Ben wel benieuwd naar de kosten! Vind trouwens dat et voor een broekje van nog geen tientje goed houdt. Na 2 dagen kontschuiven en kruipen op tuintegels nog nergens slijtage te bekennen! (ja hij loopt al heel lang, maar soms is kontschuiven en kruipen handiger volgens mini meneerquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan kijken of ik de mijne die ik teveel besteld had kan ruilen voor een 92? Als in kijken hoeveel dat zou kosten qua verzenden. Nooit eerder naar gekeken namelijk.
Dat gaat hem niet worden. Ze doen niet aan ruilen via de online site. En terug sturen moet je sowieso zelf betalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de kosten! Vind trouwens dat et voor een broekje van nog geen tientje goed houdt. Na 2 dagen kontschuiven en kruipen op tuintegels nog nergens slijtage te bekennen! (ja hij loopt al heel lang, maar soms is kontschuiven en kruipen handiger volgens mini meneer).
Mooi! paars met geelquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Het pakje is binnenhij is echt tof!
hahah je dikzakje, Lex past niet eens meer in zijn 74/80 4ff pakquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef mefke79 het volgende:
gerberaatje, niet te lang in de kast laten liggen he, mijn dikzakje kan zijn 74/80 pak al niet meer aan.
die van Jelte al niet meer KDquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah je dikzakje, Lex past niet eens meer in zijn 74/80 4ff pak
Waarom gaan m'n eierstokken van deze foto rammelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie, wat een groot ventje is het al!!
Zo lijkt die broek er wel bij te passen!
Ow en over kleine meisjes met bikini. Ik vind dat zo afschuwelijk staan! Vooral die triangelbikini's met de tepels er toch nog naast omdat dat ding schuift door het spelen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |