week!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_111009312
O+ wat knap Sorbo! :P

Ik kreeg de Kik Kid jumpsuit binnen vandaag OMG wat een snoepje... heb meteen nog een 4funkyflavours jumpsuit gekocht (ook met die kortingscode :+) kan alleen geen plaatje meer vinden... O+
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:02:58 #73
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111009366
Wat een schattig badpakje!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111009458
Nu maar hopen dat het water van het zwembad niet ijskoud is. :D

Oh men, alleen al vanwege de zomerjurkjes en pakjes van Isabeau heb ik zin in de vakantie :D Hoe ziek is dat?!
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:04:41 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_111009460
hihi poppedein! :D

en sorbo, met dat badpakje stond ik vorige week ook nog in m'n handen. helaas hebben ze 't niet in Catootjes maat, anders had ik er ook een gekocht.O+ heel leuk!
in de haak.
pi_111009538
Isabeau heeft ook nog een zachtgroen jurkje met diezelfde print erop. O+

En Trui, als hij er in mijn maat was had ik hem zelfs voor mezelf gekocht ;)
pi_111009553
Hahaha knap hoor Sorbo! :D

Poppedein heeft gelijk, die testosteron doet je goed :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg de Kik Kid jumpsuit binnen vandaag OMG wat een snoepje... heb meteen nog een 4funkyflavours jumpsuit gekocht (ook met die kortingscode :+) kan alleen geen plaatje meer vinden... O+
En testosteron, you don't haz it :P
pi_111009656
Hihi nee Gerberaatje moet nodig een piemel in dr buik!

Oh nou, toch niet helemaal dezelfde print.. maar wel 't zelfde sfeertje.
pi_111009666
O-)

En deze moet ik eigenlijk hebben voor het gemuppette :P

Alhoewel die het liefst in haar blote reet rondparadeert bij mooi weer, heb ik gemerkt :') (vind ik in de tuin ook prima, maar als het echt lekker wordt en we naar het strand gaan moet ze wel wat aan)
pi_111010162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom unisex Suuzig?

--Ontzettend leuk badpakje!---
Sorbootje, omdat ik bezig ben met een cadeaupakket voor een vriendin van me die zwanger is. Maar niet weet wat het geslacht is - verrassing.
Rond haar bevaldatum heb ik weinig tijd om te shoppen, dus wilde het zo opvangen.
Maar als ik zo jouw (je dochters) badpakje zie, twijfel ik of ik zo vast moet blijven houden aan unisex!
Mooi he, alles.
pi_111010182
Leik dat pakje voor muppet!

En dat zwempakje voor isabeau ook!

Mn kikkid pakje was ook binnen O+ (zaterdag al denk ik). Zo schattig. Wel vrij dun, mja ook al is t najaar bij een kleine baby maakt dat niet zo heel erg uit (desnoods.met maillot)

Oh en ik dacht dat mn dreumes niet zoveel shirts had...tot.k alles gevouwen in de kast gelegd had...mja is veel 86 en dat gaat niet heel lang meer passen, dus zal t vast meevallen :+
pi_111010437
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes :D *O*

Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje :') :D
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:21:26 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_111010471
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_111010669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef mignonne het volgende:
ik deed alles wat te dun was aan pakjes enzo inderdaad gewoon met een maillot eronder, desnoods een maillot en legging erover. En een romper met lange mouwen, of als dat niet genoeg was daar overheen nog een longsleeve. Lang leve laagjes :D *O*

Suuzig, wat mag t kosten? en welke maat ook weer?
Ik vind die met die appeltjes wel heel erg leuk, en groen of rood kan best voor allebei de geslachten. Maar je zou evengoed iets meisjes en iets jongens kunnen kopen en t er allebei indoen. Ben je misschien nog steeds goedkoper uit dan die prijs van t appelbroekje :') :D
Rond de 10/15 euro, maar hoe minder - hoe beter zeg maar! En maatje 'begin'. Volgens mij willen ze snel gaan babyzwemmen. Dus dan zit je rond 62?
En die appeltjes vind ik ook erg leuk ja, maar dus iets boven budget..
En twee stuks van elk is ook nog wel een idee, ik heb genoeg leuks gezien! ;) En waarschijnlijk dan uiteindelijk net zo duur uit ja! :D (Alleen minder goed voor mijn hebben,hebben - rammel,rammel! :@ :+ )

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
suuzig, die laatste is een korte broek van badstof, dat wordt heel zwaar, daar wil je niet in zwemmen. Die hebben mijn jongens aan als gewone korte broek.
Ah kijk! Goed te horen! :) Tijdens mijn zoektocht op internet stond hij wel onder het kopje 'badkleding', maar ik vond het er al zo badstofachtig uit zien! Fijn te horen dat het dus inderdaad niets is om in te zwemmen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Suuzig op 01-05-2012 20:32:54 ]
Mooi he, alles.
pi_111013859
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaak :@ en ik vind unisex sowieso niet zo tof :@
pi_111014318
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef octopussy het volgende:
Suuzig, misschien kan je dan beter een pakje kleine zwemluiers kopen. Ik zou eerlijk gezegd niet graag zwemkleding cadeau krijgen want het is zo leuk om je uit te leven met je eigen smaak :@ en ik vind unisex sowieso niet zo tof :@
Dat is niet om te :@ hoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken! :Y
Mooi he, alles.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 21:57:30 #87
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111016163
Meisjes Lindex

The way you rock'n'roll
pi_111016225
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Suuzig het volgende:

[..]

Dat is niet om te :@ hoor!
Ik had zelf ook nog aan zwemluiertjes gedacht, dus fijn dat jij die ook nog oppert. Blijkbaar ook een goed idee!
En hoewel ik de smaak van mijn vriendin goed ken, is het misschien wel net iets 'veiliger' om het niet te doen.
Hmm.. Lastig! Maar bedankt voor het meedenken! :Y
Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_111016267
Die bos romper O+ O+ O+
*nog harder dr best doet om baby te maken*
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:03:01 #90
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111016496
Dat jumpsuitje met die hartjes! Nooooh! O+

Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
A grand adventure has begun.
pi_111017721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:

Suuz, misschien kun je een fijn badcapeje of iets dergelijks doen met zwemluiers ofzo?
dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
pi_111018056
Ik moet Lindexen nu!! Die romper O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 1 mei 2012 @ 22:38:53 #93
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111018541
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:29 schreef wickie het volgende:
Ik moet Lindexen nu!! Die romper O+ O+
O-)
The way you rock'n'roll
pi_111018613
ooohw, ik had mezelf beloofd dat ik mocht lindexen als ik een goede echo zou hebben. Morgen maar eens een bestelling plaatsen :)
*poef* nu is het weg
pi_111019240
Ohh Sorbo dat badpakje & jurkje staan hier op de *ikwillumikwillumikwillum-maarikmagniet-lijst*
We'll have love aplenty
You and Me
pi_111020046
Shit die romper is er pas in week 21... Dan ga ik dus Lindexen en wie dan mee wil doen geeft maar een gil :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_111027395
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zwemluiertjes zou ik dan inderdaad ook leuker vinden in je kadopakket, dat verwijst ook prima naar het babyzwemmen!
Er stond trouwens laatst weer ergens (Etos?) in een folder dat je gratis zwembandjes kreeg bij een pak Huggies zweluiers (die zijn wel duurder dan die van Kruidvat)
Zwemkleding is er ook gewoon eigenlijk vrijwel niet unisex, en staat denk ik toch wel het leukst als het echt voor een meisje/jongen bestemd is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Keshet het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 22:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

dát is nou een tof plan! een handig/fijn badcapeje ofzo <3
Bedankt voor jullie meedenken! En goede ideeën! *O*
Nu maar op zoek naar een badcapeje en zwemluiers! (Zijn er in die luiers nog fijne/minder fijne?!)
Mooi he, alles.
pi_111027734
Voor het andere geluid: ik hou juist erg van unisex badkleding en absoluut niet van badpakken en bikinis bij kinderen onder de 10.
Dot heeft dus een broekje met pijpjes van de hema :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_111027862
Badpakken zijn toch ook unisex tot de peuterleeftijd?

Bikini's vind ik ook onzin, ze heeft er wel 2 overigens, want ze vindt ze zelf mooi.. maar zolang er geen buste te houden is, is t overbodig :P

elin heeft een joggingstof spijkerrokje van de H&m aan en hij staat zo leuk <3 en zakt niet eens af zonder knoopsgatelastiek.Misschien is ze eindelijk wat spek aan kweken
  woensdag 2 mei 2012 @ 09:32:34 #100
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111028745
Joggingrokje, collectie van nu? Laatss zien O+

Ik zag laatst peuterstrings voor 3/4 euro, met beertjes en van die lelijke poesjes. Meneer vertelde dat t een rage was uit usa :o :X wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')